Jaehyun evin yakınlarındaki bir parka arabasını park etmiş, gece de arabasında uyumuştu.
Boynunu tutarak kalkmaya çalışmıştı, her yeri ağrıyordu. Arabada uyuduğunu fark edince bütün taşlar yerine oturmuştu, Taeyong'la aralarında geçen kavgayı hatırlamaya başlamıştı. Hyeri'ye karşı olan sinirini sevgilisinden çıkarmıştı.
Yanındaki koltuğa fırlattığı telefonunu almıştı, bir iki mesaj görmek istemişti ama yoktu. Onu çok kırdığının farkındaydı ve nasıl telafi edeceğini asla bilmiyordu.
Taeyong'a mesaj atmak istemişti ama şu an nasıl olduğunu tahmin edemiyordu ve ararsa neyle karşılacağını da kestiremiyordu. Eğer kötüyse yanına kesinlikle Doyoung'u çağırmıştır diye düşünerek Doyoung'a mesaj atmıştı.
Jaehyun
taeyong'la mısınDoyoung titreyen telefonunu eline aldığında gelen bildirimi görüp sinirlenmişti.
"Bu yüzsüz bana nasıl mesaj atar?!" Taeyong duşta olduğu için rahatça konuşmuştu.
doyoung
sana nejaehyun
kızdığına göre
yanındasındoyoung
başta yaptıkların
yetmedi mijaehyun
sarhoştumdoyoung
keşke beni aradığındaki
ses tonunu
duyabilseydinjaehyun
şu an nasıldoyoung
duşta
ha ama seninle konuşmam
gereken başka
bir konu varjaehyun
ne gibidoyoung
barda öptüğün kız
o kimjaehyun
nedoyoung
*fotoğrafjaehyun
kızdan kurtulamaya çalıştım
ama zorla öptü sonra eve geldim ve
taeyong'la kavga ettik
aşırı sinirliydim
istemeden sinirimi ondan çıkardımdoyoung
taeyong'un burda
yaşadığını başka kim
biliyor direkt onun
adına gönderilmiş
o görmedi kargocu
bana bıraktıjaehyun
başka bir fotoğraf var mı
bilmiyorum ama
çarpıtmaya çalışmış sadece hiçbirine inanma kimin yaptığını biliyorumdoyoung
taeyong'u takip etmiş
her kim yaptıysa
marketten çıkarken
bir fotoğrafı varjaehyun
eve geliyorum her şeyi
anlatacağım gizli kalması
daha kötü olurdoyoung
çıktı şimdi kapıyorumDoyoung telefonunu hızlıca kapatıp arkadaşına dönmüştü.
"Daha iyi misin?"
"Sanırım."
"Üstünü giy gel bir şeyler getirmiştim onları ısıttım."
"Tamam."
Üstünü giyinmiş saçlarını kurutmak için tuvalete girmişti.
Kuruyan siyah saçlarını arkadan toplamıştı, öndeki kısa saçları da yanlara düşmüştü uzun saç ona ayrı bir hava katmıştı.
Masaya oturduğunda zil çalmıştı.
"Ben bakarım." Taeyong yemeğini yemeye devam etmişti.
Kafasını çevirdiğinde Jaehyun'u görmüştü, titreyen elleri ve dolan gözleriyle bakıyordu ona. Hızlıca oturduğu yerden yatak odasına doğru koşmuştu.
"Ona ne yaptığını görüyor musun?"
Jaehyun her şeyini kaybetmişti, sevgilisi ondan korkuyordu. Yavaş adımlarla kapıya ilerlemişti, açmaya çalıştığında ise kapı kilitliydi.
"Taeyong açar mısın güzelim kapıyı?"
"Güzelim? Nasıl diyebiliyorsun bunu?"
"Sarhoştum, kapıyı aç her şeyi anlatacağım."
"Beni sadece korkutuyorsun!"
"Taeyong anlatacakları var aç kapıyı hepimiz konuşalım." Doyoung katılmıştı aralarına başka türlü Taeyong'un çıkacağı yoktu.
"Benden uzak dursun, söyle ona!"
Doyoung kafasıyla Jaehyun'a salona gitmesini işaret etmişti.
"Tamam gitti o, çık hadi."
Kilidin açılma sesiyle Jaehyun bakışlarını salonun girişine yönlendirmişti, üzgün olduğu her halinden belliydi küçük olanın.
Taeyong kafasını bile kaldırmıyordu, görmek istemiyordu onu gözyaşlarını tutamayacğını biliyordu.
Üçlü koltuğa oturduğunda Doyoung çantasından çıkardığı zarfı önlerindeki küçük masaya atmıştı.
"Bu ne?"
boş bi bölüm oldu ama umarım beğenmişsinizdir
sizi seviyorummm😽💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless| • Jaeyong
Фанфик"Dudakların Taeyong.. onlar benim için yaratılmış." İstenmeyen çocuk olarak büyümüştü Taeyong. Hayatta kalması için genç yaşına rağmen çalışmak zorundaydı. Eve gitmek için bindiği metroda büyülenerek çizdiği adam aynı günün akşamı ona çarpmak üzerey...