37. deo

938 21 0
                                    

Budi me necije drmanje o rame. Nisam zelela da otvorim oci dok me je glas naterao.
Ja:Daniele?
Izgovarala sam to trljajuci oci.
D:Sta ti radis ovde? Dizi ajde.
Ja:Ma sta bre?
Sada sam vec dobro videla situaciju. Stajao je pored mene popujuci mi. Bilo je mozda negde oko 20h.
D:Ustaj.
Vukao me je za ruku koju sam vukla ka sebi.
Ja:Sta je bre vise?
D:Ovo nije tvoja soba! Ne uznemiravaj ga.
Pokazao je rukom ka Maxu koji je jos spavao.
D:Sem toga imas svoju sobu nije tvoja dzabe!
Ja:Dobro.
To sam rekla zbog Maxa naravno i krenula da udjem u sobu ali me ovaj ponovo povukao.
D:Ne tuda.
Ja:Nego?
D:Evo ovuda.
Pokazao je na njegovu terasu.
Ja:Cekaj ti si tuda preskocio?
D:Pa da. Bilo mi je lakse a i sada kad vec on spava zasto bi znao da si bila ovde?
Ja:Ma super.
Rekla sam to ravno krajnje ne zainteresovano. Uhvatio se za ogradu te preskocio i polako ulazio u svoju sobu. Palo mi je na pamet dok sam preskakala.
Ja:Zar ja smem da udjem?
Stajala sam na terasi gledajuci ga prekrstenih ruku. Sipao je sebi viski i okrenuo se ka meni.
D:Daj ne glupiraj se.
Ja:To govoris sebi ili? Kako?
Prisao mi je te me povukao za ruku u sobu.
D:Eto.
Stajala sam ispred njega a on je zadovoljno vec sad premestio pogled na casu viskija koju je planirao da popije. Otela sam mu casu i uzela dva gutljaja koliko je i ostalo. A jak je malo. Pogledala sam ga i spustila casu na sto pored. Usne su mu bile skupljene a vene izrazene. Odjednom me uhvatio za obe ruke malo ispod ramena i uneo mi se u facu. Ne mogu reci da me nije prosla jeza.
D:Vise nikada ne diraj moje pice.
Ja:Inace?
Ne znam ni sama sta pokusavam ni zasto iskusavam sopstvenu srecu, mozda bolje reci nesrecu.
D:Inace...
Gurao me je malo nazad dok nisam udarila o zid. Priblizio mi se gledajuci me direktno u oci. Imam osecaj kao da se preznajam ne znam zasto se osecam ovako. Malo po malo tenzije su rasle medju nama. U jednom trenutku sam ga odgurnula rukom.
Ja:Osveta je slatka. Tako je to kad ne mozes da odrzis sopstvenu rec.
Izasla sam iz sobe i otisla u svoju, ponovo sam zaspala.
|Jutro|
Budim se a ispred sebe vidim poznat par ociju.

Tamna istina 🔚Where stories live. Discover now