Ja:Sta hoces? Izadji odavde.
D:Bolje pitanje je sta ti radis ovde?
Ja:Ne smijem biti sama i odmoriti se od raznih desavanja i pritiska?
D:Imas svoju sobu.
Ja:Da,koja nema tarasu.
D:Pa dobro imas prozor.
Samo sam ga osinula pogledaom.
D:Nista me ne seci ocima nego idi da spavas sutra imas trening.
Ja:Nista strasno probudicu se na vreme.
D:U 6:30 ces biti u dnevnom iduci ka sali?
Ja:Sta? Jesi li ti normalan?
D:Ja sam rekao.
Ja:Nemoguc si. Zasto si tako bezdusan? Kako ti ne padne na pamet da nekoga mucis?
D:Malena meni je takvo zadovoljstvo muciti te.
Ja:To i sama vidim.
Ustala sam i htela da prodjem medjutim gospodin mora da svaki put predje prosli nivo bezobrazluka. Uhvatio me za ruku i vratio ispred sebe.
Ja:Sta je sad?
D:Tvoja odeca.
Ja:Sta sa njom?
D:Treba ti nova.
Ja:Ne treba. Oh da zaboravila sam ti si sam ovo kupio tako da ne buni se.
D:Ja sam rekao zeni koja je tu radila da odabere da sam se ja pitao nista od toga ne bi nosila.
Ja:Pa dobro je sto nisi.
D:Sutra cu ti doneti novu.
Ja:Gledaj da ne bude dzak. I jedno vrlo bitno pitanje. Zasto mi nisi rekao da si ti odradio ovo za odecu?
D:Sta?
Ja:Onu noc smo pricali. Rekla sam ti kako se Kol pobrinuo i za to a ti si se samo nasmejao.
D:I sta tu nije jasno?
Ja:Nista mi nije jasno. Zasto se ponasas tako?
D:A kako to?
Izgovorio je to i prisao mi tako da sam njegov dah osecala na svojim usnama. Na momenat sam se izgubila ali sam brzo dosla sebi, ili se makar nadam da ovaj blagi trans nije trajao duze od par sekundi.
Ja:Evo upravo ovo? U jednom momentu kazes da ces me ubiti,sve lomis, vices, naredjujes, lupas dok sada, onda na stepenistu i slicni slucajevi kao ovo za odecu sve suprotno.
Govorila sam mu ovo skretajuci glavu i gurajuci ga od sebe ali... uhvatio me za ledja te primakao nasa tela.
D:Ovako nesto?
Gledala sam ga ravno u oci. Sad sam se trznula od njega.
Ja:Tako nekako. Kasno je a sutra ujutru imam obaveze kao sto znas.
Prosla sam pored njega i trudila se da izgledam stalozeno, pribrano.
Presla sam vrata ali sam cula da je rekao "laku noc".
|Jutro|
Probudio me alarm koji sam na zalost morala ukljuciti. Obukla sam se i, pa moze se reci sredila. Sasla sam dole i nije bilo nikoga. Kol me sigurno vec ceka u sali. Onako klimavo sam se dogegala i usla u salu. Tamo me zatekao vise nego neocekivan prizor. Daniel koji stoji valjda je tu negde Kol ili se makar nadam.
Ja:A gde je Kol?
D:Amm.. kaze se dobro jutro.
Ja:Aha super gde je?
D:Ja cu te trenirati.
Ja:Zasto?
D:Jer treba brzo da napredujes.
Ja:Pa mislim da sam to mogla i sa Kolom.
D:On je malo i umoran. Smeta ti?
Naravno da mi smeta!!! Opet napetost i neke tenzijee.
Ja:Ma ne. Sve jedno mi je.
D:Onda super. Pocecemo sa borilackim vestinama.
Ja:Ti i ja?
D:Da, zasto?
Ja:Pa pogledaj sebe pa mene.
D:Da li te to strah?
Ja:Ne lupetaj molim te. Znas da ces biti porazen?
D:Voleo bih to da vidim.
Ja:Pa videces.
D:Pocnimo onda.
Stali smo jedno naspram drugog. Mozda sam izgledala malo izgubljeno ali boze moj.
Gledao me upitno.
Ja:Sta?
D:Napad hajde.
Gledala sam ga i razmisljala se gde da ga udarim. Stomak, vilica, vilica, stomak. Ma vilica bre. Tako sam odlucila te se i pokrenula ali mi je ruka odmah uhvacena. Pokusala sam da ga udarim nogom ali je uhvatio i moju nogu tako sam izgubila ravnotezu i pala a sva njegova masa je bila na meni. Ja i moja profesionalnost, svaka mi cast. Malo se ispravio sada vec drzeci mi ruke iznad glave i opkoracivsi me. Priblizavao mi se sve vise i vise.Priblizavao mi se sve vise i vise. Ne znam zasto ali sam refleksno zatvorila oci. Onako bas kao da me napada. Trnci su prosli citavum mojim telom kada su osetili njegov dah na mom vratu. Sagnuo se do mogu uha i sapnuo mi "porazena si". Kako je to rekao malo se poispravio i sa smeskom u desnom kutu usne me gledao zadovoljno. Nisam znala sta cu? Sinula mi je ideja tako da sam pogledala u njega lukavim smeskom a onda ga udarila nogom medju noge. Gurnula sam ga pored tako da se tu prevrtao, uz po koji bolni jauk. Ustala sam i zadovoljna sa postignutim ga pogledala.
Ja:Pazmisli ponovo ko je porazen?
Samo me pogledao sa ljutom facom. Krenula sam da ga zaobidjem ali sam se u sekundi nasla na podu pored njega. Podvrzao me nogom.
D:I ti takodje.
Udarila sam se u ledja i ruku. Proci ce ali momentalna bol je nekako bas jaka. Osinula sam ga pogledom a on se smejao.
Ja:Zivotinjo.
D:Ehej pazi ti to nekom da kazes. Hoces da me ostavis bez dece?
Ja:Stvarno si grozan. Pa znas kako onda nece biti jos budala kao ti.
D:Bice ti zao kada ti budes zelela decu. Sa mnom!
Ja:Budem..znaci nikad. Prostaku.
Samo smo gledali u plafon onako obaljeni. Odjednom se poceo smijati kao retard.
Ja:Sta ti je budalo?
Nije odgovarao vec se prevrtao i udarao me rukom blago. Pocela sam i ja. Zarazno se smije, bas retardirano.
~Grejs~
Pitala sam Kola da vidim Oliviu i sa njom malo da se druzim tokom ovog njenog mucenja. Odlucio je da me povede i plus da mi pokaze ponesto. Kako smo dosli do vrata culi smo smeh. Pogledali smo se u cudu. Uleteli smo unutra kada smo videli Oliviu i Daniela kako leze na strunjace i keslaju se kao bolesnici. Uocili su nas te ustali.
K:Kako ide?
D:Dobro. Zavrsili smo za danas. Ja imam da odradim jos poslova pa ce sutra biti duzi trening.
O:Otkud vi ovde?
Ja:Dosli da vidimo kako ti ide i ja malo da pokusam. Hoces sa nama?
O:Idem ja da spavam kasno sam zaspala pa sutra nastavljamo. Zabavite se vi.
D:Radite.
O:Nemoj da se udarate.
D:Ili stetiti jedno drugo polne organe. Cuvajte buducu decu.
Samo su se odjednom pogledali i ponovo prasnuli u smeh i izasli.
Ja:Sta bi ovo?
K:Ko ce im ga znati. Ne znam jesu li gori ovako ili kad se svadjaju na smrt?
Setali smo se malo salom tako sam i razgledala.
K:Pa gde zelis prvo?
Ja:Ajde u streljanu.
K:Moze.
Usli smo u sledecu prostoriju. Dodao mi je pistolj, krenula sam da ga uzmem ali mi nije dao.
Ja:Ma pusti.
K:Predpostavljam da ovo bas i ne znas pa cu ti pomoci.
Ja:Kako zelis.
Uzela sam pistolj a on je svoju ruku stavio preko moje. Druga ruka mu je bila malo izvise mog struka dok je glava bila tik do moje. Povukla sam okidac i kako izgleda nisam fiksirala ruku tako sam se odbacila nekako u stranu ali nazad. Osetila sam njegove ruke kako me drze u vazduhu.
K:Seprtljo.
Kako je to rekao nasmejao se pogledao u moje oci pa odmah usne..
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...