0.28

146 15 0
                                    



× P l ā n s

Nākamajā dienā Fēnikss vēl aizvien bija ar mani, nemaz neraizējoties par briesmām, kas tuvojās, bet es iekšēji biju noraizējusies. Kā gan to nedarīt, ja kaut kur ārpus mājas teritorijas bija mūsu ienaidnieks, kurš gribēja Jungkooku nogalināt, iespējams pat mani?

Es bažījos, ka mēs netiksim sveikā cauri, ka tomēr būs jādara trakākais, lai dabūtu viņu rokā. Ja viņš varēja tikt tuvāk par māju, kā varam garantēt, ka kādu brīdi mūsu ienaidnieks netiks vēl tuvāk?

Jungkooks, protams, teica, lai nesatraucos, viņš visu nokārtos. Es negribēju viņu pamest vienu, tāpēc pieteicos nākt līdzi. Mans putns par brīnumu piekrita, taču manuprāt, tas bija pārāk viegls lēmums. Tajās degošajās acīs, kas skatījās uz mani vienmēr ar mīlestību un piederošu skatienu, bija raizes. Kaut ko viņš no manīm slēpa, bet negribēja atklāt.

No manas puses bija klusums, mēs tikai virzījām plānu uz priekšu, pat iesaistot Taehyung, kurš bija gatavs uzreiz palīdzēt. Man bija jāsmejas, kad atkal abi brāļi strīdējās kā mazi bērni. Tam jau sāku pierast, šī bija kā ikdiena.

Uz vakarpusi viņa brālis tika aizsūtīts iegūt informāciju no citiem avotiem, tāpēc palikām divi vien, kad apsēdos uz mazā dīvāna Fēniksa ofisā. Viņš gatavoja kaut kādus ieročus, kurus neizpratu, tāpēc uz pagaidu momentu vienkārši skatījos uz viņu ar interesi, atspiedusi savu zodu pret roku, ar smaidu sejā.

Mans vīrietis izskatījās labi, kā parasti. Balts blūzes krekls un melnas ādas bikses, ar melniem ādas zābakiem. Dažas pogas bija attaisītas vaļā parādot viņa kailo miesu, liekot man fantazēt lietas, par kurām man nevajadzētu, jo īsti nebija labs moments, zinot, ka jābūt gataviem uzbrukumam jebkurā brīdī.

Biju pamanījusi to, ka koncentrējoties viņam raustās vaiga muskuļi un uzacis tiek sarauktas tādā kā dusmīgā grimasē, bet tas skats vien man lika justies visādi. Jungkooks izskatās seksīgs jebkurā brīdī un nebrīnītos, ka ar atkritumu maisu būtu tas pats rezultāts.

"Tev ir interesanti, mazā?" zema balss iztrūcina no manas fantāzijas, kad dzirdu uzjautrinājumu vārdos.

"Huh? Par ko tu runā?" mani vaigi pietvīkst koši sarkani, kad sapratu, ka tiku pieķerta blenžam un viņa sulīgo pēcpusi tajās biksēs.

Damn, girl, calm down!

Ugunīgas acis man liek sastingst uz vietas, kad ieraugu viņu skatāmies uz mani, visa uzmanība tikai uz manu pusi, kur es sēžu. Viņš rotā mazu zinošu smaidu sejā, kas liek viņam vēl seksīgāk izskatīties un es mentāli sev klapēju pa galvu, jo mani hormoni nevar valdīties.

Lai novērstu savas domas un beigtu justies tā, es nokrekšķēju un pamāju tajā virzienā, kur viņam uz galda stāv dažādas lietas priekš ieroču izgatavošanas.

"Ko tu taisi tur, ja nav noslēpums?"

Jungkooks pasmīn un pievēršas lietai, kas viņam rokās.
"To es saucu par slazdu priekš tādiem, kā man. Neesmu nekad tādu gatavojis, bet esmu dzirdējis nostāstus, ka tas var noķert pat stiprākos. Ja tiešām pa ielām klaiņo vēl viens Fēnikss, kurš uzdodas par manu brāli un cenšas nogalināt mani, lai tiktu tev klāt, mums vajag visas iespējas, lai viņu apturētu, " skaidrojis, es vēroju kā viņš apskata objektu ar lupu, lai apskatītu detaļas tuvāk, ja nu kaut kas trūkst.

Mana ziņkāre pastiprinās un es pieceļos kājās, lai aizietu pie viņa. Redzu, ka objekts izskatās, kā mirgojoša lode plaukstas lielumā, bet caur stiklu var redzēt sarežģītu mehānismu.

Deadly | JKWhere stories live. Discover now