Yak

60 10 2
                                    

İnci uyanmıştı ve Alp'de hemen yandaki koltukta uyuya kalmıştı. Hemen ayağa kalktı. Yapması gereken bir şey vardı ve bunu Alp buradayken yapamazdı. Hemen lavaboya gidip bir miktar uyku ilacı aldı. Enjektöre bir miktar çekip Alp'e doğru arkasından yaklaştı. İğneyi saplandığı anda Alp uyandı ama çoktan ilaç damarlarına girmişti. Yavaş yavaş gözleri kapanırken "Ne yaptın" diyebilmişti. Sonrasında hemen bayıldı. İnci onu kollarından tutup kapıya kadar sürükledi. Kapının dışına koyup üstüne bir mont örttü. İçeriye girip kapıyı kilitledi. Elindeki kolonyayı önce oradaki koltuğun üstüne döktü. Çakmağı da alıp içine attı. Koltuk birden alev aldı. Ateş yavaş yavaş etrafa yayılıyordu. Önce incinin gözleri yanmaya başladı. Sonra ise nefes alamamaya başladı. Ama hala gülüyordu öksürükler içinde gülüyordu.   Gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. "Sonunda" dedi "sonunda ruhum bedenimi terk ediyor". Mutlu olmuştu öleceği için mutlu olmuştu. Artık etrafı görmüyor, ateş çıtırtısını duymuyordu.
.
.
.
Ali esnereyek pencereye çıktı. Uyumuştu uyandığında hava karanlıktı. İnci'nin evine kaydı gözleri camları kıpkırmızı olmuştu patlayan camlardan dışarıya duman çıkıyordu. Gözlerine inanamadı. Nazlı oradaydı daha doğru Ali halen Nazlı'yı orada zabnediyedu. Koşarak aşağıya indi merdevenlerden inerkende itfaiye ve ambulans'ı aradı. Koşarak eve gitti. Kapı'nın önüne Alp baygın bir şekilde yatıyordu. Fazlasıyla duman gidiyordu nefesine. Hızlıca kollarından tutup yola doğru çekmeye başladı. Yüzüne suyu attı ve ayılmasını sağladı.
Alp:İnci İnci nerede?
Ali: Bilmiyorum içiride galiba.

Alp kalkmış ve eve girmeye çalışmıştı. Ali onu arkasından tutup geriye çevirdi.  İtfaiye ve ambulas gelmişti. Söndürmeye çalışıyorlar ve önceliği inciyi kurtarmak olarak çalışıyorlardı.
.
.
.
Yangın söndürüldü ve içeriden her yeri kömür siyahı olmuş İnci çıktı. Hemen ambulans'a alıp hastaneye götürdüler. Oksijensiz kaldığı için oksijen bağlamışlardı.
.
.
.
İnci uyandığında karşında tanıdık bir sima duruyordu. Psikiyatristi gelmişti ve arkasında da iki hemşire vardı.
İnci:Ne oluyor?
Psikiyatri:İnci yaptığın şeyler malesef ki monitorüme düşüyor ve kan testinden de ilanlarını kullanmadığın belirlendi bu yüzden psikolojik tedavine hastanede devam edeceğiz.
İnci:Doktor ben deli değilim tımarhaneye götüremezsiniz beni.
Psikiyatri:Götürün.

İnci yatağına bağlı bir şekilde çığlıklar atarak "Gitmek istemiyorum" arabaya bindirilir. Alp ağlamaya başlar ama yapacağı bir şey yoktur. Tedavi olmak zorunda. İncinin son söylediği kulaklarında çınlanmaya başlar "Alp yardım et!". Alp'in elinden hiçbir şey gelmiyor ve bu Alp'i deli ediyor. Yapacak bir şeyleri kalmayınca Ali, Alp'i ve Nazli'yı alıp eve gider...

TEHLİKE  (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin