53. deo

917 23 0
                                    

|Olivia|
Bila sam sa Grejs i Kelani. Pricale smo malo o Kolovoj i Grejsinoj vezi. Srecni su a i slazu se stvoreni su jedno za drugo, kao Kelani i Aron. I ako Aron sada nije tu znamo da ce doci. Sasla sam do kuhinje jer sam ogladnela a dole sam videla Daniela kako prica telefonom trljajuci vrat. Izgleda napeto. Malo sam prezalogaila i vratila se da ga vidim. Sta li mu je?
Ja:Sta ti se desava?
D:Bices mi zahvalna kada saznas a sada zdravo.
Ustao je i otisao. Ne mogu da se bakcem a i necu. Ne znam zasto sam ovo pitala ali nekako ne mogu da se naviknem da je ona tu. Krenula sam u sobu kada je izletela Tana sa nekim haljinama. Projurila je dole, sta je nju spopalo? Da nece mozda da se vencaju? Na samu pomisao sam se nasmijala a opet sam stala na momenat. Da li je to moguce? Ma ne, svasta pomisljam. Dan je bio vrlo tih i miran. Bila sam u sobi kasnije mi je vec dosadilo te sam malo sama trenirala. Videla sam ono mesto iz mog sna. Koliko sam luda ustvari? Sve se to desilo zbog one rugobe. Slusala sam njene jauke. Svaka mi cast. Vise mi nije bilo nidocega pa sam se tako i vratila u sobu. Nije mi trebalo puno da zaspim a i tiho je. Kako sam zaspala kao klada ne verujem da je jutro. Obukla sam se po obicaju te sasla dole. Nigde nikog samo Basia u kuhinji. Postavila mi je da jedem te sam otisla u dnevnu kako bih videla ima li ista na televizoru. Ne zadugo culo se zvono. Jednom, drugi put pa i treci put. Kako nikog nije bilo tako sam ja ustala da otvorim. Dosla sam do vrata i otvorila ih nadrndano, medjutim prizor iza njih mi je momentalno izmamio osmeh. Max je dosao. Kako je to moguce?
Ja:Maxe.
Zagrlila sam ga kao i on mene.
M:Vidim da sam nekom nedostajao.
Ja:Jesi ali izgleda da je i tebi neko.
Nasmijali smo se te usli.
M:Sta je ovo ovako pusto?
Ja: Ne znam ni ja. Svi su nestali.
M:Znaci primecuje se da me nema. Pa ajmo mi malo da sednemo.
Seli smo na ugaonu a on je uzeo da lista kanale. Nasao je neki film te ostavio na njega.
M:Pricaj sta se desavalo dok me nije bilo?
Ja:Pa Kol i Grejs su zajedno. Kelani je takodje tu i nada se da ce doci Aron.
M:A ti?
Ja:Sve po starom.
Izbegavala sam ikakvu pricu o onom imbecilu.
Ja:Ima li kod tebe nesto novo? Jesi upoznao neku?
M:Ma pretezno sam bio na misijama, nije bilo lako tako da nista od toga tamo.
Seli smo te sam se naslonila na njega kao i on na mene. Tako smo gledali TV.
Ja:Nego kako to da si ovde?
M:Tako sto..
U tome ga je prekinuo Daniel koji je silazio zajedno sa njegovom fuficom.
D:Otkud ti?
M:Pa rekoh da vidim treba li ti pomoc posto svakako nasa ekipa dolazi nocas.
Ja:Sta je to nocas?
M:Nesto kao proslava naseg poslovanja a i sklapanje poslova.
T:O Maxe.
Cutao je videvsi je. Okrenuo je glavu nazad te smo se vratili u stari polozaj.
D:Pa super onda mi pomozi.
Zvucao je nervozno. Osedece od ovolike nervoze. Max je ustao te me poljubio u obraz.
M:Mi se posle druzimo.
Ja:Dogovoreno.
Toliko mi je drago da ga vidim. Tu su Grejs i Kelani, ali Kelani ovde nije do zivota i predosadno joj je a Grejs ima Kola. Ja sam u mukama konstantno i nisam ga videla dosta. Ko bi rekao da cu se ovako sprijateljiti sa njim? Sva srecna sam nastavila gledati film i celajuci Maxa.
Kroz glavu mi je prolazilo to kako Tana zna Maxa. Oni se poznaju od ranije? Otisla sam u svoju sobu i ubijala svoju glavu time. Na vrata mi je samo uleteo Max.
M:Spremas se?
Ja:Za sta?
M:Pa nocas.
Ja:Ja ne prisustvujem tome.
M:Ima da prisustvujes!
Ja:A zasto? Ovde mi je lepse.
M:Jesi sigurna? Znaci ne. Super. Imas li tu da obuces sta?
Ja:Ne. A i ne idem na neku svecanost.
M:Ides ajde. Brzo se vracam.
Brzo je doslo i vece a Maxa jos nigde. Dosadjivala sam se lezeci na krevetu kada je usao Daniel u sobu sa nekim belim kompletom. Skocila sam na noge isti sekunf.
D:Ovo mozes da obuces.
Ja:Cudo pa moze da mi se vidi stomak a i dekolte.
D:Da, da. Tu je sako i nemoj da si ga skinula!
Pogledala sam ga kao okej sve. Bas ce on znati.
D:I da cijelo vrijeme ces biti sa mnom.
Sta bre lupa on. Kako cu onda skinuti sako? Ma briga me svejedno.
Ja:Moze samo da se ne uvrijedi tvoja devojka.
D:Kakva je to provokacija?
Ja:Nije uopste, samo se brinem.
D:Mhm. Ajde pozuri.
Ja:Koliko vremena imam i zasto ja sada da zurim kada si ti zakasnio?
D:Imas pola sata. Za tacno toliko cekacu te ispred.
Nije mi dozvolio ista da kazem vec je izasao. Pa dobro brzo cu. Zavrsila sam sa spremanjem pogledala sam se u ogledalo jos jednom te izasla. Tacno tada je i on izasao iz svoje sobe zakopcavajuci dugme na rukavu kosulje. Savrsen je ovako. Razpametio me.
D:Idemo.
Klimnula sam glavom te pruzila svoju ruku kako je i sam trazio. Njegov parfem toliko prelep opijao me je. Sasli smo dole i cela soba je bila prepuna nepoznatih ljudi. Daniel me je povukao ka nekom stolu za kojim je bila i Tana. Gledala me je sa toliko mrznje. A taman sam se pitala gde je, jer ne moze sve biti tako savrseno. Tu se pojavio sada i Max dosao je do mene te mi sapnuo..
M:Brzo se vracam.
Samo sam blago klimnula glavom. Stolu je prilazila moja provera iliti Tomas i ostali sa njim. Prisao je pitao se sa svima a kada je dosao do mene poljubio mi ruku. Kada se ispravio Daniel mu je pokazao da moze stati sa druge strane njega. Isto tako je meni uputio nekako ljut pogled. Sta mu je? I ako je Tomasa premestio malo dalje od mene to njega nije sprecilo da zapocne konverzaciju sa mnom.
T:Pa Olivia ti, kako si?
Ja:Dobro ti?
D:Odlicno je.
Pogledali smo ga nekako vidi se sta radi s toga je nastavio da prica.
D:Kako moze biti ovakva stena.
Potapsao ga je po ramenu i nakasljao se. Priblizila sam mu se da ga pitam gde su njih dve.
Ja:Zasto nema Grejs i Kelani?
D:Grejs je sa Kolom a Kelani je u sobi.
Bice ovo duga noc.
|Kelani|
Izasla sam nekako u dvoriste neprimetno. Ali kako uvijek ima neko ko primijeti tako i ovoga puta. Oho i to ne bilo ko. Dosla maca na vratanca.
Ja:Da li si svestan da cu te razbiti.
M:Ne, mozda i jesam. Ko zna?
Prisla sam mu kao da mu necu nista.
M:Ne izgledas kao da ces me razbiti ali sa tobom se nikad ne zna.
K:Mozda.
Njemu neocekivano udarila sam ga u medjunozje.
Ja:Ovo ti je za Arona. Niko nam ne ostaje duzan.
Otisla sam dalje u dvoriste a i predpostavljam da ce se ovaj vratiti nazad.
|Olivia|
Malo po malo Daniel je Tomasa odveo od naseg stola. Ponovo je dosao Max sada malo crven ali sam zanemarila mozda mu je samo vruce. Kako mi se nije stajalo sa Tanom i onima zaista Max i ja smo produzili. Videla sam da je Daniel sa casom isao od stola do stola. Max i ja smo pricali neobavezne teme i oko svega smo se slagali. Niodkuda se pojavio Daniel i povukao me za ruku te tako odveo sa sobom. Otisli smo u kuhinju.
D:Sta radis kog djavola?
Ja:Sta radim?
D:Zasto nisi za onim stolom za kojim si bila, nego si sa Maxom ovamo?
Ja:Izvini ali zaista mi se ne stoji sa tvojom dosadnom devojkom tamo.
D:Trebala si da mi kazes i da me sacekas.
Ja:Izgleda da si ti imao pametnija posla.
D:Pa kada ti se onako nabacuje.
Ja:Zasto tebe to zanima?
Cutao je neko vreme.. progovorio je ali bas tiho.
D:Zato sto..
Ponovo tisina. Prisla sam mu.
Ja:Zato sto?
Okrenuo se i gledao me drugacijim pogledom, iskrenim.
D:Jer...
Gledao je moje oci nemirno kao i ja njegove. Prijatna tenzija je bila medju nama. U jednom momentu nase usne su se spojile, u nezan poljubac. Ponovo smo se pogledali te se naslonili na cela jedno drugog.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now