Stali smo normalno uhvatio me za struk i privukao sebi pa krenuo ka usnama polako sam mu se priblizavala. Pokusavala sam da napipam.. ajde ajde Kelani pozuri. Tu je! Uzela sam pistolj i uperila ka njemu.
Ja:Ruke k sebi.
Krenuo je ka meni.
Ja:Ni makac. Mislis da necu pucati? Ne poznajes me.
M:Iskoristila si to sto sam slab na tebe. Lukavo.
Ja:Znam. A sada adios amigos.
Okrenula sam se i pocela trcati putem. Kako sam pogledala iza videla sam mnogo ljudi koji idu za mnom. Pokusala sam sto brze da trcim mnogo ih je. Palo mi je na pamet..nece valjda pucati? Jos malo sam trcala brzim tempom kada su poceli pucati. Super i u ovom polju su me zeznuli. Nastavila sam sto brze trcati kako me ne bi upucali. Sta imaju da izgube ni ja ni Grejs im od samog pocetka nismo toliko bitne uloge. Sto me onda ne bi i ubili? Nikakav problem im ne predstavlja. Pomislila sam ako zapucam mozda ce se sagnuti ali cu ih malo usporiti. Idalje trceci brzo sam se okrenula i ispalila 2 metka. Bila sam u pravu. Neki su cucnuli dok su drugi bjezali u strane. Poen za mene. Bacila sam pistolj kako me ne bi usporavao i trcala sa ono malo vazduha sto mi je ostalo. Pritisak, adrenalin sve na jedno. Zivot nije fer prema meni ponekad i previse. To sto sam ih usporila samo im je dozvolilo da predahnu. Bili su mi sve blizi. Nisam vise osecala noge a tako sam daleko dogurala. Trudila sam se da jos trcim ali je bilo uzaludno. Oni su pristizali. Taman kada sam gubila nadu ugledala sam auto ispred sebe. Sada sam u klopci. Sta cu sad? Pokusacu da prodjem ne mogu sada da se predam kada sam dovde dogurala.Sta sad da radim ni nazad ni napred. Samo odjednom auto se upalilo i vratilo se rikverc. Ne verujem.
Ja:Aronee?
A:Kelani kako?
Ja:Pricam ti samo da se izvucem iz ovoga.
A:Ulazi brzo.
Usla sam u auto te je Aron dao gas za manje od pola minuta nas vise nisu ni videli. Vozili smo se a ispred nas su bili crni dzipovi kao i ljudi sa puskama. Sacekusa?Aron nije kocio niti isao rikverc.
Ja:Arone? Sta to radis?
~Olivia~
Kako sam sedela u svojoj sobi cula sam dolazak auta a ubrzo nakon toga i viku.
Istrcala sam na vrata da pogledam a tamo sam videla Daniela kako davi Maxa. Kol je tu uskocio da ih zaustavi ali je bilo bezuspesno. Kako je video da sam im ne moze nista zovnuo je cuvare te su ih nekako obuzdali. Gledajuci Danielovo lice prosla me je jeza. Oci su mu bile vise nego crvene,vene svuda i ubrzano disanje. Okrenuo se i kako me uocio uputio se ka meni sa mozda manjom dozom besa. Mislila sam da ce proci i da mi ne komunicoramo ali sam pogresila. Naisao je i trznuo me za ruku i uveo me u dnevnu. Za nama je isao Kol.
D:Znala si. Gde je? Govori!
Drao se na mene dok mi nista nije bilo jasno.
Ja:O cemu pricas?
D:Jos se pravi. Gde ti je drugarica?
Ja:U sobi valjda.
D:Hah cujes ovo. Daj ne glumi vise.
Kako je to rekao tako me je gurnuo a ja sam pala. U ocima mu se videlo nesto rekao bi covek da mu je zao dok se u sledecem trenutku ponasao isto. Kol mi je pritrcao.
K:Jesi dobro?
Ja:Dobro sam.
K:Slusaj Kelani je pobegla Maxu,ako znas gde moze biti.
Ja:Hahaha.
Pocela sam iritantno da im se smejem.
Ja:Ne znam gde je a i da znam ne bih vam rekla pogotovo ovome ovde.
Krenuo je nesto da kaze kada je na vrata usao jedan od njihovih.
Xx:Nasli smo trag od auta, nisu mogli tako daleko.
D:Kole idemo,idemo brzo.
Xx:Nasi su vec tamo.
K:Stizem.
Pomogao mi je da ustanem te i on izleteo ko furija. Nadam se da ce Kelani uspeti plan. Kakva je samo i njih je zeznula hah.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...