20. deo

1.1K 29 0
                                    

Usli smo u kucu pa sam krenula u sobu a i sad ce dorucak. Kako sam bila na vrhu stepenica videla sam Daniela kako izlazi iz svoje sobe. Pogledao me i samo prosao pored mene kao da sam duh. Cemu sada ovo. Nije da me briga nesto narocito ali kada on moze ovako da se ponasa mogu ja jos gore. Necu saci na dorucak morace da se pobrine ili se barem nadam da hoce. Tada sam videla Basiu kako prolazi. Izletela sam pred nju mislim da se i uplasila.
Ja:Izvinite. Mogu nesto da vas pita?
B:Naravno duso i molim te bez persiranja.
Ja:U redu. Da li od juce kuvas vise hrane?
Verovatno se pitate sta sada radim ali zelim da proverim da li Grejs i Kelani imaju obroke.
B:Upravo nosim hranu za tvoje drugarice. A to znam jer sam cula frku koja se desila.
Ja:Basia hoces li me povesti do njih? Molim tee!
Gledala me i premisljala se. Ipak to ne smije da uradi ali moj pogled i ja.
Ja:Molim te.
B:U redu.
Ja:Too! Najbolja si.
B:Idi za mnom.
Krenula je da ide nekuda hodnikom mislila sam da cemo izaci ali ovo je odlicno sada cu znati put do njih. Stigli smo u meni sad poznatiji deo i do vrata gde su njih dve. Otvorila sam i uzviknul "Iznenadjenje" i stvarno su bile iznenadjene.
K:Otkud ti ovde?
G:Kako?
Ja:Basia je zasluzna.
B:Ali nemoj da ides kada nije sigurno inace nece biti dobro i sama znas.
Ja:Znam, znam.
Mislila sam da necu jesti ali ovo je ispalo bolje nego ista. Zajedno smo jele posle nekog vremena. Pozdravile smo se te sam sa Basiom krenula nazad. Kod moje sobe smo se razisle ja sam usla a ona je otisla dole. Sela sam kod prozora i gledala okolinu. Nije toliko lose. Mislim lepo je.
Nakon jos gledanja neko je pokucao...

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now