46. deo

970 19 0
                                    

|Olivia|
Vec sat vremena bez prestanka se isto desava. Ne da sam umorna nego crci cu!
Ja:Stani malo. Ne mogu.
D:Mozes,mozes.
Ja:Samo malo da odmorimo.
D:Ne moze. Time nista neces postici.
Ja:I to mi je hvala za sve.
D:A za sta to? Bas si zasluzila.
Ma vidi ti olosa. E sad cu crkla pukla kakav god iznos bio pitacu ga.
Ja:Secas se jel da?
D:Sta?
Ja:Kako si sinoc dosao do sobe?
D:Iskren da budem ne secam se. Cekaj to znaci da si mi ti pomogla.
Ja:Tako nekako.
Pomislila sam "i ti si meni" videla sam Daniela kojeg niko ne vidi.
D: Nisi morala da gubis vreme i onako bih se snasao.
Ja:Nisam rekla da sam gubila vreme.
D:Nego.
Prisao mi je. Progutala sam knedlu jer ova njegova blizina cini da se prisecam onog od sinoc.
Ja:Samo sam ti pomogla.
D:Jesam li uradio nesto pa si sada uznemirena?
Kako je primetio?
Ja:Nisam uznemirena a i sta bi mogao uraditi?
D:Skreces pogled sa mene pomalo vuces svoj rukav. Nervoza. Drugo sta znam sta sam mogao uraditi.
Ja:Nisi nista sem sto si me zamalo obalio jer si tezak kao tuč.
D:Ti si mala pa ti se zato cini.
Ja:Pazi kako pricas.
Na to sam ga strecnula kao da cu ga udariti.
D:Inace?
Ja:Sta inace?
Prisao mi je i pribio me uz zid.
D:Inace sta ce biti?
Cutala sam. Zasto sada ne mogu da odgovorim. Ono od sinoc me poremetilo. Savijala sam glavu tako da sam gledala u njegove grudi. Uhvatio mi je vilicu palcem i kaziprstom i ispravio moju glavu tako da smo ostvarili kontakt ocima. Imao je onaj kez u kutu usne. Sta je ovo sad bre? Nisam imala kud i kamo ali zato glupe ideje uvijek dodju.
Ja:Vruce mi je.
Gurala sam ga blago rukom dok sam se drugom hladila.
D:Imas pravo,jeste.
Poceo je skidati majcu.
Ja:Sta to bre radis?
D:Rashladjujem se.
Ja:Obuci se.
D:Necu, a i tebi bih predlozio da sknes taj duks dok se nisi ugusila.
Ja:Neka crcicu ovako.
Pogledala sam ga. O moj boze kakva je ovo kazna. Stoji polu go pored mene a ja ovde kao ukocena zmirkam ne bih li videla. Ubi se Olivia, skrati sebi muke.
D:Svestan sam da sam dobro gradjen ne moras krisom da posmatras.
Okrenula sam se ka njemu odvazno.
Ja:Ko posmatra krisom?
Nisam mogla da zadrzim pogled samo na njegovim ocima. Morala sam,naprosto sam morala pogledati savrseno izvajano telo.
D:Znam da sam savrseno gradjen.
Ja:Ne umisljaj.
D:Nista ja ne izmisljam. To mi govori tvoj pogled a bgmi i pogled drugih zena.
Kakav primitivac. Zasto pominje druge zene?
Ja:Ne glumi da ne kazem sta.
D:Reci,reci.
Ja:Ma makse bre.
D:M-m.
Ponovo mi je prisao. Zasto ide gore od goreg? Okrenula sam glavu i u sledecem trenutku njegov glas se cuo malo dalje od mene.
D:Nastavljamo.
Ja:Nismo ni stali.
D:Jos bolje.
I iznova i iznova kada god bih bila srusena od njegove strane igrao je te neke igre. Igre strasti. Ne mogu reci da isto ne radim. Medjusobna igra i nista uvek. Kao da hocu ali nesto u meni u poslednjem momentu govori "ne".
Nakon jos jednog sata smo bili premoreni. Makar ja, on kao da se malo zadihao. Krenuli smo u kucu ideci jedno pored drugog bez rijeci. Pogledao me kao i ja njega. Nista nismo pricali. Tacnije kao da jesno ali pogledima. Alii sta hoce da mi kaze ili sta ja govorim?
Skrenula sam pogled ka napred. Malo je jos gledao u mene i osto uradio. Usli smo unutra kada sam videla Kola i Ajdu kako stoje. Poceli su se ljubiti. Kao za baksuz tada je Grejs silazila. Isla je nekako veselije i kada je primetila taj prizor malo je usporila a faca joj je bila hladna. Gledala je u Kola ali jos cudnija stvar je ta sto je on gledao nju dok se ljubio sa Ajlom. Grejs je produzila do mene tako sto je gurnula Daniela u stranu. Uhvatila me pod ruku i odvela sa sobom. Mogu misliti kako je Daniel ljut, Kol razocaran a ona jadnica jadna.

Otisle smo do u sobu.
Ja:Sta to bi?
G:Ne znam ni ja. Jesi li videla da me je gledao dok je njuu ljubio?
Ja:Jesam.
G:Dobro je pa to samo ja ne vidim. I sta hoce da mi kaze vise time? Kako se to moze definisati?
Ja:Ako mislis na njega moze se nazvati kreten, a sve cjelokupno sranje.
G:Gore je on od kretena. Koliko izgleda divno i tako savrseno. Pa i sa njom. Ne fali mu nista.
Ja:Zapravo fali.
G:Sta zar ga nisi videla? Osmeh,kosa, stav, ponasanje, pogled. Reci mi sta bi to njemu moglo da fali?
Ja:Pa ti.
G:Sta pricas bre?
Ja:Ocigledno je da nece moci tako samo da ga zaobilazis i sl. Bori se.
G:Sta?
Ja:Ajde bre vise sa tim "sta" da ti nacrtam? Bori se devojko. Uzmi sto je tvoje!
G:Ti znas moje misljenje na sve to. Nece ici.
Ja:Ne lupetaj bre. Sta su onda oni znakovi?
G:Pa ne znam. Mozda ni on sam ne zna.
Ja:Ti mu pomogni da shvati.
G:Uff glava ce mi puci bre.
Ja:Slusaj jesi li za da odigramo pikado. Jedan na jedan malo se skoncentrisemo na nesto drugo. Skrenemo misli.
G:Pa dobro realno gledano uzece nam paznju plus ce biti zabavno. Moze.
Ja:Idemo. Samo da se istusiram i obucem nesto da licim na sebe.
Obavila sam sve na brzinu a Grejs je bila po sobi. Krenula sam izaci iz kupatila kada me ona cekala na vratima.
G:Sta je ovo hmm?
Pokazala mi je onu Maxovu majcu.
Ja:Ma to mi je Max ostavio kada je odlazio.
G:Mhm.
Ja:Ozbiljna sam.
Idalje me gledala sa podlim smeskom.
Ja:Ma bezi bre.
G:Ii gde da je stavim?
Ja:Tu negde i onako mora na pranje.
G:Oho..
Ja:Oceno li mi na taj pikado?
Podigla je ruke u znak odbrane. Jos da je videla Danielovu bio bi kolaps. Sad kad pogledam bgmi kao da skupljam njihove majce. Nasmijala sam se na svoju pomisao. Nekada ni sebi nisam jasna.
Stigle smo u delu dnevne gde se nalazi pikado.
Ja:Pa da vidimo.
Grejs je bila prva te je ciljala. Ne znam zasto sam se bas odlucila za ovo kad ni jedna ni druga ne idemo na streljarstvo ili ista slicno sto ima veze sa pravcem. Ko zna kako ce nam ici? Grejs se taman namestila da baci ali.. to nebi bilo to kada mi ne bi imale drustvo. Iza nas su se pojavili Kol i Daniel. Stajali su pa skoro minut ne govoreci nista.
Ja:Pa sta cekate?
D:Vasu pozivnicu.
Ja:Ahaha kako ne.
G:Nista od toga. Nema sanse.
K:I mi igramo.
D:Moze eto. Nas dvojica protiv vas dve.
G:Da li ste vi svesni da ste vi ovo vezbali do savrsenstva? A mi, mi jedva da smo igrale nesto narocito.
Ja:Moze ali bez Daniela.
G:Bez Kola.
Kako smo ih nas dve lepo izbacile. Ona nece ovoga tu a ja necu ovoga.
K:Neka bolji pobedi.
Znaci ja ovu upornost ne mogu. Niko te ne zove niti ista i sam se uvalis. Ma neka bicemo bolje. Makar se nadam i ako je to statisticki nemoguce.
Iiigra je krenula.

Tamna istina 🔚Où les histoires vivent. Découvrez maintenant