Jednou to přijít muselo

832 25 5
                                    




Hermiona nemyslela na nic jiného, než kouzelnou noc na Astronomické věži. Tu noc tam leželi až do svítání. Ocházeli unavení a zároveň plní energie. Myslela na to v nudných výkladech profesorů, ve společnosti Lvů, v noci před spaním.

Když už byla u těch Lvů... Situace s Levandulí se nevyvinula tak, jak předpokládala. Ginny jí to barvitě vyprávěla. Protože byla taky na famfrpálovém tréninku a vrátila se společně s Harrym a Ronem, měla to z první řady. Když jim to Neville vykládal, Harry zatnul pěsti do běla a jeho obličej byl rudý vzteky. Asi ho to opravdu naštvalo. Ron jen stál, se zvednutým obočím a překvapeným výrazem. Prý ho to naštvalo, ale ne tak, jak Ginny předpokládala. Okamžitě za ní šel a promluvil si s ní. Ačkoliv se hádali, na druhý den se opět ukázala vedle něj.

Všechny to neskutečně naštvalo. Hermionu měli Lvi rádi a představa, jak se k ní Levandule chovala, všechny pobouřila. Teď ji nikdo nevítal pozdravem nebo úsměvem, Nebelvírští jí opovrhovli. A nejvíc Harry s Ginny. Kdo Ginny zná, ví, že je, stejně jako její bratr, horká hlava a div se na Levanduli nevrhla. Ale seřvala ji, jen co je pravda. Jakmile ji viděla.

Hermiona zrovna kráčela na večeři, po boku s Rudovláskou. Byla to její poslední večeře před tím, než pojede na Vánoce domů. Ačkoliv rodiče přemlouvala, aby tu mohla zůstat, vyhověno jí nebylo. Vlastně si ani nedokázala představit Vánoce bez rodiny. Už zítra je uvidí. Velká síň byla plná a když si sedaly ke stolu, Levandule, sedící zase s Ronem, jí věnovala nenávistný pohled. Hdermiona pořád nechápala, o co ji jde. O ní a Dracovi přece nikomu zatím neřekla, tak co si tím chtěla dokázat? Jestli ji šlo o to, vyhrožovat Nebelvírce nebo ji mučit nevědomostí, celkem se jí to dařilo. Každou minutou, ce strávila s ní a Ronem pohromadě, se bála, že otevře pusu a všechno vyklopí. A to by ji zajímalo, jak by Ron zareagoval. Už ani nevěděla, jestli by zuřil. Totiž, když se dozvěděl o tom, co jí udělala Levandule, chal to vyšumět, tak možná se to bude opakovat, protože ho už Hermiona nezajímala. Představa, že pro něj neznamená zhola nic, ji ničila. Samozdřejmě, že neprahla po lásce nebo citech Zrzka, ale byl to pořád její kamarád, kterého znala celé věky. To, co s ním a Harrym zažila za ty roky, nešlo zapomenout kvůli jiné holce. Ať mohla být skvělá sebevíc - což Levandule nebyla.

Ignorovala debatu ostatních a vychutnávala si večeři. Ron, jako obvykle, musel všehcno opakovat třikrát, protože přes plnou pusu mu nikdo nic nerozumněl a všechny to, jako obvykle, vytáčelo. Tiše snědla jídlo a vstala. Chtěla co nejdřív pryč, už se tu necítila tak dobře. Vůastně se cítila mnohem líp se Zmijozely. Ne, že by se to vztahovalo i k Harrymu nebo dalším kamarádům, ale měla pocit, že se jejich parta kamarádů nějak roztrhla.

Většina studentů už byla ta tam a ona tu taky nepotřebovala být o nic déle - odešla.

,,Hej, počkej!" ozvalo se, když vcházela za roh Velké síně. Otočila se k autoru hlasu, kterým byl její zrzavý kamarád Ron. ,,Co potřebuješ?" zeptala se neutrálně. Překvapilo ji, že vedle něj neviděla přísavku. ,,Chtěl jsem se zeptat, jestli jsi v pohodě." objasnil. Hezké, že se zajímal jen, když nebyla v jeho blízkosti Levandule. ,,Jsem." odsekla Hnědovláska bez potřeby pokračovat dál v konverzaci a dala se k odchodu. ,,Ty jsi dneska protivná." zavrčel potichu.

,,Prosím?" otočila se překvapeně Hermiona na poznámku Rona, který si jistě myslel, že ho neuslyší. ,,Že jsem se přišel zetat, jestli jsi vpořádku, a ty jsi akorát tak protivná." objasnil a dával to Hermioně za vinu. ,,A co čekáš?" vyjela na něj. Zrzek si skřížil ruce na prsou. ,,Co čekáš, Rone? Že se ti radostně vrhnu do náruče, když se mě po týdnu zeptáš, jestli jsem v pořádku po tom, co tvoje holka měla nějaký záchvat a vybila si to na mně?" ,,Ona to takhle nemyslela." oponoval. Hnědovláska si odfrkla. ,,Ovšemže ne. A porč se mě ptáš jedině, když nestojí vedle tebe?" ,,Víš co, nechápu, proč to svádíš na mě, když vina je na tvojí straně!" rozohnil se Nebelvír. ,,Jakprosím, Ronalde?" a to byla chvíle, kdy Zrzek pochopil, jak moc se Hermiona naštvala - 'Ronalde' mu říkala jen ve vájmečných situacích.

Dej mi víc - DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat