62. deo

836 18 0
                                    

Brzo sam iskocio. Oni su se vracali nazad kako bi nas presekli i sprecili da pobegnemo. Trcali smo ka autu ali je auto ipak doslo do nas . Grejs se vec okrenula i vratila, brzo smo uleteli u auto i krenuli. Nije ih bilo iza nas, zbrisali smo im. Siguran sam da nece zavrsiti na ovome ali videcemo. Pogledao sam u Oliviu koja je kroz prozor gledala u nebo. Zamisljeno, tuzno, vidi se. Hocu posle da joj kazem ali ona se sada muci. Necu je pustati ovako da se slama.
G:Jesi joj rekao?
Ona se nije okretala idalje je gledala zamisljeno. Dohvatio sam je na sta se trznula.
Ja:Izvini.
Okrenula se i malo se poispravila.
Ja:Olivia.. ja i ti nismo brat i sestra.
Zenice su joj se prosirile i kao da je tek udahnula.
O:Kako? Da li je to istina?
Ja:Jeste. Posle cemo pricati o ostalim stvarima.
Dobio sam poziv od Arona i Kelani.
A:Zavrsili smo.
Ja:Sve sredjeno znaci?
A:Da.
Prekinuo sam i sve ih pogledao.
Ja:Da vam kazem jos nesto.
Svi su pogledali u mene.
Ja:Elvis je u zatvoru.
Pogledao sam u Oliviu jer mi je jedino njena reakcija bitna. Nije trebala i ne treba da postane ubica.
M:I nesto lijepo konacno. Nisam znao gde se nalazim ovih dana. Dobro je sto sam ostao ovde ponovo. Sta biste vi bez mene?
Svi smo mu se blago nasmijali. On prica sada o sebi, stvarno nabedjenost. Proslo je neko vrijeme kada se Olivia naslonila malo ispod mog ramena. Obgrlio sam je i privukao sebi. Naslonio sam svoju glavu na njenu te tako i zatvorio oci. Treba mi ovo. Kao droga je.
|Olivia|
Kada sam ga videla bila sam srecna ali i tuzna. Od same pomisli da smo na bilo kakav nacin u srodstvu. Kako mi je rekao da nismo neka toplota me obuzela. Stali smo ispred onog hotela.
D:Ovde cemo prespavati. Kako nije bas najsigurnije drzacemo strazu.
Polako smo krenuli svi. Grejs i Kol zajedno u sobi, Max sam a Daniel i ja. Usli smo u sobu te otisli zajedno pod tus. Prvo sam ga zagrlila kao i on mene. Neko vrijeme tako u tisini pod toplim mlazom vode nam je prijalo. Odvojili smo se malo te me pogledao, kao i ja njega. Malo se savio te nam spojio usne. U takvom polozaju uhvatio me za dupe. Ponovni nezasiti poljupci. Prelazio mi je preko ramena pa uz vrat. Ponovo smo se poljubili te zavrsili sa tusiranjem. Prvi na redu je bio Max da strazari tako da je Daniel mogao malo da spava.
Ja:E a gde je Leo?
D:Ooo bre. Ti sada pitas za njega dok sam ja ovde sa tobom i to posle svega ovoga?
Ja:Nisi odgovorio.
Nasmijala sam mu se kao i on meni.
Legli smo na krevet umorni i tako zaspali u zagrljaju. Ne znam koliko je sati, nista. Probudila sam se a Daniel nije bio pored mene. Brzo sam ustala i vec zabrinuto pocela razmisljati kada je on usao u sobu.
D:Ajde moramo da krenemo.
Ja:Stizem.
Obula sam se i kako mi je pruzio ruku tako smo isprepletali prste te sasli kod ostalih.
Ostatak puta smo se igrali prstima i usnama jedno drugog. Nakon nekoliko sati puta stigli smo "kuci" ako mogu tako i da kazem.
D:Moramo da reagujemo i mislimo brze jer ni on nece oklijevati.
M:Sta mislis da uradimo?
D:Imam nesto na umu posle cemo se dogovoriti.
Otvorila sam vrata a do mene je dotrcao Leo masuci repom nemirno. Uzela sam ga i mazila ga.
Da mi je neko rekao da ce mi biti drago sto vidim ovo mesto kao i ovog kretena ne bih mu verovala. Otisli smo u sobu te seli na krevet.
Ja:Pa ispricaj mi onda.
D:Sta?
Ja:Kako mi hvala bogu nismo rod?
D:Zapravo ja sam usvojen...
Neki glup osecaj me obuzeo kao da sam pitala nesto sto nisam trebala.
Ja:Kako to?
Ipak sam pitala dalje.
D:Kada sam bio bas mali on mi je tako od malena punio glavu a basia me odgajala.
Klimnula sam glavom te mu uhvatila ruku u svoje dlanove.
Ja:I sta planiras povodom toga?
D:Kako to mislis?
Ja:Hoces li ih traziti ili.?
D:....

Ja:Hoces li ih traziti ili.?
D:Ne.
Gledala sam ga malo.
D:Zato sto skoro pa imam svoj mir i sve sto mi je potrebno u zivotu.
Privukao me sebi i poljubio u celo.
D:Idem sada do njih dole. Odmori se malo, istusiraj, presvuci. Majkl ce nas sigurno napasti tako da moramo biti korak ispred.
|Daniel|
Ja:Slusajte mi se njega ne mozemo otarasiti sem ako ga ne stavimo u zatvor.
M:Mozemo ubijanjem.
Samo sam ga prostreljao.
Ja:I sam znas da to ne dolazi u obzir i nemoj da ti pada na pamet.
K:On ima toliko para da moze sve da ih kupi i sigurno ce ga pustiti.
Ja:Da, ali ista takva situacija je i sa Elvisom pa je jos u zatvoru. Jednostavno cemo im dati materijal sa kojim mu nece nista dozvoliti.
M:Kako hocete.
Izgledao je smoreno. Znam da ne obozava Majkla ali ipak on je taj koji me usvoio, takodje je Oliviin otac. Kako god stvari stojale necu ici tako daleko.
Ja:On ce sigurna napasti i to sa svim ljudima koje ima.
K:Pa sta predlazes?
Ja:S obzirom da smo u manjini moramo zvati pojacanje. E sad kako ce on zavrsiti u u policiju? Moramo da ih ubijedimo da je ovo veliki ulov ali da slusaju moje upute.
M:Dakle da igraju po pravilima.
Ja:Upravo tako.

Resili smo sve sto se tice policije i sada samo cekamo. Predpostavljam da ce to biti veceras jer ako ne bude nece nam verovati i sve ode dodjavola. Vec je pala noc i samo cekamo. Olivii sam rekao da se ne brine i da se ne mijesa u ovo. Njena ruka treba jos da odmara a i sa njom je Grejs. Necemo im dozvoliti da se toliko priblize. Rizicno je ali plan je dobar.
2 sata cekamo i nista od njih vec pomisljam da nece doci. Onda smo propali totalno. Kod mene je vec dosao sef patrole.
Xx:2 sata smo tu i nema ih.
Ja:Pa kada bih ja znao tacno kada ce napasti sigurno vas ne bi zvao 2 sata pre kao sto ne bih mucio ni sebe.
Otisao je nezainteresovano na svoj polozaj. Koliko glupo. Ne saradjuje mi se sa njima, prezirem ih ali nuzda zakon menja. Jos smo cekali kada sam video Oliviu kako mi prilazi.
Ja:Brzo ulazi unutra. Zasto si izasla?
O:Htela sam do tebe. Mozda nece napasti.
Ja:Sigurno to i hoce da se mi olabavimo a onda iznenadan napad. Bolje je da ides unutra.
Poljubila me te krenula da ide. Primetio sam kolinu auta koja nam se priblizavaju. Olivia je bila na otvorenom dostupna svakom metku koji bi uputili.
Ja:Oliviaa!
Prodrao sam se na sta se ona okrenula i bas tada su je....

Tamna istina 🔚Место, где живут истории. Откройте их для себя