geçmiş: İnci 7 yaşında

64 9 3
                                    

İnci bu gün hiç dayak yemişti. Bu yüzden çok şaşkındı. Bir yandan bu duruma seviniyor. Bir yandan da acaba ne zaman dönecekler diye içi içini yiyordu. Annesi birden odaya elinde bir elbise ve minik ayakkabılarla geldi. İnci dövecek zannedip ellerini kafasına siper etti. Ama hiç düşündüğü gibi olmadı. Annesi İnci'yi alıp 3 ay SONRA ilk defa banyoya götürdü. Güzelce banyo yaptırıp saçlarını ördü. Elbiseyi giydirdi ve salona götürü. Babasının tam karşına otutturdu inciyi babası hemen konuşmaya başladı.
Baba:Bu gün kurtuluyoruz senden.

Dedi İnci korku ile yerine sinmiş titrek sesi ile "Öldürecek misiniz beni?" Diye sormuştu. Ki İnci 3 yaşından beri ölmeyi bekliyordu. O kadar çok şey yaşamıştı ki 7 yaşındaki bir kız Barbie bebeklere oynarken o kendine ölüm tasarlıyordu.
Baba:Bak İnci sen bizim kızımız falan değilsin seni ailen daha 1 yaşına girmeden bize verdi ve 7 yaşına kadar bakmamızı söyledi. Ayrıca büyük bir para verdi. Şimdi seni ailenen götüreceğiz ama ağzından bizim yaptıklarımıza dair bir şey kaçırırsan seni öldürmek zorunda kalırım.

Demişti İnci bir yandan kurtuldum diye sevinirken bir yandan da korku ile babasına "Tamam" demişti. Normalde bir kız böyle bir şey öğrense gerçek ailesine çok kızardı. Ama İnci o kadar çok şey yaşamıştı ki gerçek ailesine bir an önce kavuşmak ve kocaman sarılmak istiyordu. Sarılmak nasıl bir şey daha onu bile tam olarak bilmiyordu. Anne ve babası arabaya bindikten sonra İnci de arka koltuktaki yerini almıştı. Daha önce hiç dışarıya çıkmamıştı depo da kaldığı için pencereden bile dışarıyı görmemişti hergün o depoda dayak yiyeceği saati bekliyordu. Akşam olduğu için hava kararmıştı. İnci gökyüzü aynı sahte annem babam gibi karanlık diye düşünüyordu. Şato gibi bir eve geldiklerinde İnci sevinçle qrqbadan indi kapıyı açmadığı için annesi açmıştı. Artık ne kadar anne denirse. Kapıyı çaldıklarında iki adam iki kadın ve İnci yaşlarında bir kız onları karşılamıştı. Adamlardan birisi İnci ye bakıp "Kızım!" Demişti içtenlikle. İnci koşarak adamın yanına gitmişti. Adam inci'yi kolları arasına alır almaz İnci çığlık atmıştı. Kollarındaki yaralardan dolayı kollarını tutmaya başlamıştı. Babası hemen kollarına bakmış ve sahte anne babayı zorla içeriye almıştı. Erkek kardeşi ile beraber onları salona oturtturmuştu.
Baba:Ne bu kızın kolları
Sahte baba: Bahçede oynarken düştü.

Annesi İnci'nin sırtına ve karnına baktı aynı izler oralarda da vardı bacaklarında bile vardı.

Anne: Bahçede düşmüşe değil de motosikletle 5 takla atmış gibi. Kolları sırtı bacaları karnı her yerine yaralar var.

Babası iyice sinirlenip İnci'ye döndü.
Baba:Kızım bunları sana onlar mi yaptı?

İnci ilk başta tedirgin olsa da kafasını saklanmıştı. Gerçek babası sahte anne babasını alıp bir yere doğru sürüklemeye başladı. Depo gibi bir yere geldiler. İnci de annesinin elinden kaçıp onların yanına gitti. Babası onları vurmuştu bile çoktan. İnci gram acıma duygusu yada üzülme duygusu hissetmedi. Mutlu olmuştu hatta kurtuldum demişti. Fazlasıyla mutluydu.

TEHLİKE  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin