minnak bir hatırlatma;
"Gitme, "koruyucu meleğim" sana ihtiyacım var"
*****************
Savaş ilk önce yüzüme dumura uğramış bir ifadeyle baktı, ardından bana sıkıca sarıldı. Nefesini boynumda hissedebiliyordum kulağıma yaklaştı ve;
"Seni asla bırakmam "ışığım" sen gelmeden önce hayatım simsiyahtı ve sen gelip ışık saçtın hayatıma. Hayatıma renk kattın ışığım." çok kısa bir süre daha birbirimize sarılı kaldık. Sanırım benim yuvam burasıydı, Onun kollarının arası.
Beni kollarından çekip ellerimi tutu ve duvarın yanına götürdü üstündeki ceketi çıkardı ve yere serdi ve kendisi ceketin olmadığı yere oturdu, ardından benim elimi tekrar tutup yanına oturturdu. Kolunu kaldırdı, beni göğsüne yasladı ve kolunu omzuma doladı. Kafasını ise benim kafamın üstüne koymuştu. Burnunu saçlarıma sürtürdüğünü hissedebiliyordum. Onun o eşsiz kokusu ise tüm bedenimi ele geçirmiş gibiydi. Sanki onun göğsü bir beşik ve ben oraya her dayandığında uyuya kalan bir bebek. Kafamı göğsüne biraz daha bastırdım ve kokusunu içime doyasaya kadar çektim. Saçlarımın üstündeki dudağından gülümsediğini anlayabiliyordum. Elimin birini beline sardım ve gözlerimin kapanmasına daha fazla engel olmayarak. Onun güzel kokusu arasında kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*******
Kalktığımda hava aydınlanmak üzereydi saate baktığımda daha altı olduğunu gördüm. Yatağıma baktığımda ise Okyanusun yatağında yatıyordum şaşırmıştım çünkü; benim Okyanusun yatağında ne işi vardı mesela kendi yatağıma baktığımda Savaş benim yastığımı bir kolu yastığın üzerinde diğeri ise altında bana dönük bir şekilde yatığını gördüm. Çok tatlı uyuyordu ama Okyanus nerdeydi?
Yatağımdan kalktım ve kendi yatağımın baş ucuna sessiz bir şekilde oturdum. Savaşın saçları yüzüne dağılmış bir biçimde yatıyordu yaklaştım ve burnumu şaçlarına değdirdim. Saçları yumuşacıktı ve çok güzel kokuyorlardı. Ellerimle şaçlarını oynamaya başladım. Savaş bir anda gözlerini açınca şaşırmıştım, hemen saçlarında ki ellerimi çekip önümde birleştirdim.
"Niye çektin? ne güzel oynuyordun" dedi Savaş sırıtarak
"Sen.... sen uyanık mıydın?"
"Evet" dedi ve büyük bir kahkaha attı
"Pislik." dedim omzuna bir yumruk attım hafifçe
"Sen...bana ...... vurdun..... öyle mi ?" dedi kendini göstererek
"Evet nolmuş ki? " dedim bende pişkin pişkin sırıtırken
Hiç beklemediğim bir anda beni karnımdan tutu, yatağa çıkartıp üzerime eğilip beni gıdıklamaya başladı. Kahkahalarımın arasında konuşamıyordum bile sonunda gücümü toparlayıp
"Yeter, yeter artık çatlayacağım şimdi. LÜTFENNNNN" Dedim kahkahalarımın arasında ve sesimi yükseltmek zorunda kalmıştım. Üzerime eğilmekten vazgeçip yanıma yattı ve ikimiz birden tavanı seyretmeye başladık.
"Pisliksin. Gerçekten bak şaka falan değil" dedim derin derin soluklanırken. Güldüğünü işittim ama birşey demedim.
"Bu arada Okyanus nerde?" dedim biraz kafamı kaldırarak
"Burakla yatıyorlardı bende ellemedim"
"NEEEEE???" Diye kocaman bir çığlık attım