5.deo

1.8K 44 0
                                    

|5. deo|
Xx:Kuda?
Evo ga ponovo namcor. Kao da je on otet a ne ja.
Ja:Sta tebe briga, pusti mi ruku.
Xx:Pitao sam nesto...
Kako je to izgovarao tako mi je jos vise stegao ruku. Bol je bila ogromna. Zamalo su mi suze krenule.
Ja:Pusti me!
Prodrala sam se gledajuci ga u oci istrgnuvsi ruku.
Ja:Gde je toalet?
Xx:Imas ga u svojoj sobi. I ne izlazi vise iz nje. Zabranjen ti je izlazak.
Drsko me je uhvatio za ruku malo lakse nego prosli put i odveo u sobu. Stajao je sa druge strane vrata dok sam ja bila na ulazu sobe. Gledao je u mene. Uzela sam vrata i zalupila mu ih pred nosem.
I tada se sa druge strane culo iznervirano
"Razgovaracemo"
Ma vazi. Plasim se da necemo stici. Stvarno se nadam da ce me naci. Nakon toga neko vreme sam bila u sobi. Razgledala sam. Zasto da cekam skrstenih ruku kad sama mogu da se izvucem. Videla sam mesto blizu ograde a opet dovoljno daleko od ljudi koji strazare. Prozor je tu tako da, rizikovacu. Samo mi treba potrebna oprema. Kako sam se ustala sa kreveta tako je neko pokucao na vrata. Brzo sam otrcala i sela na krevet kako ne bih bila sumnjiva. Vrata su se otvorila a usla je jedna starija zena. U rukama je drzala posluzavnik i neku odecu.
Xx: Zdravo. Predpostavljam da si gladna.
Spustila je posluzavnik.
Xx: I evo odece ovo je sve sto sam mogla naci.
Ja:Ko ste vi?
Xx: Ja sam Basija Ešli. Radim ovde bas dugo. Spremam, cistim i slicno. Tako da ako ti sta bude potrebno reci mi.
Ja: U redu.
Rekla bih joj i hvala da nisam u ovakvoj situaciji a i dobro je sto je donela odecu.
Sigurno necu skakati u majci onog kretena.
Basija je izasla. Gledala sam sta mi moze pomoci oko spustanja i mislim da carsav odgovara.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now