Geçmiş:İnci 11 yaşında

46 6 1
                                    

İnci okula gitmişti. 5. Sınıfa geçmişti nihayet. Serap hala İnci'yi rezil etmek için elinden geleni yapıyordu okulun ilk günü bile. Onu kıskanıyordu. Eğer amcasının bir çocuğu olmasaydı bütün miras ona kalacaktı. Ama tam 7 yaşında bir kızı olduğunu öğrenmiş ve bunu asla hazmedememişti. 7 yaşındaki bir kızın miras düşünmesi de ayrı bir mesele zaten.
.
.
.
İnci tenefüs olduğunda biraz dışarıya çıkmak istemiş ve hemen ayaklanmıştı. Dışarıda onu bekleyen şeyden haberi yoktu. Merdevenlerden inerken serap ve arkadaşları orada dikiliyordu hiç onlarla bakmadan aşağıya inmeye çalıştı ama olmadı. Serap onun bağcığına basmış ve düşmesini hatta nerdivenden yuvarlanmasını sağlamıştı. İnci elini kafasına ne kadar siper ederse etsin kafasındaki kan çoktan ellerine bulaşmıştı. Herkes yardım edeceği yere "Bağcığına bastı salak" diye dalga geçiyordu. Aslında bağcığa o değil serap basmıştı ama bunu ne kadar söylerse söylesin inanmayanları için susmuştu. Kafasının kanamasına aldırış etmeden merdivenlerden inmeye devam etti. Çocukluktan alışıktı böyle şeylere. Kafasının kanamasına hatta yanmasına bile. Çünkü çakma annesi daha o 4 yaşındayken saçlarının rengini kıskandığı için saçlarını yakmıştı. Yanlış anlamayın fön makinesi yada düzleştirici ile değil bildiğiniz çakmakla yakmıştı. İnci bunları ne kadar unutmaya çalışsa da Serap'ın yaptıkları ile tekrar tekrar hatırlıyordu. Yine gözleri dolmuştu ve insanların aşağılayıcı bakışları ile lavaboya kadar koşmuştu. Hemen yüzünü yıkamaya başladı yüzünü yıkama işlemi bittiğinde gözlerini kontrol etmek için aynaya bakmıştı ki arkasında ellerinde kovalar ile duran serap ve arkadaşlarını görmüştü. Aninden kafasından dökülen sular ile titremeye başlamıştı ve koşarak hocanın yanına gitmişti artık dayanacak hali yoktu. Ama hoca onlara ceza vermek yerine İnci'ye kuru eşofmanlar verip yollamıştı. İnci ağlayarak sınıfa geri döndü. Zaten hergün herkesin önünde rezil oluyordu. Ağlayıp rezil olması hiçbir şeyi değiştirmeyecekti. Sınıfa girdiği anda serap ve diğerleri kahkahalar ile gülmüştü. O gün İnci kendine söz verdi. Ezilen değil ezen olacaktı.

TEHLİKE  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin