35. deo

1K 28 0
                                    

To je bio Kol. Stajao je ispod kreveta prekrstenih ruku. Ne razumem zasto tu sada stoji,zasto me ceka ovako?
Ja:Ozbiljno?
K:To bih ja trebao da pitam.
Ja:Sta je bilo?
Ustala sam u sedeci polozaj gledajuci ga smrknuto.
K:Trebalo bi danas da pocnes sa treningom.
Ja:Ja sam i zaboravila na to.
K:Ali mi nismo. I da imam dobru vest. Ako se pokazes manje vise dobro tacnije budes stalozena u toku danasnjeg dana Grejs ce preci u sobu pored.
Ja:Bicu kao cvecka. Najbolji si!
Skocila sam te ga zagrlila kao i on mene. Dosta smo se sprijateljili za nekog ko spada u moje otmicare bas sam ga zgotivila. Tu je kada mi nesto treba i ono sta trazim trudi se da ispuni. Dusa od coveka.
Ja:Samo da se obucem i stizem.
K:Cekam te ispred.
Ja:Vazi.
Vec sam dovikivala iz kupatila. Brzo sam obukla crne helanke i kratku majcu. Kosu sam vezala u cvrsti rep. Obula sam patike i izletela ispred.
Ja:Evo me.
K:Oho izgledas prilicno sredjeno s obzirom da ces da treniras.
Ja:Pa vidi sta god da radim to je sa stilom. Pa i kad umirem to je sa stilom.
K:Hahaha jasno mi je.
Ja:Nego posto je Darius za sve zaduzen ili kako vec gde je on?
K:Rekao je da ima hitan posao nisam najbolje razumeo. Mozda stigne. Imas i inspekciju.
Ja:Inspekciju?
K:To su ljudi Danielovog oca. Zele da se uvjere da napredujes, a kako smo mi imali ovako neke situacije cak i kasnis sa treningom.
Ja:Razumem. Potrudicu se, ipak od toga zavisi Grejsin izlazak. E da zaboravila sam da ti se zahvalim jos za onda sto si mi doneo stvari mislim odecu.
K:A to ma nista. I onako sam ih samo doneo.
Ja:Pa ko ih je kupio,ko ti je rekao da mi ih doneses?
K:Pa Daniel. Kako je tog dana imao razgovor sa ocem rekao mi je da ti ostavim kutiju.
Molim? Ne verujem? Zasto, zasto nista nije rekao kada sam ga napala one noci? Kako se to desilo? Zasto ovo radi? Zasto sada sve ispada kao da ja gresim? Sam je kriv onako sam mu sasula u lice a on nije bio sposoban da odgovori. Da kaze da je on lepo. Cemu sve ovo ovako?
Stigli smo u salu iii evo ih nepoznati ljudi. Kako sam nailazila na koga tako sam se rukovala. Bilo je tu njih 5 na kraju je stajao jedan momak. Izgleda lepo,sredjeno. Crna kosa,ostra vilica,ugladjen,visok. Ima sve predispozicije. Pruzio mi je ruku kao i ja njemu. Pogledali smo se oci u oci. Imao je oci svih boja i ako je na neki nacin prevladala braon i zuta boja.
K:Pa ko proverava stav i slicno, tacnije ispravlja ako nesto ne valja i pomaze joj?
Xx:Tomas.
Rekla je zena srednjih godina.
Ja:A to je.
Zacuo se glas visokog momka, crne kose sa cudnim ocima.
Xx:Ja.
Kako je to rekao tako mi je namignuo. Dakle Tomas. Makar cu raditi sa nekim lepim i zgodnim. Pokazao mi je rukom napred.
(Tomas)T: Hocemo li?
Rekao je sa osmehom. Klimnula sam glavom te krenula. Oci su mu i ako tako sarene lukave. Makar meni tako izgledaju.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now