47. deo

915 19 0
                                    

Prvi su bacali i rezultat im je bio bas dobar. Grejs i ja smo se pogledale. Bicemo haos na osnovu njih. Sem ako...
Izgledale smo i dalje sigurne u sebe.
Ja:Mislis li isto sto i ja?
Klimnula je glavom tako da smo cekale priliku. Bacila sam jednom i bilo je onako ne dovoljno dobro ali ni lose. Grejs je uzela i ona bacala isti slucaj se desio.
D:Sta kazete da se kladimo?
K:Uu meni se svidja ideja.
G:Zar to nije nepravedno?
D:Vidis vec znaju da nemaju sanse.
Obratio se Kolu izazivajuci nas.
Ja:U sta?
D: Ko izgubi radi ono sto drugi zatrazi. Sto znaci ako vi izgubite radicete ono sto vam kazemo a isto vazi i za nas.
Ja:Pristajemo.
Grejs i ja imamo samo jednu opciju i moramo to pametno da uradimo.
Dok su oni imali zadovoljan osmjeh mi smo vec mislile gotovo ove runde nista necemo uraditi. Bas tada je dosao jedan od njihovih i skrenuo im paznju. Pricao im je nesto a mi smo ugrabile priliku. Brzo sam potrcala i stavila strelicu u centar. Vratila sam se do Grejs koja se presmijala kao i ja. Ponosno smo stajale i vrisnule, kao mi to nismo ocekivale. Okrenuli su se i bili su u blagom soku.
K:Kako se to desilo?
D:Nije moguce.
Ja:Kao sto vidite jeste.
Pa mislim samo izjednacavamo snage.
Dosao je red na njih. Daniel je bacao i malo je falilo da bude centar. Ovo nece ici.
Moramo jos nesto da uradimo. Dosao je red na Kola. Ukoliko ga nekako ne ometemo bice mnogo bolji. Spremao se da pogodi ali..
G:Kako je postalo vruce.
Pocela je skidati duks. To sestro tako se to radi. Kol je momentalno poceo gledati u nju a bacio je tako mlatavo da jedva imaju ista. Ne znam da li je uopste i gledao u pikado.
D:Daj bre sta to radis?
Nadrndano je rekao. Kol se vratio iz svog transa i tek video sta se desava. Kikotale smo se koliko su samo smesni u ovoj situaciji. Uzele smo strelice i bacale. Iznenadjena sam nasim rezultatom trenutno jer nismo lose. Daniel je uzeo strelice i odlucno krenuo da popravi njihov rezultat. Nas rezultat je sada bio iznad njihovog za malo. Ako sada Daniel bude dobro pogodio pobedjuju nas. Nece valjda.
Ja: Izgleda da mi je ona majca srecna.
G:Koja?
Ja:Pa Maxova.
G:A daa. Od sad je stalno ili nosi ili je makar svaki dan pogledaj.
|Grejs|
Danielu su se sada izrazile vene kako na rukama tako i na vratu. Ljuto se okrenuo i pogledao u Oliviu koja je bila nasmijana. Bacio je strelicu tako da je samo pala na pod.
K:Mene si prekorio a vidi sta ti radis?
Ja:Cekajjj. Oliviaaa. Pogledaj!!
Okrenula se i videla rezultat. Pobeda je nasa. Olivia se kezila dok sam ja kao luda skocila kada sam videla.
Ja:Tako je bree. Too! Vidis lii?
O:Najbolje smo sestro.
D:Kako je ovo mogucee?
K:Ne pitaj mene.
Stajao je stalozeno sa nekim nedefinisanim osmehom. Onako sva radosna tek sam primijetila koliko se ustvari opusteno trenutno ponasam. A on, on je i dalje imao tu facu koju bih mogla gledati minutima,satima,danima pa i godinama. Da sam mogla nekako ovekoveciti taj osmeh tako jedinstveno. Dok sam ga gledala osecala sam se kao da sam u najlepsoj bajci. Savrsen je, jednostavno savrsen. Najlepsa stvar je ta sto sam ja razlog tog osmeha. Izgubio je a smeje se.
K:Ovo znaci da smo vam na raspolaganju?Klimnula sam glavom. Sada kao da nema Ajle kao da je sve prelepo. Kao da sam bila hipnotisana ajde sto sam ja gledala u njega i taj magican osmeh, nego sto je i on u mene. Malo sam pogledala u drugu stranu jer previse vremena tako stojimo. Daniel je gundjao a Olivia ga odvazno gledala. To mu je nabijalo nervozu plus pominjanje Maxa. Znam da se tu nesto desava ali sta je sa njima ne znam. On je otisao od nas. Izgleda da ne zna da gubi.
Olivia je takodje otisla za Danielom sigurno hoce jos da mu se napije krvi. Kol i ja smo ostali u tisini onako stojeci kao da je sve kao na pocetku. A opet nismo pricali. Tisina je postajala neprijatnija ali znate ono kada se premisljate hocete li nesto reci i mucite se. Krenete pa stanete to smo mi radili. Kol je ovoga puta izgledao kao da ce nesto sigurno reci medjutim... pojavila se iritirajuca katastrofa.
A:Kolee. Gde si?
Vikala je i priblizavala nam se. Sada vec je izgledalo kao da hoce da mi objasni ali sam samo prosla. Ne mogu ih gledati zagrljene vise stvarno. Prolazila sam pored nje a ona se pravila vazna. Mislim se samo ti dizi nos. Jos nesto sto sam cula bilo je..
A:Sta je ona radila ovde sa tobom?
Otisla sam nije me vise bilo briga sta ce reci. To kako ce se opravdavati.
|Olivia|
Dosla sam sa njim a on je krenuo u moju sobu.
Ja:Ej ej kuda?
D:Daj bezi bre, ne pitaj me svasta.
Ja:Ja imam svoju privatnost i zelim da i dalje tako bude.
D:Zalim slucaj ali tako je.
Ja:Mhm a sta cemo sa tim sto treba da uradis ono sto ti trazim?
D:Ne znam. Rekao bi covek da hoces da te poljubim. Ako ces to nema potrebe da naredjujes.
Ja:E aj oladi. Ozbiljna sam.
D:I ja sam.
Prisao mi je gledajuci me izazovno. Njegov kez je sada presao u ozbiljan stav. Sta radis Olivia? Jesi li poludela? To je vec glupo pitanje znam da jesam. Zato me ovako obuzme? Zasto ne mogu da se oduprem? Priblizio mi se nase usne su okrznule. Na domak do poljupca ovo sto moji krajevi usana dodiruju njegove stvara mi veci haos kako u glavi tako i u telu. Bili smo na sekund od poljupca, na sekund od strasti. Culo se dozivanje mog imena vrlo blizu nas. To je bila Grejs. Pogledali smo se te odvojili. Stajao je pored.
G:E gde nestade?
Ja:Tu sam, tu sam.
G:Zato vi tako stojite tu? Zasto ste cudni?
Ja:Nismo samo si me prekinula kada sam htela pitati Daniela da ispuni nesto posto je izgubio opkladu.
G:A to je?
Ja: Da vidimo Kelani.
Izbecio se na mene a ja sam mu djelimicno uzvratila. Iskreno to i jeste bilo jedino pitanje koje sam htjela da mu postavim.
D:Ne verujem.
Ja:Ako zelis mozete ici Kol i ti sa nama. Tako ces biti siguran da necemo nikud.
D:Samo ako budem imao vremena. Nista ne obecavam. Samo ona to da je jasno necu nikakve ispade.
Ja:Super znaci dogovorili smo se.
Sada me pogledao kao da je rekao "nemoguca si" uz blago mahanje glavom.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now