Taeyong Doyoung ile yaklaşık bir saat görüntülü konuşmuştu. Ona evi göstermişti ve iyi olduğundan bahsetmişti, Jaehyun'u bazı adamların bir yere götürdüğünü ve bir saattir ulaşamadığından da bahsetmişti. Şimdi ise yataklarında yatıyordu biraz uyamak istemişti ama bir türlü dalamıyordu.
...
Jaehyun zar zor evin önüne gelebilmişti, ayakta duracak hali yoktu ne kadar babasının yanında çaktırmasa da yıpranıyordu. Kapının şifresini girerken Taeyong'un adım seslerini duymuştu, yüzünü bu halde görürse endişelenceğini ve soru yağmuruna tutacağını biliyordu ama artık çok geçti kapı açılmıştı ve sevgilisiyle karşı karşıya gelmişti.
"Yüzüne ne oldu!"
"Önemli bir şey yok bebeğim sakin ol."
"Nasıl sakin olabilirim, sen aynaya baktın mı?!"
Jaehyun tuvalete ilerlerken Taeyong'da peşinden geliyordu. Yüzünü görünce gerçekten şaşırmıştı bu kadarını beklemiyordu.
"O adamlar kimdi ve nereye gittiniz?"
"Babamın işleri önemli değil."
"Ailen hakkında söylediklerinde mi yalandı?"
"Bebeğim sonra konuşalım o konuları."
"Acil yardım çantası var mı?" kaşları çatılı ve hafif sinirli bir şekilde konuşuyordu.
"Yatak odasında sağ komidinin ikinci çekmecesinde."
"Tamam salona git, geliyorum."
Jaehyun başıyla onaylayıp salona gitmişti, koltuğa uzandığında bütün kemikleri vücuduna batıyormuş gibi hissediyordu, Taeyong'un durumu da onu epey bi uykusuz bırakmıştı ve mental olarak yormuştu. Uyumak istiyordu günlerce yataktan çıkmak istemiyordu.
İçeri giren sevgilisini görünce oturur pozisyona geçmişti.
Taeyong yavaş yavaş pansuman yaparken Jaehyun acıdığını belli eden sesler çıkartıyordu.
"Az kaldı." birden beline kollarını dolamıştı Jaehyun. Kafasını Taeyong'un göğüsüne koyup kollarıyla onu sıkı sıkı sarmıştı. Taeyong'da elindeki pamuğu bırakmış sabit bir şekilde duruyordu.
"Teşekkür ederim Taeyong."
"Bir şey yapmadım."
Kafasını Taeyong'un göğsüne sürtüp iyiyce kokusunu içine çekiyordu konuşmak istemiyordu sevgi istiyordu ama gördüğü bu tepkileri de hak ediyordu.
"Uyuyalım mı?"
"Bu saatte mi?"
"Yorgunum."
"Tamam sen git burayı toplayıp geliyorum."
Taeyong etrafı toplarken Jaehyun odalarına girmiş üstünü değiştiriyordu.
"Bebeğim gelirken su getirir misin?"
Taeyong sevgilisine doğru dönmüş konuşacakken çıplak bedenini görmüştü.
"Karşıma çıplak çıkmayı keser misin?"
"Benden hala utanıyor musun?"
"Tamam Jaehyun getireceğim suyunu
hadi git."Jaehyun kahkaha atarak üstünü değiştirirken Taeyong bu adamla ne yapacağını düşünüyordu. Tamamen zıtlardı ama her türlü birbirlerini tamamlıyorlardı.
selamm minnak bir bölüm oldu eğer böyle kısa tutarsam belki günde iki bölüm atmaya başlarım
tatil bitince bu kadar düzenli bölüm atabileceğimi pek zannetmiyorum :(((
sizi seviyorummm<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless| • Jaeyong
Hayran Kurgu"Dudakların Taeyong.. onlar benim için yaratılmış." İstenmeyen çocuk olarak büyümüştü Taeyong. Hayatta kalması için genç yaşına rağmen çalışmak zorundaydı. Eve gitmek için bindiği metroda büyülenerek çizdiği adam aynı günün akşamı ona çarpmak üzerey...