Nakon nekog vremena smo legli zagrljeni. Nije bilo niceg preko poljupca. Ovako je previse romanticno. Topim se u njegovom zagrljaju naslonjena na njegove grudi. Mislim da ne postoji lepsi osecaj od toga. Ruke su mi bile nekako cvrsto na njegovim misicima. Ne zelim da ovo zavrsi.
Ja: Kada bi se vreme sada zaustavilo i zauvek ostali ovako...
D: Posto vrijeme ne moze da se zaustavi svaku noc cemo ovako. Dobro nekad i bez odece moze.
Imao je onaj njegov kez. Pa stvarno je nemoguc.
Ja:E stvarno si kreten.
D:Samo tvoj.
Ponovo smo se pogledali te poljubili. Tako smo zaspali. Otvaram oci i vidim da Daniel gleda u mene mazeci mi obraz dok je moja glava na njegovom misicu.
Ja:Sta si se zabuljio.
D:Gledam koliko si lepa i kada si tako pospana.
Primakla sam mu se i scucurila se u njegov vrat dok me on grlio. Setila sam se sljivica. Zar to nije slatko? Pocela sam da mu pravim sljivicu na sta se smijao. Odvojila sam se od njega a on se onda skotrljao na mene. Savio se i on meni napravio sljivicu.
D:Sada si i ti obiljezena.
Ja:Sta?
D:Ova ovde sljiva na mom vratu govori da sam tvoj kao i ta na tvom vratu da si moja.
Ja:Lud si.
D:Jesam.. Da li ste za zajednicko tusiranje?
Pitao me i pruzio mi ruku kao princezi. Gledala sam ga kao da se premisljam.
D:Zajebi ti ovo.
Uzeo me i poceo nositi.
Ja:Ej bre sta je sa mojim odobrenjem?
D:Kao da si htela reci "ne".
Ja:Sta ako jesam?
D:Ne lazi ni mene a ni sebe.
Spustio me i odmah upalio vodu tako da sam bila kvasna u odeci. Usao je odmah za mnom samo sto je on bio go. Smejala sam se ali kada sam ga videla tako zastala sam. Njegovo telo na nekoliko centimetara od mene tako savrseno. Bilo me sramota da pogledam ali ipak jesam. Jace je od mene.
Ja:Oha.
Sada sam se vec izbecila. Mada se od njega nije ocekivalo nista manje. Cekaj.. rekla sam ovo i.. Olivia glupaco. Prisao mi je samouvereno sa kezom.
D:Mislim da ti ovo ne treba.
Uhvatio je kraj moje majce i prevukao mi preko glave te je skinuo. Malo po malo uz njegove igrice ostala sam bez odece. Poceo je da ostavlja poljupce po mom vratu spustajuci se na grudi. Zastenjala sam jer je dovoljno videti ga samo da se izgubim. Nastavio je da spusta svoje usne te je tako isao unutrasnjom stranom noge. Na svaki poljubac i dodir mojim telom je prosla struja a noge samo sto ne zadrhte. Kada sam mislila da necu zadrhtati on je svoj vlazni poljubav ostavio na samom centru. Noge su mi se zatresle a ponovo sam zastenjala.
Ja:Daniele.
Ispravio se do mene drzeci me za struk.
D:Sta je bilo malena?
Ja:Ne radi mi to.
D: Hocu da imam tvoje telo da uzivam. Hocu da istrazim svaki deo tebe. Da ti uzivas u meni kao i ja u tebi. Moram malo da te mucim jer meni onaj tvoj uzdah pruza zadovoljstvo.
Ja:Sta je sa tobom?
D:Ne brini, sredicu se.
Klimnula sam glavom. Nemoguce je bilo ne primetiti njegovu erekciju. Ja sam izasla dok je on ostao iza mene. Njegov je izbor mucenje oboje. Dosla sam do njegovog ormara kako su moje stvari kvasne. Obukla sam njegovu majcu koja je bila kao haljina.
D:Lepa haljina.
Smejao mi se dok je izlazio obmotan peskirom.
Ja:Pa ne mogu gola do sobe a necu se tako ni ovuda setati.
D:Sto se tice ovde ja se necu buniti a ne bih ni do tvoje sobe samo da nikog nema.
Ja:A jel?
D:Mhm.
Crvrsto je uhvatio moje telo ljubeci me.
Ja:Imamo li danas obaveze?
D:Ne. Ja sam slobodan.
Pogledala sam ga onim pogledom koji je razumeo.
Ja:Idem da se obucem. Vidimo se na dorucku.
Poljubila sam ga na blic te otisla. Kako djavo moze da stvori raj? Mozda je to čar njegovog pakla. Jer tamno ne moze biti svetlo, a opet on jeste.
Sasla sam za sto ali ga nije bilo. Mucila sam se hocu li pitati gde je?
Ja:A gde je Daniel?
Prvo me pogledala Grejs. Kao da hoce sa mog lica da sazna o cemu se radi. Normalna faca, normalan stav, disanje. Sve je bilo u redu.
K:Nesto je izasao rekao je da ce brzo.
Nisam odreagovala na to. Zapitkujuci bi saznali da smo zajedno. Jao Boze. Daniel i ja zajedno. Konacno zajedno. Cekala sam ga jer ne mogu da izdrzim ovako bez njega. Nije mi ga dosta, hocu da je tu i da ga grlim konstantno. Zavrsio se dorucak a njega jos nije bilo. Kud li je otisao? Zasto li ga jos nema? Otisla sam u svoju sobu i uzela njegovu majcu. Pocela sam je mirisati i kako uvijek tako i sada me baci u vrtlog. Toliko obozavam ovaj omamljujuc miris. Ide uz njega. Lep i blag a opet pomalo ostar. Mogla bih da mirisem celo vrijeme. Ostavila sam majcu i sada vec gledala napolje. Moram reci Grejs ali kad i kako. Znam da nije nista strasno ali sve je nekako komplikovano. Ne znam kad i kako samo odjednom, on se pojavio iza mene. Zagrlio me od pozadi stavivsi svoje ruke oko mog struka. Okrenula sam se prema njemu.
Ja:Gde si ti nestao?
D:Dolazi ovako.
Uhvatio me za ruku i povukao sa sobom.
Ja:Gde bre? Cujes li ti mene?
Otvorio je vrata njegove sobe, kako smo usli isto tako ih je zatvorio. Na krevetu se nalazila ogromna kutija.
D:Otvori.
Pogledala sam ga zbunjujuce. Odvezala sam masnu te se tako istog sekunda ktvorila sva kutija. Ono sto je bilo u kutiji, odusevilo me. Malo, preslatko kuce plavih ociju.
Ja:Jaooojj.
Uzviknula sam od srece i ovog slatkog prizora. Odmah sam ga uzela u ruke.
Ja:Koliko je slatko.
Ponovo sam pogledala u Daniela sa odusevljenjem.
D:Trebalo je da ti ovaj poklon dam za rodjendan ali nadam se da ni sada nije kasno.
Ja:Savrsen je.
Gledala sam ovo premedeno kuce. Okrenula sam se ka Danielom koji je kao cekao nesto. Ostavila sam kucence na krevet.
Ja:Pa i ti si.
Bacila sam mu se u zagrljaj.
Ja:Hvala. Ovo je najlepsi poklon.
Daniel je otisao nesto da obavi dok je mene ostavio sa najsladjim drustvom na svetu. Dala sam mu da jede i stavila mu vodu. Koliko samo izgleda cisto, premedeno i njegove okice kojima je nemoguce odoleti. Sela sam na krevet dok je on jeo. Odjednom sam osetila njegove sapice na mojoj nozi i cula da cvili. Poispravila sam se te ga uzela. Stavila sam ga pored mene i pocela ga maziti. Malo je bio miran ali onda je dosao kod mene u krilo. O koliko je samo sladak a vjerovatno da cu ga razmaziti. Dopadam mu se izgleda. Naslonila sam se malo nazad skoro u lezeci polozaj, a on se skruzio na moj stomak i izgleda zaspao. Pa isto kao beba neka. Vec sam ga zavolela previse. Necu se umoriti da ga mazim cio dan i mislim da ce mi opet biti malo. Na vrata se pojavio Daniel nasmejan videvsi ovako njega i mene.
D:Da li sam ja to zamenjen?
Ja:Moguce.
Nasmijala sam mu se. Lud je.
Legao je pored mene polako kako ne bi probudio ovu mazu. Uzeo ga je nezno onako skruzenog i ostavio malo iza mene da spava. Gledala sam ga u fazonu "ozbiljno".
D:Pa hocu i ja da me mazis i grlis.
Ja:A sta ako ja necu?
D:Jesi sigurna da neces?
Ja:Am..
Pravila sam se da razmisljam kada me uzeo da ruku i povukao na sebe.
Ja:Nisi dobio odobrenje.
D:Pa evo ti sad reci.
Gledala sam ga ovako nasmejanog. Kako sve izgleda kao bajka. Malo sam se poispravila i pljubila sam ga.
D:Shvaticu ovo kao da imam dozvolu.
Ljubio me i primakao sebi. Sada sam bila pored njega. Zavukao je ruku ispod poje majce na struk kada se nesto promeskoljilo kod mene. Pogledala sam u kucence koje se naslo ispod moje majce na stomaku gurajuci Danielove ruke. Pocela sam da se smejem kao luda legnuvsi na ledja, dok je Daniel imao neku smrknuto srecnu facu. Poceo je da mazi kucence.
D:Vidu druze nije samo tvoja. Mozemo da je delimo znas?
Pomazila sam ovog puta Daniela po kosi.
Ja:Dobar psic.
Makla sam ruku i pocela ponovo da se smejem.
D:Tako znaci?
Ispravio se i pogledao me. Fiksirali smo poglede jedno drugom na oci, kada je odjedno svoje usne kao i glavu stavio na moj vrat i tako me golicao.
Ja:Prestani hahahha.
Idalje me golicao kada je iznenadno prestao. Pogledala sam u njega a ispred njegove glave je bilo kuce koje ga je ponovo guralo. Uzeo ga je u ruke i ponovo poceo da prica sa njim. Vidim da cu se smejati jos dosta.
D:Druze ne moze to tako. Prije si me zeznuo a i sad, sto mi to radis?
Kucence je lanulo tiho a opet koliko je moglo. Tako slatko da ne mogu opisati. Daniel ga je pomazio i stavio na svoje grudi dok je kucence pocelo da mu ide ka vratu i mazi se od njegov vrat. Jos malo je bilo kod Daniela a onda je krenulo kod mene. Kako je zazvonio telefon tako je Daniel ustao da prica. Kucence je brzo skocilo sa kreveta i krenulo za njim. Okrenuo se te ga uzeo i dodao mi ga. Zavoleo je i Daniela znaci, ali opet mene vise jer se vise nije okretao za njim.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...