IV 63-Ona jest zagładą.

186 15 11
                                    

DAMIAN:
Raven nie chciała kul. Uparła się że będzie lewitować, żeby nie robić z siebie ofiary, jak to określiła.
-Obiecałaś że opowiesz nam dlaczego Slade chciał Cię zabić.-Przypomniał od progu Beast Boy, gdy Azaratka wyszła ze szpitala.
-Za grosz wyczucia.-Prychnąłem.
-Odezwał się...
-Coś mówiłeś?-Zapytałem, chwytając rękojeść miecza.
-N... nic!-Uśmiechnął się głupio zielony.
-Spokój.-Poprosiła Tamaranka.
Roth usiadła na kanapie i dała nogę na poduszki, żeby była wyżej.
-Obiecałam. I słowa dotrzymam...-Powiedziała cicho.-Ale wy też musicie mi coś obiecać.
-Co takiego?-Spytał Jaime.
-Że dacie mi dokończyć...
-Z tym u mnie ciężko.-Wyszczerzył się Garfield, ale gdy zobaczył nasze poważne twarze, jego mina zrzedła.
-Prawda jest zła.-Westchnęła Tytanka. Widziałem że jest jej przykro więc chwyciłem ją za rękę, na co Reyes poruszył się niespokojnie.
-Jesteś w połowie demonem. Gorzej nie będzie.-Próbował ją pocieszyć, Logan.
-Zamkniesz się wreszcie?-Warknąłem na niego, a ten się przymknął.
-Wiecie kim była moja matka, ale nie mówiłam nic o ojcu...
-Jest demonem, prawda?-Odezwała Anders, a ja posłałem jej sarkastyczne spojrzenie mówiące "Łał. Serio?".
-Nie byle jakim. To Trigon...
-Trigon..?-Zająknęła się Starfire.
Nie wiem kto to jest... I czemu Kory przeszły dreszcze?
-O jego okrucieństwie słyszeli nawet na Tamaran...
-To... Jakiś boss?-Zapytał zdezorientowany Garfield.
-Trigon to międzywymiarowy sadystyczny, okrutny demon. Zdobywca światów.
-Apokalipsa...-Jęknąłem.
Kruk pokiwał głową.
-Ale nie dostanie się tu..?-Wystraszył się Blue Beetle.
Pół demon westchnął.
-Sądziłam że jeśli się ukryję, przeczekam dzień proroctwa i powstrzymam zagładę.
-Ale..?-Dopytałem.
-To przeciwnicy ojca chcieli mnie zabić, licząc że tak ocalą świat. Ale obawiam się że jeśli oni mnie znaleźli, Trigon ruszy tym tropem i w końcu mnie dopadnie...
-Ale czego on chce od Ciebie?-Chciała wiedzieć Kory.
-Nic nie rozumiecie?-Wstałem.-ONA jest zagładą. To przez nią Trigon dostanie się na ziemię.

KONIEC IV SEZONU
No i się wydało :( 🥺
ZWIASTUN V SEZONU
Prawda wyszła na jaw, a Tytani są wściekli i czują się oszukani. Czy związek naszej pary przetrwa tę próbę..? Raven dowiaduje się o rozkazie Batmana przez co czuje się zdradzona przez Damiana. Dziewczyna decyduje się uciec.

|DAMIRAE| Rachel Roth-Ostatnia nadzieja Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz