Usledio je jos jedan poljubac. Te tako jedan za drugim svaki sledeci je bio upecatljiviji. Momenat kao iz bajke, osecaj kao da niko ne postoji da smo samo on i ja. Ali uvijek mora nesto to da promeni. Cuo se Max kako doziva Daniela. Pogledali smo se te sekundarno razdvojili. Max je dosao do nas.
|Grejs|
Ova njihova zurka je bila tako glasna da se mnogo culo u mojoj sobi. Videla sam Kola kako ulazi kod mene.
K:Sto ne odgovaras kucam vec 5 minuta?
Ja:Ne cujem nista vidis kako je ocde?
K:Ajde kod mene se manje cuje.
Uhvatio me za ruku te poveo do svoje sobe. Otvorila sam vrata a na stocicu pored kao i okolo su bile zapaljene male svece, a svetlo ugaseno. Toliko je bilo prelepo a u sobi se nije cula ona buka. Kol mi je prisao s ledja obgrlio me i poljubio u vrat. Okrenula sam se ka njemu dok je on drzao moj struk.
K:Da li je moguce da si ti stvarna?
Ja:Izgleda.
Sklonio je moju kosu i za svakim pokretom ruke ostavljao je poljupce. Presao je na usne i tako smo polako krenuli ici unazad. Zaneseni poljupcima dosli smo do kreveta te se tu pogledali. Ponovo me poljubio i skidao moju majcu. Kroz poljupce smo se skidali sve dok smo ostali bez odece. Iritirao me svojim telom i svojim dodirima. Prija mi kako pogled tako i on na mom telu.
|Kol|
Savrsena je. Kao da smo pravljeni jedno za drugo. Njeno telo kao i njena dusa neopisivi. Njeno uvijanje pod mojim telom od zadovoljstva je tako lep prizor. Uzdasi koji me podsticu na jos. Mogao bih uvijek da je slusam kako uzdise od zadovoljstva. Ova noc, soba kao i mi sve je gorelo prvenstveno od ljubavi a tako i od strasti. Nasa tela su se spojila a i tako su se poklapala kao savrsena slagalica. Ljubav koju osecam prema njoj a i ovaj osecaj koji mi pruza je neverovatan.
|Olivia|
M:...|Olivia|
M:Kelani, nema je.
Ja:Kako je nema?
M:Bila je u dvoristu i nestala je.
D:Kesi pogledao u sobu?
M:Svuda i nema je, sto ukazuje samo na jedno. Ponovo je pobegla.
D:Kako je to moguce?
Krenuli su nazad da idu ljuti. Pa Kelani svaka ti cast.
|Kelani|
A:Je li realno da smo ovoliko dobar tim?
K:Pa vidis. Nema nam ravnih.
Nasa stanica je bila hotel. Konacno posle one dosade i pakla da sam sa njim. Sa Aronom nikada nije dosadno, to je cinjenica.
|Flash back |
Bila sam u dvoristu i videla slobodno mesto kako sam se i nadala. U toku dana sam uspela da dodjem do telefona i kontaktirala Arona. Dogovorili smo se kako i gde da me ceka. Kada je Max otisao sto pre sam otrcala a izvan me je vec cekao Aron. Kao svetlo na kraju tunela. Brzo sam usla u kola te smo se odvezli.
|End flash back |
U hotelskoj sobi nas je cekalo savrseno jelo. Jeli smo, te se odlucili za zajednicko tusiranje. Mlaz tople vode me je tako opustio. Kako je nemoguce da nasa tela ne reaguju jedno na drugo pa tako ni sada. Samo sto se to vise primeti na Aronu. Okrenula sam se ka njemu i videla njegovu erekciju. Ugrizla sam se za usnu i pogledala ga, dok je on vec imao zao osmeh. Poljubac jedan za drugim sve vise je budio pozudu. Za sekund sam se nasla oko njegovog struka i ubrzo su ceo apartman preplavili zadovoljni uzdasi.
|Grejs|
Njegove snazne ruke su prelazile mojim kukovima a ubrzo i poljupci. Sve to je budilo snaznu zelju da se sto pre nadje u meni.
Ja:Kole..zasto...me mucis
Govorila sam kroz uzdahe. Imao je zadovoljan izraz na licu.
K:Hocu da uzivam u tebi.
Ljubio mi je grudi te se tako i izravnao sa mnom. Ubrzo sam osetila zadovoljstvo koje je svake sekunde bilo vece.
|Olivia|
Ubrzo se ova zabava zavrsava a ja ne znam na cemu sam. Ne samo to vec je i Kelani pobegla, sto je s jedne strane dobro. Tomas je dosao do mene dok sam bila naslonjena na zid. Poceo je da mi prica nesto dok sam ja bila u svojim mislima. Bila sam jos sa njim. Uhvatila sam njegov ljut pogled ka meni. Sta se desava? Da li mozda mene krivi za to sto je Kelani pobegla? Sta ako misli da sam ga iskoristila i da sam ga namerno ljubila, ili je samo ljubomoran? Sada je vec kraj cekam, ocekujem nesto. Svi polako idu. Dosao je red na Tomasa da ide prisao je te me poljubio u obraz. Krenuo je da se rukuje sa Danielom koji se u sekundi okrenuo i samo rekao "Prijatno". Vratio se do naseg stola gde ga je spopala Tana koja ga je uhvatila za ruku. Nije izgledao toliko raspolozen ali su otisli gore, sto znaci u njegovu sobu.
YOU ARE READING
Tamna istina 🔚
RomanceDevojka zeli da ocara svog oca ne bi li dobila ikakav oblik roditeljske ljubavi sa njegove strane. Posle smrti njene majke jedino sto je dobila od svog oca, bio je novac. Biva oteta zbog starih gresaka svog oca a da ni ne zna zasto. Tada dobija iz...