Dzek je krenuo da ga udari ali mu je Max previo ruku. Stala sam izmedju njih ne dozvoljavajuci im da nastave.
Ja:Dosta! Maxe?
M:Treba da krenemo ajde.
Max je izasao te smo polako krenuli i mi.
Ja:Jesi dobro?
Dzek je samo klimnuo glavom. Tu nam se ukazala prilika te mi je Kelani stavila uredjaj. Ispred smo izasli zagrlila sam ih snazno kao i one mene.
Ja:Upascete u probleme.
Kelani me gledala smoreno sa pogledom "ozbiljno?"
G:Malo adrenalina i tvoje spasavanje jednako avantura. Moze.
Dosla sam do Dzeka te smo se poljubili. Isla sam ka Maxu koji je bio naslonjen na auto sa rukama u dzepove.
Sela sam te i Max. Upalio je auto i vozio brze nego pre.
M:Nisi mogla bolje?
Ja:Molim?
O cemu prica bre?
M:Ovaj tvoj...
Samo sam ga pogledala. Sta Dzeku fali nije mafijas dobar je momak lep,kulturan, dzentlmen. Ne vidim mu manu.
Ostatak voznje smo proveli slusajuci muziku a vreme je samo tako proletelo.
Kako smo stigli usla sam u sobu dok je Max morao negde hitno. Sta ako ga je zvao Daniel? Sta ako je saznao? Nastradacu. O i Kol i Max. Trudila sam se da ne mislim o tome jer mozda nije saznao. Zasto da od muve pravim slona? Sledeca pitanja su me mucila. Kako Kelani,Grejs i Dzek planiraju ovo da izvedu? Sta ako ih uhvate? Znam da su oprezne ali opet ovo nije igra. Ako im se sta desi necu sebi oprostiti. Trebala sam ih odgovoriti od toga. Prosla su 3 sata od kako sam u sobi. Nemam prevelika ocekivanja ali opet nadam se. Daniel i ostali jos nisu dosli sto znaci da bi ovo bilo pravo vrijeme. 23 sata je a ja se vrtim kao muva bez glave po sobi. Samo odjednom su se pojavila svetla koja su probijala kroz prozor. Neka sreca je tako igrala oko mog srca. Jesu li one to uspele?
Brzo sam potrcala do prozora lada sam videla kako napolju nastaje ogromna zbrka. Velika je guzva nista ne vidim. Brzo sam istrcala i sasla dole kada je vrata besno lupajuci otvorio Daniel. Ukopala sam se u mesu ne znajuci sta je po sredi.
D:Sta ce one ovde?
Cekaj nisu ih valjda uhvatili? Katastrofa. Sada se ne mogu praviti luda. Moram reagovati.
Ja:Nemoj da si im naudio!
To sam izgovorila dosta glasno, preteci.
Uhvatio me za ruku i povukao sa sobom. ~Grejs~
Kako smo Kelani i ja sve isplanirale doslo je vreme da krenemo. Dzek je naravno hteo sa nama ali jedva smo ga nagovorile da ostane prateci gde ce biti i da nam sve javlja. Tako smo i krenule. Kada smo dosle do kuce, malo je reci kuce bila je to vise vila. Krenule smo se priblizavati. Bilo je dosta tiho. Kako smo krenule i bile blizu Olivie i njene slobode.. isto tako smo pale u djavolje ruke. Samo sto nismo sve sredile i otisle po Oliviu dosla su auta. Brzo su neki ljudi istrcali iz njih i stavili nam ruke na ledja. Svasta kao da me hapse. Tako se osecam. Ali sto je najgore to nije sve. Jedan od njih nam je prisao sav besan. Naredio im je da nas zatvore. Ocekivala sam da cemo krenuti istim putem kao i on ali mi smo se zaputili na drugu stranu.
~Kelani~
Kako smo isle tako sam Grejs pokazala da probamo da im pobegnemo. Okrenula sam se te onoga koji me drzao sutnula u stomak dok je Grejs ovoga odgurnula laktom. Odaljile smo se malo i stale jedna drugoj uz ledja. Jos njih je pritrcalo. Kako je koji dolazio tako smo se borile. Za nekoliko minuta svi su bili na podu. Ponosna sam na posao koji smo trenutno obavile sada nam samo ostaje da izbavimo Oliviu. Kako smo se krenule vracati na mesto gde bi trebala biti Olivia tako se neko pojavio iza nas.
Xx:Bolje da ne mrdate!
~Olivia~
Svakim korakom mi je sve vise stiskao ruku a ja se opirala. Ubrzo smo se nasli u njegovoj sobi. Znam da je verovatno glupo pomisliti ovo sada ali zar ja ne smem biti u njegovoj sobi? Grubo me povukao i zatvorio vrata. Otisao je do svoje police sa picima i natocao sebi. Stajala sam nepomicno gledajuci ga.
Ja:Rekla sam ti ako im samo ali samo zafali i dlaka sa glave budi uveren da neces dobro proci.
D:Kako su saznale gde smo?
Ja:Kako ja to da znam? To sada nije bitno jedina bitna stvar je da ih ostavis na miru. Mene ste zakljucali ovde pa predpostavljam da nije potrebno da i one budu ovde.
D:Kada bi ih sada pustio mislis li da bi cutale ili vise ne bi dolazile i pokusavale?
Pa svasta naravno da ne bi pogotovo kada bi videle ko me je oteo.
Ja:Verovatno ne ali to zavisi od tebe.
D:Nije bilo moguce da saznaju gde smo. Sada cu se pobrinuti za njih a i saznati o cemu se radi.
Gledao me je sumnjivo. Opravdano ali ko je on da mu se pravdam pa oteta sam.
Ja:Zasto smo u tvojoj sobi zar mi to nije zabranjeno?
D:Bice onako kako ja olucim i kazem. To stoji ali ovaj razgovor se morao ovde obaviti.
Kada je zavrsio izasao je iz sobe.
~Kelani~
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...