30. deo

1K 24 0
                                    

Otisla sam u kuhinju da popijem vode pa se zaputila prema stepenicama. Na vrata je usao Max pomalo modar.
Ja:Kako si?
M:Pa ono tvoja drugarica me prevarila plus pobegla, Daniel je ljut kao ris posledice najverovatnije idem odavde.
Ja:Kako mislis ides?
M:Ici cu u drugu ekipu.
Ja:Znaci da ovde neces dolaziti?
M:Necu. Mada ova kazna manje vise je nesto predobro kako sam mogao da prodjem.
Ja:Kao naprimer?
M:Mozda bi me ubili otkud znam.
Ja:Sta?
M:Ovaj svet je takav. To se gleda ovako. Ako pogrijesis vec se smatra da si nesposoban ne sluzis nicemu i zasto bi ziveo? Jednostavno.
Nista nisam rekla glupo je i jezivo. Kako su tako hladnokrvni? Samo sam prosla pored njega i otisla u sobu. On ce sad vjerovatno da se sprema. Pa ako to ide tako kao sto je rekao dobro je prosao.
~Kelani~
Ja:Arone! Sta to radis?
A:Ne brini.
Ja:Kako da ne brinem napravili su nam sacekusu a ti ne smanjujes gas?
A:Nisi valjda mislila da ostavis Ovliviu i Grejs tamo.
Ja:Naravno da ne, ali kako mislis sad da ih izvucemo nemamo nista.
Stisnuo je gas a zatim kocnicu tako da smo stranom zakocili i okrenuli se kod tih dzipova i ljudi.
A:Imamo.
Kako je to rekao pokazao je rukom na njih.
Dakle to je nasa strana.
A:Zar mislis da bih ja dosao bez dobrog plana?
Ja:Ne sumnjam. Oni su sigurno za nama. Jesi li mozda pomislio na tu opciju?
A:I ne bas ali mislim da nas ima dovoljno mozda se probijemo.
Ja:Mozda.
A:Ako nista znacemo da smo pokusali.
Ja:Akoo nas uhvate ovaj put i tebe zatvaraju.
A:Zasto?
Ja:Pa iz istog razloga kao Grejs i mene. Znamo lokaciju i pokusali bi da izbavimo Oliviu. Njihova teorija ali je i tacno.
A:Pa dobro makar cemo onda zajedno biti zarobljeni.
Ja:Lud si jel znas to?
A:Jesam lud za tobom.
Na ovo smo se oboje nasmijali pa izasli iz auta.

Na ovo smo se oboje nasmijali pa izasli iz auta. Dosli smo do tih ljudi.
A:Spremite se. Situacija se promijenila. Najvjerovatnije cemo imati napad.
Svi su klimnuli glavom i poceli sa pripremama.
Xx:Hocemo li probati da ih zaobidjemo nekako ili makar vi dok ih mi zadrzimo?
A:Javicu vam, ali za sad budite spremni.
Ne zadugo su se pojavila sad vec poznata lica. Izasli su iz auta i stali naspram nas.
Obratio se onaj koji je bio na celu njih predpostavljam taj Daniel.
D:Predlazem vam da se predate bice bolje po vas.
A:Inace?
D:Inace mi nije problem da vas sve ubijemo ovde.
A:Pa ubite.
D:Sam si rekao.
To je rekao i svi iz auta su izasli sa nekim oruzijem. Aron mi je prisao te mi sapnuo..
A: Oni ce ih zadrzati a mi idemo da izvucemo Oliviu i Grejs. Na moj znak cemo krenuti, kreni ispred mene.
Ja:U redu.
Uzeli smo oruzije i stali sa ostalima. Krenula je i pucnjava svuda su sevali meci.
Vec na pocetku jedan nas je pao. Nije proslo mnogo i oboren je i jedan njihov. Oko za oko,zub za zub. Naciljala sam onog Kola koji je cesce bio kod nas. Mozda jeste dobar ali je dio njih sto ga i ne cini tako dobrim. Kako sam se spremala da pucam tako me Aron cimnuo i pokazao da krenemo. Pih. Isunjali smo se iza i krenuli ici kroz sumu. Jedini put koji je bio slobodan. Trcali smo jedno vreme bez prestanka uskoro sam ostala bez daha kao i on. Zastali smo na momenat, sve je bilo mirno. Ponovo smo se pokrenuli da sto prije stignemo. Izasli smo na put koji predpostavljam vodi do vile samo sto se nalazi od pozadi. Isli smo tim putem i najednom se cuo zvuk auta koje se kretalo ka nama. Ne,ne! Nisu valjda vec oni?

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now