A kroz par sekundi su se zaculi i njeni ubrzani koraci. Brzo je dosla do Maxa. Nesto su malo pricali kako sam bio na odredjenu daljinu nista nisam cuo. Ne zadugo tu se nasao i Kol. Stajali su kod vrata i svo troje nesto pricali i smijali se. Poceli su se pozdravljati. Prvo da je Kol zagrlio te su stegli ruke kao pozdrav, a onsa ona. Grlili su se sigurno minut sto me pocelo izludjivati ali... kako sad ide bicu stalozen. Drag mi je bez obzira na sve ali zna nekad da pretera. Odvojili su se nesto su pricali kako me sad vec zanimalo prisao sam. Uhvatio je za obraz i rekao "cuvaj se".
Sta on ima to da kaze?
Ja:Ne brini se za to.
Upao sam u njihov oprostaj i nasmejano to rekao. Svi su me pogledali dok sam ja pogled bazirao na nju. Nisam mogao razaznati sta misli. Okrenuo sam se ka Maxu koji me vec gledao. On i ja smo izasli ispred te se zagrlili i potapsali po ledjima. Mozda to sada izgleda cudno ali znamo se od kad sebe a i on sada ide. Ubrzo su i ovo dvoje izasli. Seo je u auto. Ovi pored su mahali kao maniti a ja, ne mogu reci da sam toliko ali jesam. Otisao je i mozda tako nauci jos neke trikove. Mozda se uozbilji. Videcemo ga mi jos.
~Olivia~
Sada je ostao Kol jedini od njih da je tu. A jesam ga zgotivila stvarno mnogo. Trudio se makar ako nista. Mada sada imam Grejs ona mi je kao pola njih. Max je bio tu njihov. Bio je pazljiv. Nije se ponasao drcno, smejao se i isto tako se trudio mene da nasmeje.
Usli smo unutra dok je Daniel bio nasmijan. Kako moze da bude toliki konj?
Ja:Makar glumi da nisi toliko srecan.
D:Zasto bih?
Ja:Zato sto je otisla osoba koju znas, do koje bi trebalo da ti je stalo.
D:Treba sad da placem? Ako hocu mogu sad da ga vratim a i nece mu tamo biti toliko lose.
Ja:Ma jeste. Bas ti znas kako ce mu biti.
Tada sam videla Grejs kako dolazi. Stala je iza mene dok je Kol bio malo dalje ali izmedju nas.
D:Sta hoces ti bre? Previse si se opustila. To se nece tolerisati.
Kako je to rekao neku staklenu vazicu je bacio tako da se sva razlomila na hiljade i hiljade delova.
Grejs mi je prisla ali kako nije pazila kuda gazi posekla se. Jauknula je malo jer ipak je to taban.
K:Da pogledam... Sredicu to, idemo mi.
Rekao joj je i ne cekajuci iciji odgovor uzeo je u narucije i poneo. Okrenula sam se ka debilu.
Ja:Jesi video? Svaka ti cast. Vrlo pametno. Vidi ja znam da ti trebam za nesto zato prestani da se ponasas kao da ces me ubiti.
D:Ja imam dva izbora. Ono sto zelim mogu dobiti na dva nacina. Ako predjes granicu i toliko me izbacis iz takta nece mi biti problem da te ubijem.
Cuvsi to setila sam se sta je Basia rekla i onoga u sta sumnjam. Nije da sam se uplasila samo, sama pomisao na to mi stvara anksioznost. Da li je to moguce?
Kako sam cutala neko vrijeme i predpostavljam promijenila svoj izraz lica tako je on krenuo sa pricom.
D:Sta ti je sad?
Kako nisam odgovarala nastavio je.
D:Ej jesi dobro?
Krenuo je da me dotakne na sta sam se trznula.
Ja:Samo se makni od mene psihicki bolesniku. Ne zelim da te vidim.
Tako sam reagovala. Ne zelim ovaj osecaj krivice. On me oteo, ko zna koliko je osoba ubio pa zasto ga savest ne tisti. Ne zelim sebe da mucim. Otisla sam kako bih videla Grejs. Nadam se da je dobro. Dosla sam do njene sobe i krenula otvoriti kada sam zacula njen smeh iz drugog pravca.
Pogledala sam u....Pogledala sam u vrata pored. To je Kolova soba. Vjerovatno su tu. Otvorila sam vrata kada sam videla Grejs kako se smije jer Kol pokusava da joj previje taban ali je to golica. Kol se smijao sto se ona smije, a i sama sam se nasmijala. Kako ne bih? Simpaticni su mi. Malo sam ze zakasljala kako bi me primetili. Okrenuli su se ka meni sad vec blaze face ali jos sa osmesima.
Ja:Boli li te?
G:Ma bolje sam. Nije nista strasno.
K:Da, da. Zato sad pusti da sredim ovo.
G:Pa golica me.
K:Jel?
Rekao je to i podignute obrve pogledao u nju pa u mene. I sam to zna ali... Samo odjednom je poceo da je golica kao lud. Toliko se smijala i kako je jedva uspela da uzme vazduh izgovarala "prestani" i tukla ga rukama. On se odvoio i pogledao je ponosan na sebe.
K:Sada cu da previjem.
Ona je na to napravila sarkasticno ozbiljnu facu i stavila svoju nogu njemu u ruke i krilo. Mahnula sam glavom na sve to.
Ja:Neverovatni ste.
Ponovo su poceli da se smiju.
Ja:Vi cete to srediti. Kole! Verujem ti i zato pazi sta radis.
K:Ne brigaj.
Izasla sam i krenula u sobu. Premorena sam. Ne fizicki vec nekako kao da mi je dusa teska kao da me nesto gusi. Otisla sam u svoju sobu te se istusirala. Pomoglo mi je koliko toliko da se osetim nekako lakse. Pozelela sam da odem na tarasu pa sam i odlucila. Mozda Max nije tu ali tarasa makar jeste. Vec su zvezde prekrile nocno nebo. Prelepo je. Kao san. Izgleda nestvarno. Volim da gledam nocno nebo i vise od toga. Tada pustam mislima i masti na volju ili pokusavam da se resim muke. Zvezde me hipnotisu. Po mislima mi se motalo sve ovo. Da li je moj otac zaista to uradio? Iz nekog razloga ne osecam preveliku osecajnost i da jeste i da nije sada mi je nekako sve preko glave. Osecala bih neku krivicu ali opet i ne bih. Daniel i oni su me oteli i zele da se osvete mnome ako bude potrebno i ubice me. Zato necu sebe toliko da mucim kako god da stoje stvari prohvaticu. Onda tu je Grejs koja je zbog mene tu. Ali i to je na neki nacin dobro makar je ona tu. Znam da ce Kol biti dobar prema njoj kao i meni. Ne znam kako ali kada se njih dvoje sastave oseti se ogromna hemija. Njihov mir. Kada bi postavljali situaciju izgleda nekako ovako. Njih dvoje su dobri da ne prenagljujem ali slazu se i izmedju njih vlada neka harmonia. Kelani i Aron poklapaju se u svemu. Vole iste stvari, cudni su po nekim pitanjima kao da su tajni agenti. Ponekad mislim da i jesu. Oni su uvek za akciju ali su tu. A Dzek i ja, kako je to propast ne znam sta bih rekla vise na to i ima li sta i da se kaze. Zato kad god gledam Daniela u oci osecam se cudno, isto tako i u njegovoj blizini. Cini da se osecam pomesano. Ne znam sta mislim, ne znam o cemu razmisljam. Kao da mi prodire u dusu. Ne znam sta vise hoce? Sta zeli da postigne? Cas je dobar, cas je los. Kako? Uvek je neka napetost medju nama, kao da je trema u pitanju. I konacno sagledavanje. Sve je crno ili belo samo je nase sivo. Sve pomesano i nikada nista jasno. Moj trenutni mir da tako nazovem je prekinuo neciji ulazak kod mene. Nisam htela da se okrenem ko god da je u pitanju. Jednostavno kao da ce se tako maci i nestati. Ali zato je ta osoba dosla do mene. Daniel, ponovo... Ovo postaje previse.
Ja:Sta hoces? Izadji odavde.
D:...
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...