S začátkem dalšího měsíce přicházelo větší a větší chladno, které obsadilo celou školu. Za okny padal sníh a hradem se šířila Vánoční nálada. Některé zanedlouho čekají vánoční prázniny a teplo domova.Nebelvírka seděla s rudovláskou ve společenské místnosti a věnovala se eseji do přeměňování, zatímco její kamarádka byla po uši začtená v knize. Místností panovalo ticho a klid, neboť sníh, který přes noc tak hojně napadl, lákal všechny jít ven. Harry s Ronem už odešli před hodinou a dívky jim slíbily, že se dodatečně přidají.
Když Ginny zaklapla knihu se slovy, že půjdou za nimi, Hermiona s povzdechnutím odložila pergamen a následovala kamarádku. Vůbec se jí nechtělo - s Ronem se pořád nebavila a v následující době to ani neplánovala měnit. Jistě, chybělo jí kamarádské pošťuchování se zrzkem, ale jistá kudrnatá čarodejka, Levandule, která mu nyní byla po boku, ji utvrdila v tom, že to není dobrý nápad. Hermiona neměla ponětí, jestli Ron k Levanduli chová opravdu city nebo mu jen chybí ženská společnost, ale neměnilo to nic na tom, jak se k ní tehdy zachoval. Bude mu to vyčítat ještě dlouho.
Jen, co vyšla ven, naskytl se jí pohled na rozdováděné studenty, kteří po sobě házeli sněhové koule, stavěli sněhuláky nebo se jen váleli ve sněhu. Z dálky poznala Nebelvírské, kteří po sobě házeli sníh a taky havraspárské, kteří nenuceně postávali u brány.
V momentě jí někdo střelil sněhovou kouli do zad. Převapeně se otočila a spatřila svého černovlasého kamaráda, který se usmíval od ucha k uchu. V rychlosti k nim došel a obejmul zezadu svou přítelkyni, která upírala zrak do neznáma, načež jí vlepil pusu na tvář. ,,Že vám to ale trvalo." zamumlal rudovlásce do vlasů. ,,Znáš Hermionu a úkoly." objasnila situaci Ginny, jako by to vše dostatečně vysvětlovalo. ,,Ovšemže." zavrněl Harry.
Během chvilky k nim doběhli i Seamus s Deanem a Nevillem, kteří dělali Nebelvírovi společnost. Byli celí od sněhu a promočení - ti se v tom sněhu museli snad koupat. ,,Konečně, dámy." podzravil je Seamus a obdaroval je další koulí.
To odpoledne v Hermioně probudilo dávnou hravost, když s Ginny a Nevillem vedli sněhovou válku proti třem nebelvírským chlapcům. A pochopitelně dívky vyhrály. Proti Ginnyině houževnatosti a Hermioniné strategii neměli kluci šanci. A taky, většinu ran za dívky vychytal Neville, který je bránil. Bylo to vskutku hezké odpoledne, které zakončili vítězstvím a následným usmířením obou stran.
Za relativní mír se to dalo považovat, dokud se nevmísili do pole Weasleyovic dvojčata. Ti vskutku nespravedlivě a promyšleně dali sněhovou sprchu všem zúčastněným, načež se se smíchem rychle vzdálili, když se všichni sjednotili proti nim. Prevíti!
Dobrá nálada a hravá atmosféra povadla pro Nebelvírku ve chvíli, kdy se objevil rudovlasý Nebelvír, držící se s kudrnatou lvicí - Ron a Levandule. Na tváři mu sršil spokojený výraz, zatímco se jeho společnice smála. Tak alespoň, že se tváří spokojeně, že?
,,Ahoj." zapěl Nebelvír, když došel ke skupině kamarádů, zatímco Levandule s úsměvem zamávala na pozdrav. ,,Kde jsi byl? Zmeškal jsi celou sněhovou válku." zamračil se Dean. ,,Byli jsme se projít na pozemcích. Dole je zamrzlé jezero, kde je pár Zmijí a u brány postávají Mrzimorští - pokud chcete, navrhuji je zpražit sněhem." zatleskal nadšeně. Hermiona v momentě věnovala rudovlásce významný pohled, který kamarádka ihned pochopila a přikývla.
,,No, my jsme si užili už dost." oponoval Harry, načež poukázal na svoje pormočené oblečení. ,,Stejně se stmívá a bude večeře - měli bychom se vrátit do hradu." zavelel Seamus skupině kamarádů, kteří hornlivě přikývli. ,,Já tu ještě chvíli zůstanu." pípla hnědovláska. ,,Já taky." odpověděla pevně Ginny a vymanila se z Harryho sevření.
ČTEŠ
Dej mi víc - Dramione
FanfictionV Bradavickém hradu snad není jednoho čaroděje, který by nevěděl o rivalitě mezi Nebelvírským Triem a Zmijozelskými hady. Není divu, že se Hermiona Grangerová, po dlouhá léta, nazývaná mudlovskou šmejdkou, do morku kostí nenávidí s milovaným, ač bez...