Saat 20:00 olduğunda Taeyong işten çıkmıştı ve garip bir şekilde kafe bu akşam doluydu. Melina'yı tek başına bıraktığı için biraz üzülmüştü ama Jaehyun'la buluşacağı için çok heyecanlıydı ona karşı nasıl davranması gerektiğini bilmiyordu.
Eve geldiğinde ise Jaehyun'un gelmesine sadece yarım saat vardı.
Taeyong
Nereye gideceğimizi
söyleyebilir misin
ona göre giyineceğimJaehyun
Tatlı sakin bir kafe
buldum normal günlük
giyinebilirsin :)Taeyong
Tamam yarım saat
sonra görüşürüz
:)Bu gülücükler de neyin nesiydi böyle Taeyong dolabının önünde kıyafet seçerken attığı mesajın utancını yaşıyordu. Tanımadığı birine -ki ondan büyük olduğu belliydi- flörtleşir gibi mesaj atması..
Altına açık krem rengi kotunu, üstüne ise kahverengi; sarı baklava desenleri olan bir hırka giyip düğmelerini kapamıştı. İçine bir şey giymemişti hırka önünü yeterince kapıyordu. Üstüne uzun kahverengi kabanını altına da sivri uçlu koyu kahve ayakkabılarını giymişti. Sadece özel günlerde taktığı hardal sarımsı kısa askılı deri çantasını takıp tuvalete ilerlemişti. Göz altlarına hafif kapatıcı, göz kapaklarına da nude renklerde far geçmişti. Çilekli dudak nemlendiricisini tazeleyip çantasına atmıştı. Vanilyalı parfümünü de sıktığında hazırdı.
Telefonundan saate baktığında ise sadece beş dakikası kalmıştı. Kapıya doğru yönelmişti kulubu tuttuğu anda annesi seslenmişti."Nereye?"
Taeyong yanıtlamayıp çıkacakken annesi sesini yükseltmişti.
"Sana soru sordum!"
"Sana ne?" Taeyong tıslarcasına konuşmuştu.
"Benimle böyle konuşamazsın!"
"Şimdi mi annelik yapasın geldi? Gitmem gereken bir yer var daha fazla dediklerini dinleyemeyeceğim!"
Taeyong kapıyı çarpıp çıkmıştı, şu an üzgün olmak istemiyordu modu ilk defa bu kadar yüksekti annesinin saçmaladığı birkaç lafla modunu düşüremezdi şimdi hiç sırası değildi.
Binadan çıktığı zaman dün geceki siyah arabayla karşılaşmıştı ve kaputuna yaslanmış Jaehyun'la.
"Selam!" dedi Taeyong sesi çok mutlu ve heyecanlı çıkmıştı.
Duyduğu sesle Jaehyun'da gülümsemeye başlamıştı.
"Selam, çok şık olmuşsunuz beyefendi."
Jaehyun bir eliyle arabanın kapısını açarken diğer eliyle arabanın içini gösteriyordu. Taeyong ise aldığı iltifatla utanmış, sırıtarak kafasını eğip arabaya doğru adım atmıştı. Bindiğinde ise Jaehyun kapıyı kapatıp sürücü koltuğuna geçmişti.
Taeyong'un kıyafetini bu fotodan ilham alarak yazdım bu tarz bir şeyler işte hdlsnsls
umarım bölüm hoşunuza gitmiştir
sizi seviyorum
<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless| • Jaeyong
Fanfiction"Dudakların Taeyong.. onlar benim için yaratılmış." İstenmeyen çocuk olarak büyümüştü Taeyong. Hayatta kalması için genç yaşına rağmen çalışmak zorundaydı. Eve gitmek için bindiği metroda büyülenerek çizdiği adam aynı günün akşamı ona çarpmak üzerey...