İnci sabah olduğunda telaşlı bir şekilde yerinen kalktı. "nasıl söyleyeceğim ben şimdi bunu?" Diye evin içinde volta atmaya başladı. Alp'e gelmesi için çoktan mesaj atmıştı. İçinden inşallah ben hazır olana kadar gelmez diye geçiriyordu. Aniden kapının çalması ile İnci etrafta deli gibi dolaşmayı bırakıp kapıya gitti. 10 kere derin nefes alıp kapıyı açtı. Alp tam yanağından öpmek için eğilmişti ki İnci'nin yüzünün kıpkırmızı olduğunu fark etti.
Alp:İnci hasta mısın ateşin mi var canım kıpkırmızı olmuşsun.
İnci:Hayır hasta değilim bir şeyim yok. Bir şey konuşmamız lazım ben sağlıklı düşünemiyorum bana yardım etmen lazım
Alp: Önce bir otursak mı?İnci Alp'i kolundan çekip oturmasını sağladı. Kendisi ayakta dolanıyordu. Telaşlı olduğu her halinden belliydi. Alp ayaga kalkıp kollarından tuttu "İnci otur sakinleş ve anlat, ayrıca sen ilaçlarını almadın mı?".
İnci: Kahvaltı yapmadım ki ben.
Alp kalkıp mutfağa gitti. Birkaç atıştırmalık bir şeyi tepsiye koyup İnci'ye getiri "Önce ye sonra ilaçlarını iç sonra sakince anlat olur mu aşk".
İnci kafası sallayıp yiyecekleri hızlı hızlı ağına atmaya başladı. Sonra da kalıp ilaçlarını içti. Düzenli nefes alıp sakinleşmeye çalıştı.
Alp:Hadi söyle artık.
İnci:Ben ben şey..
Alp:Hadi ama aşkım
İnci:Alp ben Gökhan'dan hamileyim ve aldırmak istemiyorum ayrıca Gökhan bunu öğrenirse belki de bebeği benden alır o iğrenç bir baba elide büyür benim çocuğu saklamam lazım Alp. Kafamda 40 tane tilki dolaşıyor lütfen bana bir akıl ver.Alp şaşkınlıkla İnci'ye bakıyordu. O kadar hızlı konuştu ki inci Alp bir süre algılama sorunu yaşadı. "Ne dedin sen hamile mi?" Diyebildi sonunda. Bir anda beynindeki bütün hücrelerinin ona salak dediğini duydu. İnci evet anlamında kafasını salladı.
Alp: Aldırmayacak mısın?
İnci:Hayır Alp ve bunun için beni bırakacaksan anlarım.
Alp: Deli misin kızım sen Gökhan sadece biyolojik bir katkı sağladı. Seninle evlenelim çocuk benim derim olur biter benim soyadımı alır kimse de sormaz ne dersin?
İnci:Valla ben böyle bir şeye ne diyebilirim ki. Sade nikah olsun.Alp bir kere daha sevinmişti. Her ne kadar çocuk Gökhan'ın olsa da Alp hep yapanın değil bakanın anne baba olduğuna inanmıştı. Bu yüzden hiç yargılamadan bebeği kabul etti. Bir bebeği olacaktı ve kimse Gökhan'dan şüphelenmeyecekti. Alp hemen telefona sarılıp Ali'yi aradı.
Alp:Ali naber?
Ali:İyi kanka Nazlı ile oturuyoruz senden.
Alp:Bende iyiyim kanka 1 hafya sonra İnci ile evleniyoruz haberiniz olsun.
Ali:Kanka bu hiç olmadı ya son saat haber verseydin keşke eşofmanla falan gelirdik.
Alp:Kanka bizde şimdi karar verdik zaten sade bir nikah yapacağız.
Ali:Ne bu acele dostum.
Alp:İnci hamile çocuğum olacak.
Ali:Of ya önce ben evlenecektim bok yiyin siz. Kız Nazlı biz yarın evlenelim.
Nazlı: Saçmalama Ali annem babam hayatta izin vermez okul bitmeden.
Alp:Neyse kanka hadi kapat işim var benim.Ali telefonu direk Alp'in yüzüne kapattı. Alp biraz kıkırsayıp İnci ileilgilenmeye başladı. İnci ilk başta kendini kötü hissetse de Alp'in sevinmesi hoşuna gitti ve kendini iyi hissetmeye başladı. Belki de Alp sırf İnci mutlu olsun diye bu şekilde davranıyordu yada gerçekten İnci'nin bir bebeği olacağına sevinmişti. Sonuçta İnci'nin olan aynı zamanda Alp'indi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE (Tamamlandı)
Misteri / ThrillerKapılarını aç bu kitap seni alıp bambaşka yerlere götürecek. Bazen herşeyin mantılı bir açıklaması yoktur... Komşunuz bir seri katil Yeni taşındığınız ev sizin için bir tehlike Onun katil olduğunu tek siz biliyorsunuz ve bunu kanıtlayamıyorsunuz p...