"Anne anne lütfen yapma lütfen vurma anne, anne acıyor" diye bağırıyordu İnci rüyasında.
Rüya İnciden:
Anne lütfen yapma diye bağırdım. Canım çok acıyordu. Elindeki sopa ile bütün vücuduma acımasızca vuruyordu. Anne lütfen yapma dedim tekrar tekrar. Daha 5 yaşındayım ve annem benden nefret ediyor tıpkı babam gibi.
Anne:Seni ben doğurdum istediğim gibi vururum kes sesini
İnci:Anne acıyor lütfen vurma.
Anne:Sen niye doğdun ki seni doğurmam büyük bir hataydı bak şimdi karnıma burada kardeşin var ve birazdan kardeşini aldıracağım.Yapma diyemedim anne kardeşimi öldürme diyemedim. Çok fazlasıyla bir kardeşim olsun istiyordum ama ona da bana yaptıklarını yapacaklar. Bu yüzden anne öldürme kardeşimi diyemedim. Zaten dememe de fırsat bırakmadı. Ardı ardına sopa darbeleri iniyordu sırtıma. Annem yetmezmiş gibi bir de babam gelmişti şimdi.
Baba:Karıcığım bensiz eğlence mi olur?
Anne:Al aşkım istediğini yap senin olsunDiyerek elindeki sopayı babama verdi. Babam sopayı almadı hatta itti. Sevindim çok sevindim bu günkü dayağım erken bitecekti. Bitti diye sevinirken babam belindeki 2000 lira verdiği kemeri çıkarttı. Bana hayatı boyunca 1 liralık çikolata bile almamıştı. O kemerle bana defalarca vurdu. Çok canım yanıyordu. 5 yaşındaki ya 5 yaşındaki insana bu neden yapılır...
.
.
.
Rüyadan çıkış:İnci deli gibi bağırıyordu. Alp uyumuştu son anda sesleri duydu.
İnci:Baba baba lütfen baba baba vurma lütfen vurma
Alp:İnci İnci uyan güzelim kabus goruyorsun kabus hadi uyan lütfen uyan.İnci yavaşça gözlerini açmıştı. Açar açmaz aynaya gidip kazağını çıkarttı sırtına bakıyordu. Rüyanın etkisi ile Alp'in odada olduğunu bile unutmuştu.
Alp:İnci hiçbir şey yok hadi prenses giy üstünü ben yerde uyurum burda korkma tamam mı?
İnci:Şey ben uyurum sen yerde olmaz belin tutulur ben yerde uyurum.
Alp:Tamam hadi sen git yatağa merak etme ben yer yatağına bayılırım.İnci kafasını sallamıştı. Alp yer yatağına bayılırım dedi ama hayatı boyunca yer yatağında tek bir kez bile yatmamıştı. İnci'nin bu hali onu fazlasıyla üzmüştü. Keşke keşke onunla daha önce tanışsaydım belki iyileşmesine yardım ederdim diye düşünüyordu. Öyle de yapacaktı İnci iyileşecek mutlu olacaktı. İnci yatağa yatınca Alp içinden söz verdi "Seni mutlu edeceğim söz veriyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKE (Tamamlandı)
Misterio / SuspensoKapılarını aç bu kitap seni alıp bambaşka yerlere götürecek. Bazen herşeyin mantılı bir açıklaması yoktur... Komşunuz bir seri katil Yeni taşındığınız ev sizin için bir tehlike Onun katil olduğunu tek siz biliyorsunuz ve bunu kanıtlayamıyorsunuz p...