Proslo je nedelju dana i sve je mirno uzivamo u nasim zivotima. Na okupu smo svi, odmaramo, volimo se i zezamo. Sada je jutro i Daniel nas je sve pozvao u dnevnu. Sasla sam te smo svi bili na okupu.
D:Pa ukratko da vam kazem, dogovaramo se i idemo u drugu drzavu dok se sve skroz ne smiri. Mislite da je mirno ali nije. Svakog dana nas neko posmatra, tacnije Majklov covek i kako biva smaknut pojavi se drugi.
Svi smo ga gledali u fazonu "ozbiljno"?
Ja:Koju drzavu?
D:Italiju. Svidja ti se?
Ja:Da.
Dosao je te smo se poljubili na blic.
K:A pita li ko nas?
D:Ne. Zato se odmah pakujte.
Na ovo sam se nasmejala te smo zajedno otisli u sobu. Spakovali smo do duse ne nesto mnogo stvari. Ja bih medjutim mi on nije dozvolio. Za 2 sata su svi bili spremni. Otisla sam sa Grejs i Kelani da vidimo imali jos sta neophodno da ponesemo.
Sedele smo na krevet i pricale nase price.
G:Kelani planirate li Aron i ti da se vencate?
K:Sto mi?
G:Pa vi ste najduze zajedno, zato.
K:Lepo nam je ovako a brak... vencacemo se mi samo to je jos preozbiljan korak za nas. Za sada.
G:Shvatam.
Osecala sam da mi je muka ali sam trpela. Samo odjednom sam osetila muku u grlu te sam potrcala u kupatilo. Pocela sam povracati. Grejs i Kelani su mi pritrcale te me pridrzale. Nakon sto sam ispraznila zeludac i ispustila dusu umila sam se.
K:Jesi dobro?
Ja:Mhm.
G:Jesi se razbolela?
Ja:Ne znam, izgleda da mi nije prijao dorucak.
Polako smo se svi skupili te krenuli na aerodrom. Sedeli smo Daniel i ja i pricali o mnogim temama. Saznala sam i grad gde idemo. To je Venecija zaista prelepo mesto.
Bila sam pola puta budna kada sam ponovo povratila. Definotivno mi ne prija ovaj let. Mozda imam strah u podsvesti od visine pa zato. Naslonila sam se na Danielovo rame pa sam tako i zaspala. Budi me blago drmusanje. Otvaram oci i vidim guzvu.
D:Ajde, stigli smo.
Dodao mi je ruku te sam ustala sanjivo. Izasli smo nakon cega sam se osetila mnogo bolje. Vazduh konacno. Sada sam bila prepuna pozitivne energije.
Jos je bilo podne. Ovaj sat vremena u avionu mi se cinio kao vecnost. Max se odmah odvojio a mi smo otisli u kucu koju je Daniel kupio ovde. Prelepa je, nema se sta ni dodati. Svi smo ostavili stvari i raskomotili se.
Ja:Hoces li da idemo u setnju?
Pitala sam Daniela koji je izgledao uzurbano.
D:Kasnije cemo ici.
Ja:Ali zasto?
D:Ne mogu sad.
Ja:Pa dobro idem onda sa Grejs i Kelani.
Dosla sam do njih i one su me odbile. Da li je ovo moguce? One ce da idu sa svojim momcima i ostavice me ovde. Razmisljala sam sama da odem, ali bih se verovatno izgubila. Kako Daniela sada nema odlucila za tusiranje i gledanje serija. Vece polako pada a nigde nikoga. Cula sam zvono na vratima te sasla. Nije bilo nikog ali je na stolu stajala kutija sa pismom.
"Obuci haljinu, cekam te. Ispred je auto koji ce te dovesti."
Kakva poruka, sta li je smislio? Brzo sam otvorila kutiju u kojoj sam nasla prelepu haljinu. Otisla sam u sobu te se pocela spremati. Kako sam se danas vec kupala nije mi trebalo puno. Za oko 40 minuta sam bila gotova. Izasla sam i kao sto je rekao auto je tu, bolje reci limuzina.
Ne zadugo vozac me uputio kuda treba da odem. Isla sam kako mi je rekao i dosla sam do mosta. Mosta na kome je bila dobro poznata muska figura obasjana mesecinom. Dosla sam do njega. Tako je izgledao prelepo. Kosulja i ovo odelu su ocrtavali njegovu figuru.
D:Prelepa si.
Rekao je i poljubio me u obraz.
Ja:Takodje.
Stavila sam ruke na njegove grudi a on svoje oko mog struka. Poljubili smo se i ponovo pogledali sa nekim sjajem u ocima. Nebo je bilo prelepo svaka zvezda se videla. Gledali smo malo u nocno nebo, kada je proletela padalica. Oboje smo se pogledali i po svemu sudeci i on je zamislio zelju. Zazmurila sam a kako vise nisam osetila Danielovu ruku na struku ookrenula sam se. Daniel, kleci sa kutijicom u mojoj je prelepi prsten. Zatecena sa! Stavila sam ruke na usta, zaista sam ostala bez daha. Kada je on poceo.
D:Malena hoces li se udati za mene?
Oci su mi zasuzile od srece. Polako su suze i krenule. Ni sekunde nisam morala razmisljati, izgleda da su me suze ipak ucutale malo.
D:Pristajes li?
On ceka a ja ovde u sebi radujem.
Ja:DA!
Rekla sam to tako glasno sa osmehom.
Odjednom su se sa strane upalila svetla i pucale konfete. Iskocili su zvi okolo. Daniel se ustao stavio mi prsten. Poljubio me i poceo vrteti. Spustio me te smo se ponovo ljubili.
Prileteli su na nas sa velikim "Cestitamo".
Definitivno najlepsi dan.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...