32. deo

1K 25 0
                                    

~Olivia~
Polako sam se odvojila i otisla do kuhinje da uzmem vode. Grozan prizor. Pila sam vodu kada se iza mene pojavio Daniel. Uzeo je i sebi sipao vodu pa se naslonio na sto naspram mene.
D:Sta pokusavas?
To je rekao sa blagim mahanjem glave uz skupljene oci.
Ja:A sta to?
D:Ovo oko Maxa? Zelis da ga prevaris kao tvoja drugarica?
Ja:Max je osoba koja se trudila da se makar lepo ponasa prema meni.
D:A jel? Vidi ti to.
Ja:Pa vidi.
D:Samo ova situacija mu nece pomoci.
Ja:Na sta ciljas??
D:Kada bude mogao da se krece ide odavde. Sto verujem da je vrlo brzo.
Ja:Zar ti nista ne znaci?
D:Pravila su za sve ista a ovaj zadatak nije igra.
Ja:Svi prave greske i sad zbog ovoga i ako nije toliko mala stvar za vas, ali svima se desi da pogrijesi.
D:Ovde nema mesta za greske.
Ja:Kad bi mi makar rekao zasto sam ovde?
D:Ne sada.
Ja:A kada? Reci vise! Ne znam sta cu ovde, ne znam da li mi sledi smrt pa ste odlucili pre toga da me mucite? Ali ne,nemoj ti da pricas nista. Ni slucajno!
Ovo sam rekla vec glasnije. Pa ne znam ni razlog zasto sam ovde. Cutao je nesto malo kada je progovorio.
D:Tvoj otac je ubio moju majku.
Ja:Sta?
O moj Boze! To nije istina. Ne moze biti. On to ne bi uradio zar ne?
Ja:Ne verujem ti.
D:To je vec stvar izbora, ja sam ti rekao.
Ja:E pa ne verujem u to sto govoris.
D:Trazila si da ti kazem, rekao sam!
Okrenula sam se i sto pre otisla u sobu. On je izgledao potisteno. Da li laze zaista? Mozda je sve gluma? Zasto mi je mozak preokupiran ovim? Ali sta ako,ako mozda samo mozda jeste. To znaci da mu je zivot vratio tako sto je njegovu zenu ubio. Ona je ispastala njegov greh. Ne,to nije tacno. Necu vise da razmisljam o tome. Kakav god da je neka je ali nije ubica!
~
3 dana su prosla od Kelaninog bega,Maxove povrede i saznanje zasto sam ovde. Mislim moguce je da mu je podmetnuto ili slicno. Sta znam,u ovom svetu sve je moguce. I pocelo je jutro kao i svako drugo. Tusiranje,leskarenje u sobi, gledanje kroz prozor. Ovo postaje previse mucno. Izlazila sam iz sobe kada sam ugledala Kola kako izlazi iz sobe do moje. Samo sa suprotne strane.
Ja:Kole da te pitam nesto.
K:Pitaj.
Ja:Zasto sada Grejs ne bi mogla da bude sa mnom? Zasto je ona idalje zakljucana?
K:Pa kad si vec spomenula videcu,mozda ce moci tako.
Ja:Super si.
Na ovo smo se oboje nasmijali.
Ja:Slusaj imam jos jedno pitanje.
K:Reci.
Ja:Ali bez lazi. Iskreno da mi odgovoris.
K:Zar ja da lazem?
Na to sam podigla obrve i izbecila.
K:Ajde slobodno pitaj. Spreman sam!
Koliko je to rekao zazvonio mu je telefon. Zivote zasto ja?
K:Sad cu.
To mi je rekao te se pomerio korak napred.
Razgovor nije trajao dugo. Kol se okrenuo ka meni sa usplahiren.
K:Izvini moram da idem hitno. Pricamo posle.
Ja:Vazi.
Bolje ista nego nista. Skoro je sisao na dno stepenica kada sam se prodrala..
Ja:A Grejs??
K:Sredicu to!
Super. To bi makar bilo nesto. Zar ne? Stojim ovde i ne znam kuda cu? Ma idem dole bre i onako ne znam sta da radim? Videla sam Basiu koja posprema sto. Dosla sam do nje.
Ja:Dobro jutro Basia.
B:Dobro jutro.
Pocela sam da uzimam tanjire sa stola. Pomoci cu joj.
B:Ma nemoj,ja cu ovo da sredim.
Ja:Nema veze i onamo nista ne radim.
Zajedno smo nosile stvari u kuhinju,palo mi je na pamet mozda ona zna.
Ja:Basia zelim nesto da te pitam.
B:Pitaj slobodno.
Ja:Zasto sam ja ustvari oteta nemoj da mi kazes da je bolje da mi kaze Daniel. Pitala sam ga i rekao je da je moj otac.. ubio njegovu majku. Odmah da kazem i to da ne verujem u tu pricu. Medjutim ti si ovde jedina blaga,smirena i dobra osoba. Makar to bilo istina reci mi.
B:Ja znam celu tu pricu, a i nisam ja jedina dobra ovde i hvala ti na tome.
Ja:Mozes li da mi kazes?
Bila sam nekako napadna ali isto tako blaga.
B:Reci cu ti.
Ja:Najbolja si.
Zagrlila sam je jer konacno da mi neko kaze. Odvojila sam se od nje te smo bile jedna naspram druge. Basia je pocela pricati.
B:Pa......

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now