Otisla sam u sobu i presvukla se. Bacila sam se na krevet i tesko izdahnula, u tom momentu se culo udaranje od zid ii jaukanje.. Ne verujem. Koliko, koliko moze da ide daleko? Stvarno mu ne znaci ono? Da li me kaznjava ovako? Kaznjava za nista.. suza za suzom kvasile su jastuk. Tiho sam plakala gusila sam jastukom svaki jecaj. " Ne placi, zar si ovo sebi dozvolila"? Govorila sam sebi, ali samo je jos gore. Neka mozda je i bolje da sve ispoljim ovako, inace cu se ugusiti u sebi. Zaspala sam u suzama a probudila se sa natecenim podocnjacima. Sta da ocekujem da cu biti princeza posle ovakvih sranja? Ustala sam te se istusirala i prekrila podocnjake. Sasla sam dole a nije bilo nikog. Sta se sada desava? Odjednom se on pojavio i uhvatio me za ruku. Istrgla sam ruku. Ne mogu, ne mogu jer ove ruke nisu moje. Pogledala sam ga prkosno dok je on mene gledao ljuto a pritom i zbunjeno.
D:Trening.
Izgovorio je i otisao ispred mene. Ovo je vec u meni probudilo bes. Hoces rat, pa dobices ga. Otisla sam u salu a tamo je bio on. Hladan. Flertovala sam sa njim na kulturan i suptilan nacin. Da te vidim kako ces ovo da izdrzis. Vec sam ga obalila ovog puta. Postala sam mnogo bolja. Kako sam ga srusila tako sam "slucajno" sela dole. Pogledao je dole pa desno i zakasljao se blago, skupljenih usta. Ustao je te se okrenuo na suprotnu stranu od mene. Tako mu i treba kada ne zna sta hoce. Ponovo smo poceli. Sada se moje stopalo naslo njemu uz nogu. Uhvatio me i pribio uz zid. Gledao me je ujedno besno a i nekontrolisano. Odvojio se i krenuo da izlazi.
D:Kraj za danas.
Eto ti sad kretenu. Ali jos se drzi hah.
Videla sam Maxa na ulazu.
M:E kako ide?
Ja:Super, mogla bih sad da te sredim. Hoces da vidis?
M:Neka, neka verujem.
Tako sam usla unutra dok je on rekao da ima obaveze. Otisla sam do Grejs da je obavestim o Kelani dok mi je ona pricala socne price. Znaci samo sam ja sinoc kao budala ostala sama. Univerzum me bas ne voli. Malo po malo doslo je i vece sada vec osecam neku tugu. Izasla sam iz sobe te sasla dole. Nasla sam Maxa te smo malo pricali i popili po jedan koktel. Krenuli smo ka sobama te smo stali na mojim vratima jer kako kaze treba tako da me isprati. Pricali smo nebitne price a on je vec sve znao oko Daniela ne za poljubac ali osecanja su mu jasna. I eto baksuza tada su se pojavili i njih dvoje sa osmesima.. Kao noz covece, obuzima me neka ne volja za zivotom. Gledali su nas kao da su cekali nesto mi njih oni nas. U jednom trenutku samo sam se ispela na prste i poljubila Maxa. Max me je gledao zbunjen sa rukama oko mog struka. Okrenula sam glavi ka njemu a njegova faca je bila hladna, ubitacna, tako ubistvena da cu zamrzeti sebe. Njih dvoje su usli u sobu dok smo ja i Max jos stajali.
Ja:Mislim da je bolje sutra ja pricamo.
Max je samo klimnuo glavom te smo se tako i razdvojili. Sta sam uradila bre. Max, mislice da sam ga iskoristila da ga potcenjujem. A Daniel onaj pogled koji me presekao jos mi sece srce i kao da ga cepa. Mozda samo sama sebe trenutno ubijam ovim. Zasto nije reagovao? Mozda mu toliko nije stalo, pogresila sam.. Nista nije bilo a i nece biti. Zasto stvarati iluziju?Jutro potpuno ista marsuta samo ovoga puta nije bilo tog rata. Pustila sam ili makar mislim da jesam. Ponasanje nam je bilo uskladjeno bez ikakvih problema a i bez reci. Kraj treninga kao da sam prodisala jer me gusi, ubija me ova blizina. Kako mozes da imas i nemas nekog u isto vrijeme? Jedva sam cekala da se istusiram te sam uletela u sobu. Nije bilo vode pa sam ukljucila bojler ali iz nekog razloga nije bilo tople idalje. Kakva je ovo kazna? Otisla sam na vrata njegove sobe i mucno pokucala. Otvorio je vrata gledajuci me upitno.
Ja:Izvini mogu li kod tebe da se istusiram jer nesto sa mojim bojlerom nije u redu.
D:Kako to? Posle cu to srediti.
Ja:Pa?
D:Mozes ali nemoj slucajno sta da diras.
Ja:Imam svoje stvari.
Mislim se bas cu sada ja dirati ono gde je ona sa tobom bila. On je izasao iz sobe te sam se nekako lakse tusirala, onako bih imala osecaj kao da me konstantno posmatra. Zavrsila sam nakog nekog vremena te izasla. Nemam mantil kako cu ovako? Molim se da nema nikoga. Otvaram vrata i vidim njega kako sedi na fotelji sa votkom. Okrenuo je glavu cuvsi me. Odmeravao me 2,3 puta od glave do pete.
Ja:Zaboravila sam mantil, ako mozes da mi das svoj do sobe.
Gledao me kao da mu je neprijatno. Zanemarila sam to te se okrenula na drugu stranu kada je on ustao.
D:To odmaze.
Rekao je i otvorio ormar. Dodavao mi je mantil. Pruzila sam ruku ali bi svaki put mantil povukao ka sebi. Drzala sam peskir jednom rukom dok sam drugom pokusavala da uzmem mantil. Stala sam ispred njega besno dok je on imao kez.
Ja:Ako hoces dodaj mi to.
Sa kezom je blago pomerio ruku te mi dodao mantil. Krenula sam u kupatilo ali sam primetila da i on ide za mnom.
Ja:A kuda si naumio?
D:U svoje kupatilo.
Ja:Pa onda se odluci gde ces pa da ja u sobi obucem mantil.
D:Kako god ti zelis.
Okrenula sam se i vracala se u sobu ali je i on.
Ja:Zar nebi trebalo da si u kupatilo.
D:Zapravo moj polozaj zavisi od toga gde se ti presvlacis. Trebacu ti.
Ja:Oces kako ne. Ajde pomeri se. Usla sam u kupatilo ali nije odustajao.
Ja:Hoces da gledas? Pa onda gledaj. Razumem te ja nemas sta pravo da vidis kod one plasticarke.
Videla sam kako se malo ugrizao za donju usnu. Pa da.. nalozio se retard.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...