Part 12

492 42 8
                                    

"Tebrik ederim! Sonunda One Direction grubunu kurabildiniz!"

Adamın bunu demesi ile birlikte benim yüzüm "ne, birisi bu olayı bana baştan sona anlatabilir mi?"'lik ifademi takınmıştı, Louis'nin yüzünde ise "Gerçekten mi? Yoksa benimle dalga mı geçiyorsunuz?"'luk yüzünü almıştı. İkimiz de şaşkın şaşkın beklerken Louis heyecanından kıpırdayamaması çok normaldi; çünkü her ne kadar anlamsamda birileriyle beraber One Direction grubunu kurmuşlardı.

"Ah, bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim."

"Bu arda saat 12'de bir toplantı var, burada One Direction grubu ile ilgili detaylar tartışılacak."

"Peki." dedi ve adam arkasını dönüp gitti. Louis şaşkınlığından ne konuşabiliyor, ne de hareket edebiliyordu. Sadece bana tek bir şey söyleyebildi.

"Diana, lütfen Harry'i, Zayn'i, Liam'ı ve Niall'ı buraya çağırabilir misin?" dedi ve hızlı adımlarla salondaki boş bir koltuğa oturdu. Aslında hepsi boştu ama diğerlerinin üzerinde yiyecek içecek vs. Bulunuyordu.

Hızlı adımlarla yukarıya çıktım ve telefonumu elime kaptığım gibi Harry'i aradım.

"Alo, Harry?"

"Efendim tatlım?"

"Louis sizinkileri de alıp buraya gelmenizi istiyor. Ama lütfen çabuk olun çünkü One Direction du galiba, işte o grup toplanmış. Sanırım siz de içindesiniz." demem ile Harry'nin nefesinin sesi bile kesilmişti. Arkadan Liam seslendi.

"Ne oluyor Harry?"

"Sadece sus ve bizimkileri de çağırıp arabaya gelin!" dedi. Sesinde hem şaşkınlık, hem mutluluk, hem heyecan duygusu vardı. Bu arada ben Harry'e rüyamı da anlatacaktım; unutmamalıyım.

Telefonu yüzüme kapattı ve ben de telefonumu yatağıma fırlatıp aşağıya indim. Louis hâlâ koltukta, ne yapacağını şaşırmış; sevinci, heyecanı, stresi birbirine karışmıştı.

Az sonra kapı çalındı. Ama kapı, kapı çalınması değil yumruklanmış ve iki saniye daha geciksem kapıyı kırıp zorla içeri girecekmiş gibi vuruyorlardı. Hızlı adımlarla kapıya ulaştım ve hemen kenara çekilmem ile Harry'nin içeri dalması bir oldu. Arkasından bizimkiler aynı benim gibi hiç bir şey anlamamış gibi gözüküyorlardı.

"Louis, ben." Bir saniye sonra tekrar "ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Sadece tebrik etmek istiyorum." daha sonra birbirlerine yakınlaşıp sarıldılar. Ve daha sonra herkes koltuklara oturdu ve Louis konuşmaya başladı.

"Arkadaşlar, sonunda isteklerimiz sonuç aldı."

"Ne isteği?" diye daldı Niall.

"Sonunda" bir saniye sonra "Sonunda One Direction grubunu kurabildik ve saat 12 de ilk toplantımız var arkadaşlar."

Hepsinin ağzı beş karış açık kalmıştı. Ben hâlâ hiç bir şey anlamamıştım. Ama ne yapabilirim, bir kere One Direction grubu ne grubu ki?

"Zaten siz bir grupsunuz, sadece isim mi taktınız?" diye sordum. Kesinlikle bu dediğime güleceklerdi ve güldüler de. Ne yapabilirim, bana hiç kimse hiç bir şey anlatmadı ki!

"Diana, biz bir müzik grubu kurduk." dedi Harry. Bunu demesiyle benim de ağzım açık kaldı; sanki ne bekliyorsun ki? Çocukların sesleri tek kelime ile mü-kem-mel!

"Siz, siz ciddi misiniz?" Hepsi başıyla onayladı. Ben gerçekten onlar adına o kadar heyecanlanmıştım ki! Bir de onların yerinde olsaydım galiba kalp krizi geçirirdim.

"O zaman bana da bir şarkı söyleyin de göreyim marifetlerinizi." dedim ve arkama yaslanıp en rahat pozisyonumu aldım. Onlar da birbirlerinin yüzlerine baktılar ve hepsi aynı anda Skinny Love'ı söylemeye başladılar. Şarkıyı bitirdikleri an ben kalp krizinden gidebilirdim.

For Reality (Louis Tomlinson)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin