BENİ AŞKA İNANDIR (hikaye tanıtımı)

4.9K 146 25
                                    

Fragman tadında bir bölüm, okuduktan sonra hikayemizi kütüphanenize ekleyebilirsiniz :)

🌺BENİ AŞKA İNANDIR🌺

"Annesinin hatalarından utanarak büyümüş bir kız ve yanlış yapmamak için mutsuzluğa gömülmüş durumda...

İkisi de başka birileriyle evliyken birbirlerinde gerçek aşkı bulan, iki yaralı kalp... Peki kimseyi incitmeden mutlu olmayı başarabilirler mi? Okuyup görelim...

                          🌺🌺🌺

... "Ben.. Bir evliliği bitiren bir yuvayı yıkan bir kadının, bir metresin çocuğuyum... Babam beni doğuran kadınla aylarca karısını aldatmış ve tam hayatını düzene sokmak istediği zamanlarda, beni doğuran kadının hamile olduğunu öğrenmiş. Ona güvenmiyormuş haklı olarak. O yüzden eşinden boşanıp o kadınla evlenmiş... Ben doğduktan kısa bir süre sonra sözde anne, bu hayatın kendisine göre olmadığını söylemiş ve beni babamla bırakıp terk etmiş.

Babamın hataları ona ağır gelmiş ve beni dedemlere bırakıp eski karısından özür dileyip intihar etmiş." derken hıçkırarak ağlamaya başladı Ebru. Adam onu göğsünden kaldırıp yüzünü okşadı
" Eğer seni kötü hissettirecekse anlatma canım. Ne zaman iyi hissedersen o zaman anlat, istersen hiç anlatma. Yeter ki ağlama gülüşü güzelim. Ağlamak yakışmıyor bu güzel gözlere" diyip sıkıca sarıldı ve başının üstüne öpücükler bıraktı...

                           🌺🌺🌺

... Ebru'nun sevgisizliğe alışan kalbi evin oğlu Umut'un sevecen davranışlarıyla sıcacık olmuştu. Sevgi ve aşkın ne olduğunu bilmeden her gece rüyalarını düşleyen bu adamla, okulunu bitirdikten sonra bi anda kendini evli buluverdi.

Oysa filmlerde düğün fotoğrafında yazan mutlu son, Ebru'nun hayatı için daha yeni açılan kapıların kilidiydi...

                         🌺🌺🌺

.... Ebru doktoru iyi olduğuna ikna ettikten sonra kadının çıkmasıyla gözlerini kapadı. Tekrar kapı açılınca Koray'ın içeri girdiğini gördü
"Ne işiniz var burada? Beni yalnız bırakın" dediğinde Koray hâlâ şok olmuş bir şekilde bakıyordu kıza... Amacı bildiğini belli etmemek olsa da ağzından çıkanlara engel olamadı
"Ebru ben... Doktorla konuşmanızı duydum, sen..." derken genç kadın daha ne kadar rezil olacağını düşünüyordu.
"Bu sizi ilgilendirmez" diyip başını adamdan aksi yöne çevirdi.
"Ebru bak ben seni kırmak üzmek istemiyorum gerçekten lütfen affet beni" diyen adamın sesiyle tekrar ona döndü.
"Affet derken... Karınızı aldatmanıza ortak olmamı mı istiyorsunuz. Bundan önceki asistanlarınızla nasıl bir ilişkiniz vardı bilmiyorum ama ben size istediğinizi vermem" dedi. Koray iki adım geri gidip Ebru'ya baktı.
"Ne yani sen beni ilgisini çeken her çalışanıyla flört eden bir adam mı sanıyorsun?" derken Ebru da yattığı yerden hafif doğruldu
"Sanmıyorum Koray bey, bizzat tecrübe ettim"....

                          🌺🌺🌺

... "Abiii" derken titreyen sesine engel olamadı. Sanki kendini duymuş gibi başını kaldırıp göz göze geldiği abisine doğru birkaç adımda koşup genç adamın kucağına atladı resmen
"Abii... Abimmm" diyerek başını abisinin göğsüne gömüp o özlediği kokusunu doya doya içine çekti.

Arda kollarındaki kırılgan bedeni nazikçe kendinden ayırdı. Elleri kardeşinin yanaklarını okşayıp gözlerinden süzülen inci tanelerini sildi.
"Ebru'mm.. Güzel gözlüm. Nerelerdeydin sen" diyip şefkatle alnından öptü kardeşini.
"O kadar özledim ki seni abi, yüreğim yangın yeri gibiydi, şimdi söndü o yangın. Sen yokken kimsesizim ben, hep eksiğim abi" dediğinde Arda da dolan gözlerini sildi.
"Madem bu kadar kötüydün, neden sana ulaşmama izin vermedin" dediğinde Ebru utançla başını öne eğdi
"Çünkü senin karşı çıktığın bir evlilik yaptım ve seni ezip geçmiş gibi hissettim. Karşına çıkacak yüzüm yoktu" dedi. Arda onun yanağını okşayıp kolunu omzuna sardı
"Bana naparsan yap sana küsemem ben Ebru'm. Sen bana babamdan kalan en güzel emanetsin. Ama sende kabul et ki cadaloz bir babaanneye sahip olmamız bizi bu hâle getirdi" diyince Ebru'nun aklına Koray'ın söyledikleri geldi.
"Abi... Benim seninle konusmam gereken çok önemli şeyler var"...

                       🌺🌺🌺

... "Babaanne, peki neden böyle bişey yaptın. Neden evlenmemi istedin? " diye sorunca kadın hissizce baktı kıza

"Annen gibi olmanı istemedim. Gözün açılmadan evlen ve düzenli bir hayat kur istedim. Sana her baktığımda o lanetli kadını hatırlamak zorunda kaldım. O yüzden bi an önce seni başımdan savmak istedim."

Kadının düz ve kısık bir sesle söylediği şeylerle Ebru'nun gözünden yaşlar akmaya başladı.
" Ben ona benzemiyorum, o kadının değil babamın kızıyım ben. Selim Atabey'in kızıyım" diyerek hıçkırıkları arasından gözlerini silerek kalktı oturduğu yerden....

            
                         🌺🌺🌺

...Orhan bey torununun başını omzuna yasladı
" Senin ne suçun var ki güzel yavrum. Zamanında babana engel olmak istedim ama sen doğacakmışsın ki baban dinlemedi beni.. Onun karısını aldattığını öğrendiğim gün kalp krizi geçirmiştim Ebru. Hiç istemedim Ece'yle evliliğinin bitmesini. Eceyi gelin değil kızım gibi görmüştüm hep.

Yol yakınken dön dedim. Ama baban annenin sana hamile olduğunu öğrenince Ece'den boşanmayı kabul etti. Seni koruyabilmek için. Seni doğuran kadının sorumsuzluğundan koruyabilmek için... Belki de kendi sorumsuzluğundan " dediğinde yine gözleri doldu adamın.

Ebru onun üzülmesini istemediği için
" Tamam dede anlatma artık, çok uzun zaman geçti üzerinden. Babam sana güvendiği için beni sana bıraktı, Ve sen onun güvenini boşa çıkarmadın. Beni hep sevdin korudun kolladın. Daha ne yapacaktın ki" dediğinde adam gururla omzunda yatan torununun alnından öptü
"Güzel torunum benim, en sevdiğim torunum." derken küçük bir kahkaha atıp dedesine sımsıkı sarıldı Ebru....

                         🌺🌺🌺

....Göktuğ arabanın kapısına yaslanmış bir şekilde, babasının mezarı başında ağlayan kıza üzüntüyle baktı. Onun aklındaki hüzün bulutlarını dağıtmak için sürekli şakalar yapıyordu ama içinde bir yerlerde gerçekten sevmişti Ebru'yu. Onun İstanbul'a gittiğinde ve orada evlendiğini duyduğunda yıkılmıştı. Annesine ağlayarak anlatmıştı aslında Ebru'ya gerçekten aşık olduğunu. Annesi ona sımsıkı sarılmış ve
"Abinin kız kardeşi senin de kardeşin sayılır" demişti. Göktuğ ilk defa annesine bağırmıştı o gün
"Nereden kardeşim oluyor benim. Değil işte kardeşim falan değil" demişti. Şimdi yine bas bas bağırıyordu içindeki ses 'O senin kardeşin değil!' diye ama artık anlıyordu kırık kalbi... Ebru ve Göktuğ diye bişey olamazdı...

                        
                        🌺🌺🌺

... "Ahh benim güz gülüm, yaralı kuşum. Seni şimdiye kadar kimler üzdüyse ben hepsini unutturacak kadar seveceğim seni. Hep hayalini kurduğun o aile sıcaklığını birlikte bulacağız" dediğinde onun güz gülüm demesi hoşuna gitti Ebru'nun
"Güz gülüm... Hoşuma gitti" derken Adam buna sevindi işte
"Sanki saçlarında güz güllerinin kokusu var. Sabah sana çiçek alacağım zaman da çok düşündüm. Seni en iyi tanımlayacak çiçekti güz çiçekleri" ...

Devamı Beni Aşka İnandır hikayemde :)

YENİDEN SEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin