🖤14.bölüm🖤

156 87 123
                                    

Sınavlarım ara tatil sebebiyle ertelenmiş. Keyfim yerine geldi neyse size iyi okumalar :)



🖤

"Evet Okyanus dökül bakalım, niye sabahtan beri pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun?" dedim bir dedektif imasıyla. 

Savaş bana Okyanusla Burak'ın duvara dayanmış kol kola yattığını söylediği zaman ağzımdan kocaman bir çığlık kopmuştu çünkü onların kol kola yatmaları sorun değil ama bana söylememesi çok büyük sorundu benim için aslında bende ona söylememiştim ama olsun o daha önemli şimdilik.

"Tamam be şu "anne baba" mevzusunu anlattım onu anlatırken ağladım o da bana sarıldı ve uyumuşuz işte mutlu musun artık?" dedi ama sanki söylemediği başka bir şey var gibiydi.

"Tamam doğruyu söylediğine benim üzerime yemin eder misin?" birbirimizden eğer emin olmadığımız birşey olduğu zaman hep kendi üzerimize yemin etmemizi isterdik.

"Yaaaa Sahra gerçekten çok kötüsün. Tamam birde yanağımdan öptü." dedi ve kafasını önüne eğdi şaşırmadım aslında beklediğim bir şeydi bu.

"Tamam" dedim daha fazla utanmasını istememiştim çünkü .

"Hadi artık okula geç kalacağız." dedim ve banyodaki işlerimi halledip üzerimi giyinmeye başladım.

****çok yakın bir gelecekten  kesit*****

"O kapıyı bulmalıyız"

"Nasıl bulacağız saçmalama, bunun için hayatımı tehlikeye atmam"

"Evet beraber herşeyi yapabiliriz" 

"Benimle olanlar"

"Ben"

"Ben olmazsam olmaz ki zaten"

"Bende"

"Peki sen var mısın?"

"Bana kardeşim demedin mi ? kardeşler birbirlerini satmazlar"


**********

" Uraz sınıfımıza hoş geldin." dedi Savaş gülümseyerek sanırım onun yada benim birbirimizle bir ilgimiz olduğunu anlamış.

"Hoşbulduk. Aramızdaki sorunun bitmesine sevindim." dedi Uraz gülümseyerek bunlara ne olmuştu böyle.

******Savaşla Sahra odadan ayrıldıktan sonra******

Sahra odadan çıkınca ardından bende çıktım. Odama gitmek için merdivenlerden inerken pencerenin kenarında oturan Urazı gördüm. Aslında selam vermeyi düşünmüyordum ama sanki üzgün gibiydi ve yanına gitmeye karar verdim. 

"İyi misin? anlatmak istersen seni dinleyebilirim."

"Konuyu hiç dolandırmayacağım ve zaten anlatmak, birazcıkta olsun içimi dökmek istiyorum." dedi ama sesi çok üzgün çıkıyordu.

"Dinliyorum."

"Bugün babamın doğum günü. Ve ben hep olduğu ve olacağı gibi asla onların doğum günlerini bir kere bile kutlayamadım. Bir kere bile." 

"Üzülme artık yanlız değilsin biz varız." 

"Savaş geldiğimden beri bana garip davrandığının farkındayım ve gözlemlediğim kadarıyla da Sahrayla aranızda bir şey var beni bir tehdit olarak görmeni asla istemem benimle bir sorununun kalmasını da asla istemem istediğim kendime artık burası beni evim ve bunlarda benim kardeşlerim diyebileceğim bir yer. Yeri bulabilirim ama böyle devam ederse sizi bulabileceğimi düşünmüyorum. BEN SORGUSUZ SÜALSİZ GÜVENEBİLECEĞİM BİRİLERİNİ İSTİYORUM." dedi sona doğru sesini yükseltmişti ama bende onun üzerine fazla gitmiştim.

ASTESYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin