" Hikayeyi okuma listenize eklerseniz, yeni bölümlerden anında haberdar olabilirsiniz. Yorumlarınız ve Oylarınız benim için çok önemli. Lütfen beğendiğiniz bölümleri oylayınız, iyi ya da kötü yorumlarınızı eksik etmeyiniz. Şimdiden okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim, keyifli okumalar.. :)"
Ece koynumda uyurken saatlerce düşündüm ve farklı planlar ürettim. Birçok farklı kaçış şekli hazırladım kafamda fakat hepsinde risk oldukça yüksekti. Hepsi beni ve Ece'yi riske atacak planlardı ve bunu göze alamıyordum. Ne yapılabilir ki? Sadece evden dışarı adım atmam, düzinelerce zombi ile karşılaşmam için yeterdi. Bu bile oldukça riskli iken nasıl farklı bir bölgeye kaçabilirdim? Bunca zombiyi "Çekilin yolumdan sizi lanet olası hastalıklı embesil topluluğu" diyerek geçemeyeceğim aşikardı. Öyle olsaydı çok kolay oldurdu evet ama öyle olmayacaktı. Oldukça tehlikeli bir konumdaydık. Ailemi bulamayacağımı bilsem Soçi'den hiç ayrılmazdım. Hatta bilseydim en başından Türkiyede kalırdım. Sıcak bölgelerde Usain Bolt gibi çıldırmışçasına koşan zombiler yok nasılsa. Bu işleri belki bir nebze kolaylaştırırdı. Bunca saat sonunda bir sonuca ulaşamasam da kafamda tek netleşen şey güneye gitmekti.
Saatlerce bunları düşünürken boğazımın kuruduğunu hissettim. Ece'yi uyandırmadan yataktan kalktım ve mutfağa indim. 3 bardak suyu kana kana içtikten sonra yukarı doğru çıkmaya başladım. Bu sırada radyodan ses gelmeye başladı. Alexis Alik konuşuyordu. Hızlıca oturma odasına koştum. Bant kaydı tekrarlanıyordu.
"Sevgili Rus halkı, Türk halkı ve beni duyup anlayabilen herkese sesleniyorum. Ben Rusya başkanı Alexis Alik. Amerikanın yaydığı virüs sonrası şu anda tahminlerimize göre Dünya nüfusunun %56'sı virüse yakalanmış durumda ve bu oran inanılması güç bir şekilde hızla artmaya devam etmektedir. Bu yüzden ilk tercihiniz mecbur kalmadıkça evinizden ya da saklandığınız yerlerden dışarı çıkmamanızdır. Türkiye ile işbirliği içerisinde Türkiyenin Karadeniz kıyısının Kuzeybatı bölümüne oldukça geniş bir sığınak, barınma ve korunma alanı inşaa edilecektir. Çalışmalara başlanmıştır. Yardım edebilecek herkese ihtiyacımız var. Bu yüzden bu bölgeye gelebilecek herkesi hem kalan tüm insanlık adına, hemde kendi adlarına yardıma çağırıyorum. Tanrı yardımcımız olsun.
Sevgili Rus halkı, Türk halkı ve beni duyup anlayabilen herkese sesleniyorum. Ben Rusya başkanı Alexis Alik. Amerikanın yaydığı virüs sonrası şu anda tahminlerimize göre Dünya nüfusunun %56'sı virüse yakalanmış................."
Çalışmalara başlanmıştı ve oraya gitmek nerden baksanız 2 haftamızı alırdı ve çok tehlikeli bir durumdu. Fakat orada yer almak istiyorsak oraya gitmek zorundaydık. Burada sonsuza dek barınamazdık. Hemen Ece ile konuşup bir çözüme ulaşmamız gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
III. Dünya Savaşı: Zombilerin Çağı
ParanormalHer şey Amerika'nın başının altından çıktı. Bu lanet virüs Dünyanın % 87'sini ele geçirmiş durumda. Tanrı yardımcımız olsun..