Bebeğim diye sayıklayarak uyandı İnci. Yatakta doğrulup karnına baktı.
Alp: Maalesef İnci o öldü.
İnci:O ölmedi öldürüldü Alp o kaşar onu öldürdü.
Alp: Biliyorum İnci. Ne yaptı o sana?İnci birkaç sankye durdu. Olaylar gözünü önünde canlanıyordu. Göz yaşlarına engel olamadı. "Eve gidelim Alp orada her şeyi anlatırım" dedi ağlayarak. Alp bu kızın ağlamadığı bir günü görebilecek miydi? Hiç sanmıyorum. Alp hızla doktorun yanına gidip çıkmak istediklerini söyledi. Doktor taburcu kağıdını alıp çıkabileceklerini söyledi. Alp dediğini yaptı ve İnci'nin yanına gitti. Yavaşça kaldırıp üstünü giymesine yardım etti. Odadan ağır adımlarla çıkıp arabaya bindiler. İnci karnına elini koyup koyup ağlıyordu. "Bilmiyor musun kızdı." Dedi gözyaşları arasında. Alp artık söyleyecek tek bir kelime bile bulamıyordu. Sanki herşey şu an İnci'ye saçma gelecekmiş gibi susuyordu. Alp'in sol gozundan bir yaş süzülüp yere düştü. İnci'ye belli etmemek için hemen sildi ve derin bir nefes aldı. Eve gittiklerinde Alp hemen İnci'yi odaya çıkarttı. Yatağa yatırıp konuşmaya başladı. "Hadi canım anlat. Ne yaptı o sürtük sana?". İnci kafasını sallayıp derin bir nefes aldı sonra anlatmaya başladı.
İnci:Ben bebeğimin cinsiyetini öğrendim eve geliyordum. Eve yaklaştığımda bir silah çekme sesi geldi. Arkamı döndüğümde Serap "Sürmeye devam et" dedi. Bende dediğini yaptım. Bir yere geldiğimizde kendisi arabadan indi. Beni de indirdi. sonra silahı birden kafama vurdu. Sonra gözümü açtığımda acayip bir şekilde çamaşır suyu kokuyordu. Sonra önümde o kovayı gördüm. İçinde çamaşır suyu vardı. Kafamı onun içine soktu. Gözlerim yandı nefesim kesildi. Sonra gözlerim kapalıyken beni dondurucuya koydu. Yarım saat orada kaldım ama bana 1 sene gibi geldi. Daha bir sürü şey yaptı neyse ne işte. Sonra bana zorla bir şey içirdi. Karnıma kramplar girmeye başladı. Sonrasını sende gö-gördün.İnci birden yine hıçkırarak ağlamaya başladı. Alp İnci'ye sarıldı. "Ağlama İnci lütfen ağlama." dedi ama kendisi de ağlıyordu. İnci ve Alp sarılmış ağlıyordu. İkisinin de canı yanıyordu. İkisininde kalbi acıyordu. İnci bebeğine Alp de sevdiğine ağlıyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE (Tamamlandı)
Mystery / ThrillerKapılarını aç bu kitap seni alıp bambaşka yerlere götürecek. Bazen herşeyin mantılı bir açıklaması yoktur... Komşunuz bir seri katil Yeni taşındığınız ev sizin için bir tehlike Onun katil olduğunu tek siz biliyorsunuz ve bunu kanıtlayamıyorsunuz p...