Tamo se nalazilo nesto slicno teretani. Imalo je svega i svacega. Tek sad mi nije jasno sta cu ja ovde?
K:Evo nas.
Ja:A gde to tacno?
K:Ovde ces ti trenirati i nauciti vestine.
Ja:Zasto?
K:Da ides sa nama na misije.
Ja:Da li je to razlog sto sam oteta? Trba vam jos ubica?
Nista nije odgovorio na to a i razumem zasto. Dobar je prema meni, dok sam mu ja rekla da je ubica. Verovatno krivi sebe za svako lose koje uradi makar tako izgleda.
K:Ajde ovamo.
Pokazao mi je rukom i krenuo u sledecu prostoriu. To je bila streljana.
K:Ovde ces se najvise bazirati. Zelis da probas?
Interesovalo me naravno te sam dosla da probam. Koncentrisala sam se ili se makar trudila. Pucala sam i malo sam okrznula metu.
K:Nemoj mi reci da nikad nisi uzela pistolj u ruke?
Ja:Pa da bas sam ja za svoje 23 godine koristila pistolj. Uvek.
Svasta, kako ja mogu da znam?
K:Ajde probaj ponovo.
Prisao mi je i svoje ruke stavio na moje kao i njegovu glavu do moje. Pucala sam i pogodila sam skoro centar. Nasmijala sam se dok me Kol gledao kao da sam dete.
Ja:Dobro makar nece biti toliko dosadno. Koristice mi da vas sve ubijem.
Na ovo sto sam rekla pocela sam nenormalno da se smijem.
K:Dobro dosta sad idemo u kucu.
Ja:Kole da te pitam.. zasto ne pustite Grejs i Kelani ovako kao mene sta ce biti?
K:Ne verujem da je to moguce jos sa tobom. Ti si i sama malo pre izjavila da ces vezbati kako bi nas ubila. Mislim da bih vas zvao paklena trojka.
Na to smo se nasmijali.
Vratili smo se a kako je Kol morao da ide na neku njihovu misiju bilo mi je predosadno. Tako je palo i vece. Ugadila sam tv i spremala se da krenem u svoju sobu kada je na vrata usao Daniel.Stajala sam na mestu na kom sam bila. Ne pada mi na pamet da ja razgovaram sa njim. Sem toga on je taj koji je pogrijesio.
Medjutim tako je prosao kao pored groblja. Nije se ni okrenuo. Mozda nema hrabrosti vise da me pogleda u oci. Tako i treba neka tako i bude. Otisla sam u sobu i nisam mogla da spavam u pola noci sam ustala i otisla do kuhinje da popijem vode. Sipala sam vodu u casu i krenula da pijem. Eto nisam jedina kojoj se ne spava. Dosao je napucanih grudi sav nabedjen.
D:Sta ces ti..
Predpostavljam da je trebalo da bude "Sta ces ti ovde"? Nije zavrsio recenicu vec je tesko izdahnuo. Nisam nista rekla a i necu ocekujem izvinjenje i cekacu. Vratila sam casu na mesto te krenula uz stepenice. Cula sam kako je lupio casom ali se nisam vratila. Nije to bio zvuk lomljenja samo kada je vracao lupao je. Kako mi je Kol rekao za nekoliko dana bi trebalo da pocnem sa treniranjem. I evo prosla su 4 dana. Daniela i nije bilo nesto narocito a i kada bih ga videla bilo bi u prolazu. Vidjala sam Kelani i Grejs. Nakon dan je dosla Kelani a onda sutra dan Grejs. I evo jos jedan dan ide tiho a i nervozno. U nekom momentu mi je tako dosadno i nikako se osecam dok bih u sledecem mogla da se naviknem da zivim ovako. Mogla bih da znam sta ce biti sa mnom i sve slicno.
Kako sam se oblacila neko je pokucao na vrata.
Ja:Sekund!
Uzviknula sam i brzo obukla majcu.
Ja:Udji.
To su bili Kol i Max.
M:Dobro jutro.
K:Dobro jutro.
Ja:Odkud vi.
K:Imamo vesti za tebe.
Ja:Koje?
K:Mozes da se vidis sa Dzekom.
Ja:Stvarno?
K:Da.
Ja:Kad?
K:Ako zelis odmah.
Ja:Idemo onda.
Projurila sam izmedju njih dvojice i sacekala ih ispred.
Ja:Ajde zasto se vucete kao babe? Cekaj. Zna li Daniel za ovo?
K:Zna. On je i rekao da ako zelis mozes da se vidis sa njim.
Ja:Zasto?
M:Verovatno jer ces buduce vreme provoditi vezbajuci.
Ja:Blago meni.
Usli smo u auto i odvezli se.
Kako smo stigli krenula sam sto pre da izadjem iz auta kada sam videla da se njih dvojica ne pomeraju iz istih.
Ja:Vi ne idete?
M:Ne.
K:Nema potrebe.
M:Ali ako ti zelis krenucu ja.
Ja:Ne, ne super je ovako.
Pojurila sam u kafic i za stolom uocila Dzeka. Svesna sam da ga nije bilo svo ovo vreme i hocu objasnjenja ali sada mi treba samo zagrljaj. Pritrcala sam mu sa ledja i obgrlila ga onako kako sedi. Stavio je svoju ruku preko moje. Okrenuo se ka meni i bio je....
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...