Rüya: Tecavüz

92 10 6
                                    

"Lütfen yapma" dedi İnci. Yine rüya görüyordu. Rüya değil zehirli bir kabustu bu. Yine Gökhan vardı. Yine aynı sahneleri yaşıyordu. İnci yatakta çırpınıyordu sanki gerçekten birisi onun elini kolunu tutmuş gibi çırpınıyordu. Aniden yataktan yere düştü. Çıkan ses Alp'i uyandırdı. İlk başta neyin düştüğünü anlamadı. İnci'nin "imdat" diye bağırmasını duyar duymaz yukarıya koştu. Hırsız girdiğini zannetti. Odaya pat diye daldı. Ama ne hırsız vardı ne de başka birisi. İnci öylece yerde çırpınıyor ve "lütfen yapma" diye bağırıyordu. Hızla yanına gitti "İnci İnci aç gözlerini" dedi. İnci gözlerini açmadı. Çırpınmaya devam ediyordu. Kollarından tutup sarsmaya başladı. İnci kollarimdaki eller ile mücadele veriyordu. O elleri Gökhan'ın elleri sandı. Alp ellerini çekti gözünden yaşlar geliyordu buna engel olamıyordu. "Sana ne oldu İnci, sana kim böyle bir travma yaşattı? Kim bilir ne görüyorsun?" Dedi. Daha fazla ağlıyordu. Hıçkırıklarına engel olamıyordu. "Erkek adam ağlamaz derler ya İncim sevdiği kadın için ağlarmış şimdi anlıyorum" dedi. Mutfağa gidip bir bardak su doldurdu. Dokunamıyordu İnci'ye belki kendisi uyanır hemen suyu veririm diye düşündü. Koşarak odaya gitti. İnci yavaşça gözlerini açtı. Karşısında su bardağını görür görmez su bardağına vurup kafasını elleri ile sardı. "Yaklaşma bana" diye bağırdı. Rüyanın etkisinden çıkamamıştı. Alp yavaşça yanına oturup saçlarını eline aldı. İnci deli gibi ağlıyordu. Alp de ağlıyordu. Alp gözyaşlarını silip "Benim İnci" dedi. Sesinin titrememesine ne kadar dikkat ederse etsin titremişti. İnci yavaşça kafasını kaldırdı. Alp'i görür görmez boynuna sarıldı. Daha çok ağlamaya başladı. Hıçkırıklarının sesi odayı dolduruyordu.
Alp:Kim ne yaptı sana İnci anlat artık Allah'ını seversen anlat!
İnci:A-anlatamam an-latamam!

Demişti. Alp üstüne girmek istemiyordu. Daha fazla konuşmadı. Ellerini kaldırdı İnci'ye sarılmak için ama yapamadı ellerini geri indirdi. Bu kadar yakındı ama dokunamıyordu. En acısı buydu. Sarılamıyordu bile. İnci kollarını ona dolamıştı, ağlıyordu ama o sarılamıyordu. Sadece sırtını sıvazlamakla kaldı. Saçlarından burnuna mis gibi kokular geliyordu. "Çok güzel kokuyorsun" dedi ama içinden bunu bile söyleyemiyordu.  "Söz veriyorum İnci geçmişte ne yaşadıysan bunları sana tekrar yaşatmamaya söz veriyorum" dedi. İnci geriye çekildi "Beni korumak zorunda değilsin Alp kendine bunu yapma. Bak gözlerin kıpkırmızı olmuş benim için üzülme lütfen kendine bunu yapma" dedi. Alp kafasını olumsuz anlamda salladı. "Sen üzülme o yeter bana" dedi. Daha fazla bir şey çıkmadı ağzından. Seni korumak zorundayım çünkü seni seviyorum diyemedi. Sadece üzülme diyebildi. Korkuyordu İnci'nin gitmesinden Gökhan'dan kaçtığı gibi kendinden de kaçmasından korkuyordu. Yanımda olsun da bırak sevdiğimi bilmesin diye geçirdi içinden. İnci'yi yatağına yatırıp aşağıya indi. Korkak dedi kendine "Korkaksın sen Alp sevdiğini bile söyleyemiyorsun" dedi kendi kafasına vurarak. Ya evlenirse ya başkasını severse diye düşündü. Yarın sevdiğini söyleyecekti. Buna karar aldı. Gitmezdi İnci Alp onun gitmesine izin vermezdi. Bu yüzden söylemeye karar verdi. Bir bardak su içip yerine yattı. Güzel hayallere daldı. Onunla evleneceğine mutlu olacaklarına dair hayaller kurup uykuya daldı. Sarılmak istiyordu artık ona sarılmak ve hiç bırakmamak...

TEHLİKE  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin