15. deo

1.3K 36 2
                                    

Brzo sam sasla ali predpostavljam da nema Daniela. Max je stajao kod vrata.
M:Pozuri!
Potrcala sam kao i on odmah smo usli u kola i krenuli.
Ja:Pa kako si ti pristao?
M:Pa Kol mi je rekao o cemu se radi a i sem toga odrzaces rec. Zar ne?
Pogledala sam ga dok je to govorio.
Ja:Da,da.
Nasmejao se i dao gas. Brzo smo stigli na dogovoreno mesto. Nas kafic. Izasla sam iz kola a za mnom i Max. Pogledala sam ga upitno.
Ja:Zasto ti izlazis?
M:Na neki nacin ti verujem ali ne bih bas da rizikujem.
Ja:Neces valjda sedeti sa nama?
M:Sto pored.
Samo sam klimnula glavom i krenula. Usla sam unutra a posle mene Max. Videla sam Dzeka i prisla mu. Ustao je i odmah me zagrlio.
Dz:Gde si ti svo ovo vreme?
Ja:Duga prica.
To sam rekla te sela. Ne znam da li bi bilo dobro da mu ispricam dok Max bulji u nas. Sve cu im reci kada dodju Grejs i Kelani.
Odmah sam presla na stvar.
Ja:Dzek slusaj. Odmah pozovi Grejs i Kelani da dodju. Sve cu vam objasniti.
Dz:Zasto? Reci mi.
Ja:Dzek samo ih pozovi.
Izvadio je telefon i zvao ih tiho im je saopstio da sto pre dodju kako Max ne bi primetio. Nije im trebalo ni 10 minuta. Kada su usle i videle me odmah su me zagrlile. Toliko su mi nedostajale!
G:Gde si ti nestala?
Ja:Sedite prvo bre.
Ponovo sam se pravila. Max mozda jeste drag ali on je u toj mafiji ili bandi sta vec.
Seli smo svi i krenula sam.
Ja:Drustvo slusajte.
U recenicu mi je uskocila Kelani.
K:Zasto onaj lik onoliko bulji u nas? Sta mu je?
Ja:Tise,tise.
Uputila mi je pogled "sta"?
Ja:Oteli su me.
Dz:Sta?
G:Ko?
Ja:Vidite onu noc kada smo bili na proslavi otisla sam do toaleta i tada su me poveli sa njima. To je kraca verzija.
K:Pa na kom je to mestu?
Ja:Vidis to ni ja ne znam stakla su zatamnjena i nista se nije videlo.
K:Da li ovaj lik ima neke veze sa tim?
Pokazala je prstom ka Maxu.
Ja:Da.
Dz:Sada ce on da vidi sa kim ima posla.
Krenuo je da ustane ali sam ga uhvatila sa ruku. Kelani ga je uhvatila za rame i takodje ga sela na stolicu.
G:Sedi. Ne reaguj tako.
Dz:Vi ste lude. Kako da ne reagujem?
G:Rizicno je.
K:Vidim da ste zaboravili da sam fbi po potrebi.
Nasmejala sam se na to jer je tako. Kada nam god treba neka informacija pogotovo kada se radi o momcima sve zna.
K:Slusaj. Kada se budemo pozdravljale stavicu ti uredjaj za pracenje u dzep tako da ovaj ne primeti.
G:Sacekacemo nekih sat vremena da stignete i da se sve smiri. Onda upadamo mi.
Dz:Bez mene nikuda ne idete. A ovoga cu da izmlatim kao i sve ostale.
Ja:Cekajte, cekajte. Ne mogu da vas uvucem u ovakav rizik i opasnost, sem toga kako planirate to da izvedete?
G:Nista se ti ne brini za to.
Tada je Dzek ustao i krenuo ka Maxu. Izgleda da nije saslusao nista od ovoga.

 Izgleda da nije saslusao nista od ovoga

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

* Nadam se da vam se prica dopada do sada

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


* Nadam se da vam se prica dopada do sada.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now