44. deo

950 20 0
                                    

Odvojile smo se, pogledom smo se razumele te smo sele na krevet.
G:Dakle zelim od tebe da cujem.
Ja:A on ti je vec rekao za to.
G:Tako nekako.
Ja:I da li je sta dodao?
O:Ne. Rekla sam mu da ne moze sedeti na dve stolice. Pusti to hocu da znam koliko si ti sa osecajem daleko i kako stoje stvari.
Tesko sam izdahnula.
Ja:Ne znam. Prije nego sam nju videla pomislila sam da je on taj. Sve dobro i to kako se ponasao. On se brinuo dok sam bila zatvorena tamo. Od samog pocetka ga ima svuda oko mene. Pocela sam da osecam neku toplinu u grudima kada je u mojoj blizini, cudan bol u stomaku kada razmisljam o njemu. Pojavila se ta neka i sada ne znam da li se vredi boriti za njega. Ne znam je li vredan toga? Sta ako se budem uzaludno trudila? A mozda samo da pustim i zaboravicu ga vec nekako.?
O:Napravi onako kako ti srce kaze. Sta ti vise zelis? Da je sa tobom ili tu pored sa njom?
Ja:Volela bih da se sve ovo sa njom nije ni desilo. Pokusacu. Pokusacu da kao stranac prodjem pored njega. Makar cu pokusati.
O:Dobro, ali nemoj da mucis sebe ako to ne bude islo uzmi ono sto je tvoje.
Ja:A ta devojka. Mozda ga voli? Mozda se vole. Sta ako sam samo visak kao sto je ispalo u sali.
O:Sta bre ona? Okej alii tu nema pravila. Sta ces da srce zarobis jer mozda, ponavljam mozda se oni vole.
Ja:Kada bih ja znala sta srce hoce postupila bih tako. Mozda je samo strah da udjem u nesto tako duboko. Sta dobijam a sta budim?
O:Ne gubis nista.
Ja:Dobro onda prvo cu sacekati.
Sedele smo tako i pricali nesto ne vezano. Ja:Pa da li je moguce da nas dve imamo vreme za jutarnje druzenje i citanje.
O:Izgleda.
Ja:Evo tebi, a evo i mog.
Dodala sam joj cebence jer nam je to neki obicaj. Tako se zabavimo a i ugrijemo ako je hladno.
Ja:Evo i knjige.
O:Stizem odmah samo da nam napravim nesto da prezalogaimo. Ne moze to na prazan stomak.
|Olivia|
Sasla sam u dnevnu nigde nije bilo nikoga. Krenula sam ka kuhinji a tamo sam videla Basiu. Kao da me sunce ugrijalo kada sam videla cini mi se tonu pomfrita. Obicno sama sebi spremam. Ovo kao da je raj.
Ja:Basia andjele.
Nasmijala se na to.
Ja:Uzecu na posluzavnik.
B:Tu je i sok.
Pokazala mi je rukom.
Stavila sam velikuu gomilu pomfrita na tanjir i pored sok za nas dvije.
Krenula sam da uzmem posluzavnik ali..
B:Olivia.
Okrenula sam se ka njoj upitnog pogleda.
B:Sta ti se desilo?
Ja:Sta?
B:Zglob.
Okrenula se nesto ka frizideru a ja sam pogledala u ruku. Au bre sta je ovo? Sve je bilo modro skoro pa se jasno vide otisci prsti. Samo me Basia sledila kada je stavila toliku hladnocu na moju ruku.
Ja:Basia previse je hladno.
B:Sacekaj malo.
Nakon malo vremena mi je prijalo mnogo. Stajala sam malo i drzala oblogu, onda sam je makla.
B:Ne,ne. Drzi jos.
Ja:Idem sad kasnije cu staviti.
B:Bolje sada.
Ja:Ma proci ce ovo.
Uzela sam posluzavnik i dosla u sobu.
G:Opa pa kad pre stize to?
Ja:Magijaa.
Obadvije smo se smijale na to.
Dala mi je cebe te smo se obavile skroz. Uzele posluzavnik,knjigu i uzivale u nasem carstvu. Krenula sam da namjestim svoje cebe a tada je Grejs primijetila.
G:Sta je bre ovo? Ko? Daniel jel da?
Samo sam je gledala.
G:Olivia pricaj.
Ja:Nista se ne brini sve cu ja to njemu naplatiti duplo.
G:Verujem da hoces ali nece mu to tako proci.
Ja:Nece zasigurno.
Tada smo se vratile nasem raju.




Nakon 3 sata uzivanja odlucile smo da izadjemo iz sobe. Rekle smo da ce ovo biti jedan od boljih dana. Izasle smo iz sobe i stale ispred kako bi se dogovorile gde cemo i sta raditi. Kako uvek ali bas uvek mora nesto da se upropasti tako i ovog puta. Kol je isao stepenistem ka nama sa tom devojkom. Grejs ih je posmatrala svo vreme. Znate kada imate osecaj da bi dali sve da ste vi umesto te osobe? Mislim da njen pogled upravo tako nesto govori. Prisli su nam i stali.
K:Olivia..
Xx:Aoo Olivia kako lepo ime. Ja sam Ajda.
Znaci koliko je izgovorila toliko mi se smucio zivot. Bukvalno je svojim glasom parala moje usi.
(Ajda)A: Dodji sa nama malo draga. Kako si prelepa.
Vukla me svo to vreme sve kao prijatno.
Ja:Steta sto ne mogu reci takodje. Imam planove.
To sam rekla i primetila da Kol gleda Grejs kao i ina njega. Pogurala sam je malo te smo krenule.
G:Da li si svesna, da smo ostale jos minut ubila bih je?
Ja:Nije ti cudo.
G:Inace lep odgovor.
Tu smo se malo zasmejale.
G:Da li si videla kako te vukla od mene?
Ja:Dosadna je,kresti,plus ulizivanje. Nije simpaticna ni malo.
G:Ovo se desi kada mi isplaniramo lep dan.
Ja:Maler.
G:Upravo tako. A sta cemo mi?
Ja:Cekaj da vidim ima li neki dobar film.
Odjednom sam naletela na film "Drugacija". Grejs i ja ga obozavamo.
Ja:Vidi sta sam naslaa!
G:Sedaj bre brzo!
Ja:Idem da vidim ima li soka.
G:Uvek ili moras da jedes ili pijes.
Ja:Uzecu ja i tvoj ako ti ne smeta.
Nakezila sam joj se i otisla u kuhinju.
|Grejs|
Gledala sam pocetak kada me omeo neciji zvuk koraka. Okrenula sam se i videla Daniela. Oho. Ustala sam i pravila se da idem gore kako je on silazio. Skoro pa kao da me nije video kada sam ga zakacila tako jako da se okrenuo.
Ja:Ups slucajno.
Gledao me je tmurno.
G:Ipak nije. To ti je za Oliviin zglob.
D:O cemu ti pricas?
G:Daj ne glumi. Treba da dobijes jos gore a i hoces.
Samo je mahnuo glavom i nezainteresovano otisao. Zapamtice me.
Kako je on izasao tako je banula Olivia sa sokovima i cipsom.
O:Sta ces tu? Prodje film bre.
Ja:Ma ucinjelo mi se da sam nesto cula. Otkud ovo.
Pokazala sam na kesu cipsa.
O:Iskopala sam nekako.
Ponovo se smejala kao i ja sa njom. Neke njene izjave treba pisati. Kako smo pogledale svaki dio tako je vec bilo vece. Otisle smo svaka u svoju sobu kako bi se istusirale sto pre. Cekala sam Oliviu jer je rekla da ce ona doci kod mene, ali je nije bilo. Otisla sam u njenu sobu i videla je kako spava u bade mantilu. Kako li je zaspala? Nije joj trebalo izgleda ni 2 minuta. Vratila sam se u moju sobu i pokusala odmoriti glavu.
|Olivia|
Otvaram oci i prvo konstatujem da li je noc ili dan? Trebalo mi je par sekundi da se setim sta se sve desilo. Zaspala sam ovde pih. Obecala sam Grejs da cu kod nje mozda nije zaspala. Zatvorila sam vrata svoje sobe kada sam se strecnula na zvuk nekog lupanja kod stepenica. Sva sam se sledila. Sta se desava?

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now