Yatağımda cenin pozisyonunda yatıyordum. Çok kötü hissediyordum.
"Şeyda, kalk kızım oradan. Hadi üstünü değiştir bak sana bilet aldım. Hemde Vefaya"
Yutkundum. Anıl üç gündür benimle uğraşıyordu. "Onu rahatsız ederim ben, sen git"
Sinirle soludu. "Ben onun belasını..."
".. neyse onun yüzünden günaha giremem. Kalk hadi gidelim. Görürsün onu iyi gelir. Özlemişsindir"
Omuz silktim. "Galip Derviş gibi hissediyorum. Asla mutlu olamıyorum"
"Galip derviş ne alaka peki?"
Yüzümü ona çevirdim. "Galibin hiç mutlu olduğunu gördün mü? Keyifli olduğu anlar vardı ama asla mutlu olmazdı."
Galip derviş olsam daha mutlu olurdum.Anıl eliyle alnına vurdu. "Güzelim, sen dizi karakteri değilsin. Kalk seni zorla da olsa götüreceğim oraya! Hazırlan hemen tamam mı?"
Başımla onayladım zorla. Tamamen onu başımdan savmak içindi.
Bunu fark etmiş olacak ki dolabımdan birkaç parça kıyafet seçip önüme attı.
"5 dakikan var"
Beni yataktan kaba kuvvetle kaldırmasının hemen ardından odayı terk etti.
Üstümü giyinip çıktım. Anıl hevesle kolumu tutup arabaya bindirdi.
"Görünce mutlu olacaksın inan bana"
Bu kişi, bana maymun iştahlısın bu bir heves diyen kişi ile aynı kişi mi?
Arkadaşlar bende bölümler karışmış olsrak gözüküyor düzeltiyodum yine eski halini alıyor ve bu 1 sn bile sürmüyor. Sizde de öyle mi?