POLİGON

49 8 1
                                    

İnci sabah uyandığında yine perişan bir halde uyandı. Alp çoktan uyanmış kahvaltı hazırlıyordu. İnci'nin mutlu olması için elinden geleni yapıyordu ama hayat İnci'nin mutlu olmaması için her şeyi yapıyordu. Kapı çalmaya başladı. Alp mutfakta olduğu için İnci kapıya gitti. Kapıyı açar açmaz birisi sarıldı. İnci duyduğu ses ile rahatladı.
Nazlı:Güzelim nasılsın?
İnci:İyi olmaya çalışıyorum.
Ali: Geçmiş olsun İnci
İnci: Teşekkür ederim

İnci kafası öne eğik bir şekilde eve girdi. Arkasından da Nazlı ile Ali geldi. Ali'nin elinde bir kağıt vardı. Büyük bir duvar kağıdı gibiydi.

Alp: Hoşgeldiniz
Ali: Hoşbulduk hadi kahvaltıyı yapın da gidelim.
İnci:Nereye?
Ali:Sürpriz ama rahat şeyler giy İnci
İnci:Neden?
Nazlı: Çünkü öyle olmak zorunda.

İnci kafası sallayıp odasına çıktı. Pijamalarını çıkartıp eşofman giydi. Kahvaltı için tekrar aşağıya indi. Birkaç birşey atıştırdıktan sonra kalktılar ve Ali'nin arabasına bindiler. Önceden olsa İnci meraktan çatlar 40 kere nereye gidiyoruz diye sorardı ama artık ne bir hevesi kalmıştı nede yaşama sevinci. Öylesine yaşayıp yaşlanıp ölmek istiyordu. Bir yere geldiklerinde araba durdu. Ali elindeki kağıt ile arabadan indi. Kapıdaki görevli ile konuşup çocukları çağırdı. İçeriye girdilerinde kulaklık verdiler. Aşağı kata doğru inmeye başladılar. İnci şimdi nereye geldiklerini anlamıştı. Poligon'a gelmişlerdi. Ali elindeki kağıt ile içeriye girdi karşıdaki tabelaya astı kağıdı. İnci'nin eline bir silah verdiler. Ali kağıdın önünden çekildiğinde Serap'ın gizlice çekilmiş bir fotoğrafı vardı karşısında. İnci silahı tam kafasına isabet aldı ve ateş etti. Ardı ardına ateş etti. Bütün şarjörü kafasına boşalttı. Yaklaşık 10 tane şarjör boşalttıktan sonra. Birşeyler yiyip eve geçtiler...

TEHLİKE  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin