51. deo

916 20 0
                                    

|Olivia|
Budim se a opasno me boli glava. Samo ti pij moja Olivia. Jos votku kome li sam i sta pricala samo Bog zna. Pa i ja ludaca da pijem votku kada znam da ona izvlaci sve iz tebe. Nadam se da nisam nesto usrala. Ustala sam da se sredim i idem na dorucak. Izasla sam a ispred me sacekao vise nego prijatan prizor. Grejs i Kol ruku pod ruku idu ispred mene. Izgleda da me nisu primetili. Polako sam isla za njima te ubrzala korak i skocila na njihova ramena.
Ja:Odkud ti?
Rekla sam Grejs.
K:Kidnapovao sam moju slatkicu.
Okrenula sam se sa sasavo veselom facom gledala u Grejs pa u Kola.
Ja:E konacno. Znala sam,pa znala sam!
Okrenuli su se oboje te me zagrlili. Aww duse bree! Polako smo sasli ali nigde nije bilo Daniela.
Ja:A gde je Kelani.
G:U sobi, spava. Ne gledaju joj se ovde.
Ja:Razumljivo.
Samo sto smo seli za sto, vrata su se otvorila. Sta? Na vrata je usao Daniel sa nekom plasticnom likusom. Sta je ovo sada? Izgleda starije od mene nekako istroseno. Pitam se od cega? Gledala sam izbezumljeno u njih. Pogledala sam ga kada su njegove oci vec bile na meni. Malo sam se namrstila i gledala u njega koji takodje imao neku blagu facu, ali veselu kao i ona pored njega. Prisli su stolu.
D:Dobro jutro.
Rekao je prijatno kao nikada do sad.
Xx:Medeni ajde idemo.
Kako krci. Pucicu. Pogledala sam je dok je ona vukla Danielovu vilicu i drzala ga da ruku. Ovo me previse iritira. Sta mi je. Ovo nisam ja.
K:Daj prvo jedite.
D:Ma ja ne mogu.
Xx:Znaci da idemo u sobicu.
Nesto mi je tako zasmetalo da sam sekundarno ustala i odmakla stolicu. Sva paznja je bila uprta u mene. Gledala sam u sve redom kada sam videla Grejsin pogled. Izbecila je na mene sto sam shvatila. Moram da se izvucem.
Ja:Nesto mi je lose. Idem ja.
Ona plasticarka me gledala lukavo sa podsmehom. Bila sam na pola stepenista. Sad mi je stvarno lose. Glava me ponovo boli. Poludecu. Osetila sam tople ruke na svojima. Brzo sam se okrenula i videla ga. Otrgla sam se bez razmisljanja.
D:Jesi dobro?
Ispravila sam se te prosla rukom kroz kosu.
Ja:Super sam.
D:Jesi sigurna? Ne izgledas bas najbolje.
Xx:Daniele macoo.. gde si.
Njen glas nam je bio sve blizi.
Ja:Ni ona ne izgleda najbolje.
Okrenula sam se i otisla. Neka shvati kako hoce briga me. Pa da sta sam ja mislila da je svetac aha. Pa zasto se onda iole ponasao onako? Sta ono treba da mu znaci? Bila sam u sobi kada je niodkuda usla Kelani. Zatvorila je vrata i stala na njih prekrstenih ruku.
Ke:Cula sam. Ode jedna vrana dodje druga. Svasta.
Ja:Pusti.
Ke:Kako si?
Ja:Ma dobro bre. Njegov zivot njegova stvar.
Ke:Ne obaziri se na debila.
Ja:Necu.
Ke:Videces ga doci ce on tebi na noge.
Na ovo smo se obe nasmijale. Stvarno zna da kaze.

Dosla je i noc. Ja sam po obicaju u svojim dubokim mislima. Otisla sam da pijem vodu a kako sam se vracala videla sam njih dvoje kako idu. Ona se bukvalno nabijala na Daniela. Prevrnula sam ocima videvsi ih. Imacu kosmare. Malo sam sacekala dok odu te sam i ja krenula u sobu. Legla sam u nadi da cu zaspati, ali nisam mogla. Prevrtala sam se levo, desno pa cak i manjala strane i nista. Jesu li oni od ranije zajedno? Kako ovo sada? Otisli su u njegovu sobu.. Ubija me ovo. Zasto mi se onoliko priblizio ako je vec bio sa njom ili ju je imao u planu. To su bila glavna pitanja. Prevrtanje se nastavilo i vise da li sam se umorila. Nekako sam pocela da tonem u san ali sam cula nesto. Nesto grozno. Uzdasi one plasticne i dozivanje Daniela su bili toliko glasni. O Boze fuj. Uzela sam jastuk i stavila preko glave ali se jos culo. Pokrila sam se i jorganom i opet uzaludno. Izgleda da mi nema spavanja. Blago mi se. Jos slusam ovu. Daniele gorio u najgorem paklu!
~Jutro~
Jutro ako se tako moze nazvati. Osecam se nikako. Kao prebijena. Ne znam jesam li koliko a i kako zaspala? Pogledala sam sat i 7 je. Pa stvarno kakvo je ovo mucenje? Cula sam kucanje na moja vrata i otvaranje istih. Pokrila sam se po glavi ne gledajuci ko je.
Ja:Hocu da spavam!
Dobro poznati glas me presekao.
D:Trening ceka.
Ja:Ne mogu.
D:Ustaj.
Prisao je i poceo da mi vuce pokrivac. Osecam se tako stidljivo kao da sam ja nesto takvo radila, pritom da on zna.
Ja:Daj pusti me vise.
D:Ustani.
Ja:Sad cu.
Nisam cula nista nesto malo vremena.
Ja:Idi, doci cu!
Kako ponovo nista nisam cula makla sam pokrivac i videla njega kako stoji naspram mene.
Ja:Evoo.
Ustala sam i otisla u kupatilo. Ne mogu ovako da zivim! Otisli smo na trening on se ponasao strogo ozbiljno pritom hladno. Razmisljam se da li da ga pitam za onu rugobu. Necu ipak necu.
D:Sledeci put ces dobiti kazni zbog neodgovornosti.
Ja:Sve bi bilo u redu da sinoc niste pravili orgije od kojih se nije moglo spavati.
i eto tako sto na umi to na drumu. Lepo bgmi svaka mi cast.
D:Ne znam da li si ljubomorna ili tako nesto hmm?
Odmah se pretvorio u onoga koji me izaziva pogledom i govori te neke reci.
Ja:Ne budi blesav govorim onako kako je bilo.
D:Da, pa isto i ja kazem.
Ja:Ne, ti govoris kako bih ja rado bila na mesto one plasticne fukse.
D:Pripazi na reci. Tana je moja devojka.
Ja:O hvala sto si me peosvetlio evo nisam mogla zakljuciti. E i briga me za njeno ime, ne samo ime vec i postojanje.
Ponovo je postao hladan i ozbiljan. Do kraja treninga nismo ni rec progovorili. Zavrslili smo te svako svojim putem. Proslo je sigurno 2 sata od kako sam u sobi. Odlucila sam malo da sadjem jer sta mogu sada ovde, a dosadno je. Cula se neka buka blize vratima. Kako sam se spustala cula sam Kelani i tu Tanu.
K:Da li znas koliko si ruzna?
T:Pomeri se jadnice.
K:Pazi kako pricas sa mnom droljo ofucana.
T:Imam pametnija posla od raspravljanja sa nekim poput tebe.
K:Da kao obavljanje svog posla. Kada to kazem mislim na jebanje, jer ni zasta drugo i nisi.
T:Upravo tako.
Ne verujem sta cujem. Ona se ponosi sobom. Pobraticu ali ozbiljno. Prolazila je pored mene a ja sam je "slucajno" zakacila i ne okrenuvsi se prosla. Kelani i ja smo bacile jedna drugoj pet.
K:To sestro.
Ja:Dokaz da nije bolest sve sto boli.
K:Tacno. Nego gde je Grejs.
Ja:Sa Kolom verovatno.
K:Ehe sada i ona ima svoju srodnu dusu. Konacno se i njoj neko svideo u potpunosti.
Ja:Da. Pa dobro Aron ce sigurno makar nesto pokusati da dodje do tebe.
K:A jeste beba moja.
Ja:Eto vidis. Jesi li za neke grickalice jer drugacije mi dan ne moze proci.
Basia od kako sam ja dosla uvek kupi ponesto narocito za mene, a ostavi kao za sve. Divim se njoj jer je uspela da provodi vreme sa ovim budalama.
Kelani i ja smo ostatak dana provele snuzdene uz hranu i nesto na tv-u. Ne secam se sta jer me nije ni zanimalo. Jedina dobra stvar je bila hrana.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now