10. deo

1.5K 44 0
                                    


I neka je otisao. Lepse mi je ovako. O svasta o kakvoj ja lepoti pricam a oteta sam? Polako su i ostali isli tu su ostali Max i Kol. Krenuli su sa mnom do sobe kada je Kola zvao jedan od njih.
K:Stizem! Onda cao.
Ja:Cao.
Ovaj put sam mu odgovorila jer zamisli da je kao Daniel, dok se on trudi da mi ne bude toliko lose ma kakva je situacija. Ja i Max smo nastavili.
M:Pa koja je tvoja?
Upitao je misleci na sobu.
Ja:Ova.
Pokazala sam mu rukom te smo polako krenuli ka njoj.
Ja:Maxe pitacu te nesto ali da mi odgovoris.
M:Zavisi o cemu se radi?
Ja:Odgovorices znaci. Kako sam ja stigla ovde tacnije kako ste me oteli?
M:Ne secas se?
Ja:Pa mislim da se secam sigurno te ne bih pitala.
M:Pa ovako je to islo. Neko vreme te bilo tesko naci ali posto si izasla u novine bilo je lako. Kol i ja smo bili u istom klubu kao ti i tvoje drustvo. I ti si otisla u toalet i kako si se vracala tako smo te nas dvoica pokusali na lep nacin povesti. Pricali smo sa tobom kako te ceka sofer i slicno. Ti si pricala kako ti vozis sama. I sta god da smo rekli ti bi to negodovala. Odjednom je kod nas dosao Daniel, ljut jer nas nije bilo dosta vremena. Pitao je u cemu je problem? Ti si mu rekla da nema problema i krenula nesto da pricas. Onda te on uzeo preko ramena i izneo nisi se opirala s obzirom da si popila.
Ja:Blago meni. Cekaj mojim prijateljima i decku niste nista uradili zar ne?
M:Pa ne a i nisu pravili probleme jer su i oni bili mrtacki.
Ja:Oni ne znaju gde sam ni nista. A i firma kako uhh sve cu ovo da mu naplatim! Da li je moguce da izadjem odavde?
M:Pa znas kako mozes pitati Daniela.
Ja:Ma da bas ce on dozvoliti. Ali zasto? Zasto ste me oteli? Kol je rekao da se ne radi o novcu sta je onda?
M:Vidis nije to bila Danielova zelja cak sta vise i nije zeleo pogotovo kada mu je dodeljen zadatak cuvanja i pazenja tebe.
Ja:Pa ko je onda naredio?
M:To ti ja ne mogu reci. Svi odgovori su ti kod Daniela. Idem sad.
Nista nisam rekla na ovo. Ne znam ni zasto sam oteta. Savrseno! Koliko cu jos provesti ovde?

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now