12. deo

1.4K 40 0
                                    

Sutra dan ga nisam videla uopste. Mozda je tako i bolje. Tu je samo Basia i to je to.
A ako se pitate u cemu sam spavala to je bila njegova majca. Ne znaci mi samo nisam znala sta cu drugo a bila je u ormaru sa mojim stvarima. Muce me sada pitanja.
Gde je Dzek,Grejs, Kelani, pa i Aron? Nedostaju mi. Mnogo! Znam da njih dve ne bi sedele skrstenih ruku ali se plasim da se ne uvale u problem. A kad bolje razmislim ni ja ne znam u kakvoj se nedodjiji nalazim. I tako dan mi je prosao ne radeci nista. Cak sam jedan deo dana odspavala i evo me sad budim se po drugi put danas. Kako sam okrenula glavu tako sam videla ogromnu kutiju. Odmah sam ustala i pocela je otvarati. U toj kutiji su bile zenske stvari tacnije odeca. Da li je moguce? Gledala sam odecu stvarno nije bila lose a opet imala je malo nekih previse otvorenih stvari. Ali dobro je necu se zaliti bolje ista nego nista. Brzo sam istrcala da vidim ima li koga u kuci ali nista. Sasla sam u kuhinju Basia je spremala jelo.
Ja:Je li ko dolazio danas?
B:Jeste. Gospodin Kol.
Ja:A u redu. A znate li kad se vracaju i gde su?
B:Ne verujem bas da ce se veceras vratiti a to gde su najbolje njih da pitas. I da, ne moras mi persirati duso.
Basia je bila bas draga zena. To sto joj persiram ipak imam postovanja prema starijima. Nema veze sto radi za njih.
Vratila sam se u sobu i presvukla. Sada razmatram mogucnost da ponovo pokusam pobeci posto je prosli put bilo neuspesno. Mozda necu ni ovog puta uspeti. Kroz glavu su mi prolazile razne misli. Kol mi je doneo odecu. Mozda mi moze pomoci da se vidim sa Dzekom i devojkama.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now