Merhaba arkadaşlar. Biliyorum son zamanlarda sizin ettiğiniz kadar bende çok şeye şikayet ediyorum ama yorumların hepsine tek tek cevap yazmak yerine bu şekilde bir bilgilendirme yazmayı uygun gördüm. Gelen yorumlar neticesinde bir kaç konuda cevap vermek istiyorum.
1) Daha önce bir kaç kez tekrarladım bunu. Bir kez daha hatırlatmak istiyorum. Ben bir üniversite öğrencisiyim. Aynı zamanda çalışıyorum. Bu yüzden herhangi bir vakitte "Lan insanlar bekliyor. Şunu oturup yazayım" diyemiyorum çünkü vaktim olmuyor. Kimse yanlış anlamasın ama böyle bir zorunlulukta hissetmiyorum. Cünkü bu işi keyif için yapıyorum, zorunluluk hissederek bölümleri yazsaydım ne siz ne de ben keyif alamazdık bu hikâyeden. Keşke hergün 15 20 sayfalik bir bölüm paylasabilsem ama olmuyor. Bunun için vaktim olmuyor. Bu yüzden ortalama 5-6 günde bir yeni bölüm yazabiliyorum.
2) Bölümleri uzun yazmamı istiyorsunuz. Ben her bölümde kısa bir hikaye anlatıyorum. Bölümlerin uzun olması için her şeyin detayını vermem gerekiyor ki bunu yaparsam hikaye sıkıcı olmaktan başka bir şey olmaz emin olun. Ben yine elimden geldiğinde uzun ve anlaşılır yazmaya çalışıyorum ama yukarıda söylediklerim ve vakit sıkıntısı bazen bunu engelleyebiliyor. Inanın oturup takır takır yazmak kolay bir şey değil bu yüzden anlayış beklemekten başka yapabileceğim bir şey yok.
3) Bunu da daha önce bir kaç kere söyledim, tekrar söylememde fayda var. Yaşım 22, yani buraya yorum yapan arkadaşların çoğundan büyük bir yaştayım. Bazen bazı arkadaşların yaptığı yorumlardaki laçkalık ve hadsizlik, hoşuma gitmiyor. 13 14 yaşında bir insanın gelip "kardeş-birader" gibi hitap Terimleri kullanarak yorum yapması ve bu yorumlarla yaş farkına uygunsuz şekilde konuşması hoş olmuyor.
4) Bazı yorumlarda ufak yazım yanlışlarına çok takıldığınızı görüyorum. Ben elimden geldiğince kullandığım Türkçeye dikkat etmeye çalışıyorum fakat neticede burada profesyonel bi yayınlama yapmıyorum ki zaten bende bu konuda profesyonel değilim. Tamamen zevk için yazıyorum ve sizlerin beğendiğinizi görmek hoşuma gidiyor. Bu yüzden bu tür ufak yazım yanlışlarına yorum yapacağınıza daha mantıklı şeyleri eleştirirseniz sevinirim. Yaşım gereği günlük hayatımda bu tarz yorum yapan arkadaşların bir çoğundan daha iyi Türkçe konuştuğuma eminim. Neticede İnsanız ve klavye ile yazıyoruz. Bu da hatalı yazma ihtimalimiz olduğunu gösterir.
Benim sıkıntılarım böyle. Eğer takıldığınız bir durum varsa lutfen bu Bilgilendirme altına yorum olarak söyleyin. Çok teşekkür ederim.
Bu arada yeni bölüme başladım ve küçük bir kısmını yazdım. Şikayetlerinizi göz önüne alarak saha dikkatli olacağım. Okuduğunuz ve anlayışınız için teşekkürler. Keyifli okumalar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
III. Dünya Savaşı: Zombilerin Çağı
ParanormalHer şey Amerika'nın başının altından çıktı. Bu lanet virüs Dünyanın % 87'sini ele geçirmiş durumda. Tanrı yardımcımız olsun..