13.deo

1.4K 40 0
                                    

Vec je 3 sata. Kako sam pa skoro ceo dan provela spavajuci normalno da mi se sada ne spava. Ustala sam iskreno prepuna energije. Izasla sam i nista sem razgledanje soba mi nije palo na pamet. Krenula sam u sobu pored moje bila je lepo sredjena osrednje velicine sve u svemu lepa. Na redu je soba pored te. Usla sam a unutra je bilo bas lepo veci krevet, televizor, ormar, neki stocic i jos jedna vrata. Predpostavljam kupatilo ali tu se nisam zadrzavala vec sam krenula dalje. Kako sam htela da izadjem tako me neko uhvatio na vrata i pribio uz ista. Bilo je izgaseno svetlo ali bez obzira na to uvek zapamtim stav nekoga i figuru.
Xx:Sta ces ti u mojoj sobi?
O da i prepoznatljiv parfem koji paralizuje.
Ja:Pa ceo dan nista nisam radila jedino je spavanje bilo opcija. I sada kako mi se ne spava razgledanje je doslo kao dobra ideja.
Kako me je drzao malo ispod ramena za ruke tako je malo pojacao stisak.
Ja:Daniele prestani.
Kako sam to rekla tako sam ga udarila u grudi kako bih ga odgurnula.
D:Nemoj vise da ulazis ovde. Zabranjen ti je prilaz.
Ja:Briga me cija je soba. Sada posto mi je Kol doneo stvari od tebe ocekujem makar da razumes sledece...
D:Hah..A to je?
Nije palio svetlo vec je otisao i uzeo casu viskija. Ponudio mi je pise tako sto je casu okrenuo ka meni ali sam odmahnula glavom.
Ja:Ovde sam i previse vremena. Ja imam svoj zivot, svog decka,svoje prijatelje. Ne znam razlog zasto sam ovde. Sta? Prodacete me? Ne razumem o cemu se radi?
D:I?
Ja:I zato, ne trazim vam da me pustite odavde jer znam da je to nemoguce ali samo da se vidim sa svojim deckom. Obecavam da cu se vratiti. Ako treba neka i obezbedjenje ide sa mnom.
D:Znam za sve to..
Uzeo je jos jedan gutljaj.
D:Razmislicu do sutra da li zasluzujes?
Ja:Hah..
Ne razumem ovo sada ako zasluzim sta treba da sam mirna. Kako od nekog to u ovakvoj situaciji ocekuje? No dobro i ako ne voli ulizivanje i sve slicno rekla sam mu "Laku noc" i izasla iz sobe. Usla sam u moju sobu i bacila se na krevet. On tako zna da izmori coveka i da mu nategne zivce...

Tamna istina 🔚Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin