4•wires

816 88 5
                                    

Eve geldiğinde kendini direkt duşa atmıştı Taeyong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Eve geldiğinde kendini direkt duşa atmıştı Taeyong. Ailesi eve gelmişti ama her zaman ki gibi kimse onu önemsememişti, artık alıştığı için o da önemsemiyordu.

Üstüne kırmızı siyah kareli bir pijama giymişti elindeki siyah havluyla siyah saçlarını kuruluyordu. Saat 23.00'tü bu saatte saç kurutma makinesini çalıştırırsa büyük bir azar yerdi neyse ki saçı kısaydı biraz havlu yardımıyla yarım saat içinde kuruyabilirdi.

Mutfağa doğru ilerledi acıkmıştı gün içinde gerçekten hiçbir şey yemiyordu bu yüzden sürekli hastalanıyordu vitamin hapları onun en yakın arkadaşlarıydı. Pilav makinasının içinde biraz pilav kalmıştı onu bir kaseye alıp dolaptan ton balığı ve mayonez çıkarmıştı. Bu üçlü Taeyong'un favorisiydi zaten evde yiyebildiği tek düzgün yiyecek buydu. Hepsini bir güzel karıştırıp tabağını eline aldı, küçük olan balkonda kenarda duran katlanılabilir sandalyeye oturdu. Hava çok soğuk değildi yüzüne çarpan hafif rüzgarlarla Taeyong rahatladığını hissediyordu. Genelde dışlanan taraf olsa bile yalnız kalmak onun için keyif vericiydi hiçbir şeyi dert etmiyordu, rahattı ya da alıştığı için böyle düşünüyordu. Anın tadını çıkarırken telefonu titremişti, cebinden çıkartıp eline aldı hemen bitirmiş olduğu tabağı da yavaşça yere bıraktı.

Dodo
hastaneye gidiyoruz

Bubu
bekle neler oluyor

Dodo
annem iyi değil

Bubu
bana hemen konumu at

Dodo
çok korkuyorum tae

Bubu
korkma sakın onun
sana ihtiyacı var
hemen geliyorum
at şu lanet konumu

Dodo
*konum



gündüz bölüm atma işini sevdim gibi
olaylar biraz yavaş ilerliyo sanırım 12. bölümden sonrası daha olaylı
umarım beğenmişsinizdir bölümü
sizi seviyorum
💗💗💗

oy verirseniz çok sevinirim
<3

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin