Okrenuo se ka meni i bio je sav usplahiren. Sela sam do njega.
Ja:Sta se desilo?
Dz:Nista.
Ja:Zasto izgledas prestravljeno?
Dz:Zar izgledan tako?
Ja:Pa da. Zasto tebe nije bilo svo ovo vreme? Nisi pokusao ni da stupis u kontakt sa mnom.
Dz:Vidi moram nesto da ti kazem.
Ja:Reci.
Uhvatila sam mu ruku.
Dz:Nemoj videce.
Svojim rukama je moju stavio na moje koleno. Tako znaci a?
Ja:Ko ce videti? Kol i Max? Bas me briga
Dz:Ne razumes. Nije to tako.
Ja:Nego kako je? O cemu se radi?
Dz:Ovako..
Poceo je da pucka prste i da se namesta na stolicu.
Dz:Radi se o tome da mi moramo raskinuti.
Ja:Sta?
Dz:Cekaj molim te. Znas da te volim?
Ja:Vidim to odlicno vidim. Pokazao si.
Dz:Cekaj ne...
Pocela sam oblaciti sako.
Ja:Zasto? Evo reci mi.
Dz:Ne mogu.
Ja:Rekao si da me volis. Pa zasto onda? Zasto? Zar i ti?
Dz:Stani reci cu ti. Ne bih to uradio.
Ja:Ali jesi. Ajde reci vec jednom!
Glas samo sto ne pocne da mi puca.
Jedina muska osoba koja je bila tu sa mnom i kada otac nije. Osoba koju sam volela. Osoba sa kojom sam mislila da mogu sve.
Dz:Izvini ne mogu da izgubim firmu a ni sopstveni zivot. Pretili su mi. Nikom nisam rekao da ste tamo.
Ja:Hah kako slatko od tebe. Hvala ti na ovolikoj ljubavi i povezanosti.
Iskoristila sam ono malo energije i to izgovorila sarkasticno sa osmehom.
Brzo sam ustala suznih ociju i krenula da izadjem. Nisam mogla vise da izdrzim. Boli jednostavno boli. Sta on moze tu nije do njega. Pretili su mu.
Strah ga je. Opet kako je mogao ovo da mi uradi. Okrenuo mi je ledja. Kada mi je najvise trebao on se okrenuo. Nisam mu trazila pomoc, nisam. Zasto onda,zasto.A Daniel je dozvolio da se vidim sa njim aha tako je. Uzurbana i u suzama kako sam isla prema autu tako sam se sudarila sa nekim. To je bio....To je bio Aron. Pridrzao me za ramena.
A:Olivia? Sta se desava? Gde ste vas tri nestale?
Samo sam ga pogledala onako uplakala i jako ga zagrlila. Uzvratio je zagrljaj.
A:Ej sta je bilo?
Ja:Arone katastrofa sve je katastrofa.
A:Kako mislis? Dodji da sednemo.
Otisli smo sa gornje strane puta. Tu je mesto gde moze da se sedne.
A:Polako. Smiri se.
Jako sam udahnula i izdahnula.
A:Pricaj sad sta se desilo?
Ja:Ti ne znas ali Kelani, Grej i ja smo zarobljene, otete kako hoces moze da se kaze.
A:Cekaj sta? O cemu pricas?
Ja:Ja sam nestala tacnije su me oteli. Uspela sam da se vidim nekako sa Grejs, Kelani i Dzekom. Oni su napravili plan da me spasu. Kako su dosle do mene tako su i one uhvacene i zatvorene. Dzek je to znao ali je cutao jer je ucenjen firmom, a valjda su mu pretili da ce mu nauditi. Tako je i on sada raskinuo.
A:O Boze. Kako ja ne znam za to? Kelani? Kako je? Grejs i ona? Kako se ophode?
Ja:Nije toliko lose. One su tamo kako ne bi nekom rekle. Da se ne plase da ce reci jos nekome i da ce ponovo pokusati pustili bi ih.
A:Kako se to desilo?
Stegao je pesnicu.
A:Dzek. On ti je okrenuo ledja? Zapamtice on. Ne samo da je ovo tebi uradio vec i Kelani i Grejs.
Ja:Znam a to i najvise boli.
A:Slusaj nemoj da se brines. Sredicu to. Samo da vidim.
Poceo je da tuta po dzepovima.
A:Nista, nema ga.
Ja:Cega?
A:Uredjaj za pracenje. Mozes li me sacekati ovde brzo stizem.
Ja:Mogu.
A:Stizem onda.
Sedela sam tu i dosadjivala se ima sigurno 10 do 15 minuta kako je Aron otisao. Sutirala sam kamencice i pokusavala da se iole bolje osecam. Kako si mogao Dzek? Kako? Ubice me ovo.
Ispred mene je prolazio crni kabriolet. Unutra su bila 2 coveka. Jedan je bio mozda tu negde mojih godina dok je drugi bio stariji. Na suvozacevom sedistu je bio taj momak nosio je naocare. Kako je auto prolazilo on je skinuo naocare i namignuo mi odmjerivsi me. Gledala sam ga s gadjenjem. Ne verujem. Ceo muski rod. Svi su odvratni. Gorile obicne. Odjednom se pored mene stvorio Aron. Tako me je preplasio ali sam to zanemarila.
A:Evo me. Drzi ovo.
Ja:Dodao mi je uredjaj te sam ga stavila u dzep.
A:Nemoj da se brines u redu. Reci to i Kelani i Grejs. Ja sada znam sredicemo stvari. Ne moze to tako.
Tokom price ispred nas se parkirao sada meni vec poznati auto. Kol je izasao iz auta i naslonio se na vrata.
K:Olivia treba da krenemo. Dosta je.
A:Ma dacu ja vama dosta.
To je vise rekao sebi u bradu.
Ja:Ne daj im povoda za sumnju.
A:Dobro. Trebace mi dan dva da se pripremim i dolazim za vas.
Ja:Vazi.
Zagrlili smo se. Te sam krenula ka autu.
A:Olivia.
Okrenula sam se ka njemu.
A:Reci Kelani da je volim.
Ja:Hocu.
Usla sam u auto a za mnom i Kol.
K:Ko je to? Ovo nije tvoj momak.
Ja:Nije. Za to se ne pravite ludi kada i sami znate sta ste uradili. Kako ste samo mogli jos da mi se smejete u lice. Ono je Kelanin momak.
K:O cemu pricas? Sta smo znali?
Ja:Daj molim te ne glumi.
Prekrstila sam ruke besna. Ne znam sta bih rekla kada se ovako pretvara. Max s druge strane nista nije komentarisao vec mu je glava bila okrenuta ka Aronu.
M:Kelanin momak kazes?
Samo sam ga pobola pogledom. Bezobraznici. Napicu im se krvi.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...