1•flawless

1.7K 107 6
                                    

Taeyong okuldan çıkmış sırtında sadece tek omuzuna takmış olduğu yırtık çantası ile eve yürüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taeyong okuldan çıkmış sırtında sadece tek omuzuna takmış olduğu yırtık çantası ile eve yürüyordu. Çok bitkindi yorucu bir gün olmuştu genel olarak ailesi ile arası iyi değildi bu da Taeyong'u daha çok etkiliyordu, hiçbir şey yapmasa bile yıllarca ailesinden psikolojik baskı ve şiddet görmüştü. Taeyong'dan üç yaş küçük olan yani on dört yaşındaki kardeşi ise ailenin göz bebeğiydi. Her şey onun için yapılırdı; yeni kıyafetler, yeni teknolojik ürünler, taze yemekler, rahat yataklar, okula servisle gidilmesi... Kendi parasını kazanmasına bile gerek yoktu ama Taeyong en azından yemek yiyebilmek için yarı zamanlı bir işte çalışıyordu, konu Taeyong'a gelince herkes birden umursamaz oluyordu.

Eve iyice yaklaşmıştı, ailesi çok para kazanmıyordu bu yüzden eski küçük bir daire de kalıyorlardı. Önünde kocaman bir yokuş vardı daha sonrasında evine ulaşacaktı ama Taeyong'un cılız bedeni onu çok zorluyordu.

Zorlanarak da olsa yokuşu çıkmış, apartmanın merdivenlerini de hızlıca çıkıp evin kapısına ulaşmıştı. Bu saatlerde ev sakin oluyordu annesi ve babası işte, kardeşi ise okulda oluyordu. Çantasını hemen kapının kenarına koyup tam karşısındaki mutfağa atmıştı kendini. Uyandığından beri hiçbir şey yememişti ve saat 16:00'ya geliyordu. Dolapları karıştırmasının sonucu evdeki tek yenebilecek şeyin yaklaşık iki gün önce açılmış olan bir cips olduğuna karar vermişti. Paketi alıp odasına geçmişti fazla vakti yoktu üstünü değiştirip yarı zamanlı işine gidecekti. Altına siyah bir kot ve üstüne gri, renkli baskıları olan bir sweatshirt geçirmişti. Zaten yarısı dolu olan paketi de hızlıca bitirip çöpe atmıştı, tuvalete ilerleyip göz altlarına hafif kapatıcı geçmişti son günlerde asla uyuyamıyordu mosmor olmuştu göz altları. Dudağına da çilekli hafif pembelik veren nemlendiricisini sürmüştü. Kısa askılı üstünde beyaz yazıları olan siyah bez çantasını takıp çıkmıştı.

ehhehehe yeni bir jaeyong ficii, yazdığım bölümler aşırı içime siniyor umarım beğenirsiniz
<3 <3

oy verirseniz nomu
happy olurum ehe

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin